Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUH! Menisitkö sinä vapaaehtoisesti tällaisen jumppaohjaajan tunnille?!

Vierailija
26.12.2011 |

http://www.fatimawitick.com/page34.html

Aika tiukkaa tekstiä, ei todellakaan houkuta kokeilemaan :/

Onko täällä ketään, joka olisi käynyt tuon ohjaajan tunneilla? Millaisia ovat?

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista ohjeista oli loukkaavaa tai asiaton?

[/quote]

No koko kirjoituksen sävy mm. lukuisine !!!!-merkkeineen ja huomautuksineen harrastajien ulkonäöstä ym. asioista. Kirjoittaja antaa kaiken lisäksi itsestään yksinkertaisen vaikutelman.

Vierailija
22/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista ohjeista oli loukkaavaa tai asiaton?

tuo, että ohjaajalla on huono päivä. Minä EN maksa kenenkään diivan kiukuttelusta! Hän on töissä siellä! Jos levon puute on ongelma, se on hänen ongelmansa, ei minun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli joskus muinoin finnmatkojen wellness-loman ohjaaja. Onneksi en mennyt :D

Luulisi että noille wellness-matkoille kannattaisi palkata sellainen ohjaaja, joka sietää silmissään aloittelijoita ja huonokuntoisia mummojakin. Minkähänlaista palautetta Finnmatkat on saanut ko. ohjaajasta...?

Aivan kauhean kuuloinen ämmä ihan joka tasolla. En edes harkitsisi tuollaisen tosikko-fanaatikon tunneille menemistä.

Vierailija
24/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnit ovat kyllä ihan hirveitä mutta se ei ole ohjaajan syytä, vaan johtuu siitä, että en harrasta joogaa tarpeeksi säännöllisesti ja olen monesti turhan jumissa.

Vierailija
25/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihminen ON työssään tuijotettavana ja kohtaa paljon hankalampia oppilaita tai asiakkaita kuin jumppaope.

(25)

Vierailija
26/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii oppilailtaan suomen osaamista.

Tunneille ei tarvitse ottaa myöhästyneitä, se häiritsee kaikkia oppilaita, jos maksaa muutaman kerran tunnista täyden hinnan ja jää oven ulkopuolelle niin oppii kyllä tulemaan ajoissa.

Vierailija
27/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, jos pilaten harrastajat on noin omituisia, niin ompa hyvä, että en ole koskaan siihen lajiin erehtynyt. Eikös sen pitäs olla joka rentouttava laji...tuon ihmisen teksteistä ei kyllä tasan tule ilmi minkäänlaista rentoutta tai mielenrauhaa.

Vierailija
28/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli muuten mieleen yksi entinen oma äidinkielenopettajani. Oli tosi tarkka/nipo ja ei ymmärtänyt ollenkaan, että nuorilla on muutakin elämää kuin äidinkieli. Oli jo reilu 40 v, mutta löysikin miehen ja tuli raskaaksi. Ja johan muuttui entinen takakireä nipottaja lempeäksi ja mukavaksi opettajaksi.

Vierailija
29/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä noissa vaatimuksissa on? Jokainen ihan peruskäytössääntöjä. Mutta eihän tietysti nykymeiningissä saa keneltäkään vaatia mitään, ja pilatestunnillakin täytyy saada puhua kännykkään ja syödä Big Mac -ateriaa kesken tunnin.

Vierailija
30/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa kun Fatima puhuu nettisivuilla itsestänsä hän-muodossa :D

Säännöt nyt olivat oikein esimerkkikuvaus siitä, millaista asiakaspalvelu ei ole - ellei sitten Fatima ole myös domina? :D

Vierailija
31/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullamössöiltä ei saa vaatia

Mitä ihmeellistä noissa vaatimuksissa on? Jokainen ihan peruskäytössääntöjä. Mutta eihän tietysti nykymeiningissä saa keneltäkään vaatia mitään, ja pilatestunnillakin täytyy saada puhua kännykkään ja syödä Big Mac -ateriaa kesken tunnin.

Sääntöjä toki voi olla, kyse on siitä miten ne ilmaistaan. Fatimalla nuo viestintätaidot eivät taida olla ihan hanskassa. Asiakaspalveluammatissa on outoa, että maksavia asiakkaita kohdellaan moukkina.

Vierailija
32/205 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella töykeään tyyliin ja ihmisiä aliarvioiden.

Ja mitä pullamössöyteen tulee, niin itse treenaan joogaa, pilatesta, spinnua, juoksua, pummpia jne. 7-8 tuntia viikossa ja olen tanssinut myös nuorempana balettia eli kurinalaisuutta liikunnan suhteen löytyy. En vain pysty ymmärtämään tiukkapipoisuutta!

ap

Vierailija
33/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Onko tommosia ihmisiä?!

Vierailija
34/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiukka mimmi kaikin puolin, mutta osaa asiansa!

Kommentit ovat kyllä usein sellaisia, että en ihmettele, jos joku jättää seuraavalla kerralla tulematta.

Mä kuitenki tykkään.

Vierailija
35/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen ikävä asenne kuultaa läpi tuosta kirjoituksesta. Vaikka useat säännöt sinänsä ovat aivan järkeenkäypiä, niin tuolla lailla omahyväisen tylysti esitettynä niiltä putoaa pohja.

Olen itsekin alalla, ja arvostan ns. suurissakin tähdissä tietynlaista vaatimattomuutta. Kun oikeasti tietää olevansa jotakin, ei itseään tarvitse pöyhistellä ja alleviivata omaa erinomaisuuttaan. Muut tekevät sen.

Vierailija
36/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joogaa olen kuullut aina mainostettavan sillä että sitä voi harjoitella ihan missä vain. Vaikkapa lentoasemalla.

Joogassa ei tarvita mitään joogasalia :D

Vierailija
37/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi, etten kertonut, että olen harrastanut SÄÄNNÖLLISESTI pilatesta viimeiset 7 vuotta...

Koska hänen mielestään kenenkään muun opettajan oppilaana ei voi oppia pilatesta oikein :D

Joku tuossa asenteessa tökkii ja pahasti. Olisiko nöyryyden puute? Kaikki joogaopettajat joilla itse olen käynyt ovat itsekin olleet nöyriä. Fatima pitää selvästi itseään jo valaistuneena ja täysinoppineena guruna, mutta olisi kiva tietää harjoitteleeko hän jatkosarjaa eli Sthira Bhagah Samaptaa. Tuskin, koska siinä jos jossain tarvitaan nöyryyttä.

Kova ego sinulla tosin on. Meuhkaat moisesta anonyyminä netissä. Voin kuvitella miten halkeisit kateudesta Fatiman tunnilla. Perusta oma salisi.

Vierailija
38/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni monet hänen ohjeensa olivat erittäin järkeenkäypiä. Myöhästyjät, haisulit jne. häiritsevät väkisinkin muita. En muista, mainittiinko tunnin aikana höpisijät, mutta he ovat erityisen ärsyttäviä.

Minä en menisi hänen tunnilleen siitä syystä, etten olisi riittävän edistyneellä tasolla kyseisissä lajeissa.

Vierailija
39/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FATIMA suomalainen..

Vierailija
40/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muuten ilmeisesti yksilölajeja, joita harjoitellaan yksin sitä osattuaan.

Niin miksi pitää mennä Fatiman luokse sen seitsemän vuoden harjoittelun päätteeksi?

Eikö riitä uskoa taitoihin? Mikä on syy että pitää mennä mestarin luolaan kiukuttelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän