Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUH! Menisitkö sinä vapaaehtoisesti tällaisen jumppaohjaajan tunnille?!

Vierailija
26.12.2011 |

http://www.fatimawitick.com/page34.html

Aika tiukkaa tekstiä, ei todellakaan houkuta kokeilemaan :/

Onko täällä ketään, joka olisi käynyt tuon ohjaajan tunneilla? Millaisia ovat?

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä bitch! En ikinä menisi tuollaisen ihmisen tunnille koska luultavasti tekisin jotain väärin opettajan mielestä.

Tuon naisen mielestä jumppaajat ovat olemassa häntä varten, eikä toisinpäin.

Kyllä se niin on että minä maksan ohjaajalle siitä että hän opastaa minua, enkä todellakaan ota vastaan kymmenien kohtien listää jossa kerrotaan kuinka hänen tunnilla tulee käyttäytyä.

Hirveä ämmä.

Vierailija
42/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä olivat vain tavallisimmat virheet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witick/Witikka -sukua, etunimi kertomansa mukaan äitinsä mielikuvituksen seurausta.

Vierailija
44/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tod menisi

Vierailija
45/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Fatiman "lausahdukset", on kyllä hieman itseriittoinen emäntä, kerää nyt omia kätinöitään tuonne kuin olisi keksinyt jotain uutta ja erilaista... Sama asia moneen otteeseen eri sanajärjestyksellä sanottuna. Täähän onkin hyvä huumoripläjäys tähän päivään.

Vierailija
46/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatiman lausahduksia

" älä yritä, vaan tee!"

"älä selitä, tee!"

¨vähemmän on enemmän¨

¨tee paremmin, älä tee enemmän¨

“Napa on aina sisällä.”

"Napa on ainoa ruumiinosa jolla voi vastustaa maan vetovoimaa, napa voi aina

pysyä sisällä ja ylhäällä!"

“Jos ei osaa hengittää, ei millään muullakaan ole väliä.”

"Jos et usko hengityksen voimaan, lopeta hengittäminen!"

“Vähemmän on enemmän, kun tekee hyvin.”

"Laatu on aina tärkeämpää kuin määrä."

“Paremmin on vielä enemmän.“

“Paljon ei ole mitään jos tekee huonosti.”

"Helpoin tapa on harvoin paras tapa."

"Keho oppii sen minkä toistaa eniten – siksi virheistä on vaikea päästä eroon."

“Ylärajaa ei ole.”

“Jokainen oppii jos haluaa.”

"Ne jotka sanovat etteivät oppineet, lopettivat harjoittelun"

"Tee! Älä selitä!"

"Kun ymmärrät yrittämisen ja tekemisen eron alat oppia!"

"Varpaat eivät ole nilkassa" (= kun koukistaa nilkan, koukista siis nilkka, älä taivuta

varpaita. Kun nilkkaa ojennetaan, ojenna nilkka, älä kipristä varpaita!)

"Olkapäät ovat selässä, eivät korvissa!" (= vedä olkapäitä alas ja samalla lapaluita

alas!)

"Kun nostat käsivarsiasi, älä nosta olkapäitä vaan paina ne alas ennen kun kätesi

nousevat. Kun nostat olkapäitä, älä nosta käsivarsia, ja muista laskea noston

jälkeen olkapäät alas."

"Olkapää on pallo, se pitää kiertää taakse ja alas"

“Pilates ilman hyvää hengitystekniikkaa on kuin tietokone ilman sähköä tai

käyttöjärjestelmää.”

“Voima ilman elastisuutta on kuin vahva auton moottori ilman jousitusta.”

"Liikunta jäykistää – venyttele!"

"Elämä jäykistää – venyttele!"

"Istumatyö, liikunta ja elämä jäykistävät – venyttele!"

“Jos ei venyttele – jäykistyy!”

"Kehonhallinta tarkoittaa että hallitset koko kehon – siis kaiken eli myös ne osat

joiden ei tarvitse tehdä työtä!!"

"Kehonhallinnassa kaikki tehdään, suoritetaan tietoisesti, mitään ei tapahdu tai

anneta tapahtua, kaikki on tietoista tekemistä"

"Kuka on pomo? Halllitsetko kehosi vai hallitseeko kehosi sinua?"

"Kuka on pomo? Hallitsetko sinä liikkeen vai hallitseeko liike sinua?"

"Hyvän tanssijan ei tarvitse nostaa jalkaan korvaan tai pyöriä 100 piruettia, vaan

hän tanssii hyvin"

" Hyvä tanssija tekee perusasiat hyvin"

"Loistava tanssija tekee vaikeat asiat hyvin

Vierailija
47/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin pienen ikäni, treenasin useita kertoja viikossa ja nämä säännöt salilla aika "peruskauraa". Toisilla opettajilla on vain tällainen tyyli, ei mitään henkilökohtaista. Itse olen tottunut tän tyylisiin kommentteihin, mutta ehkä voi kuulostaa toisten korvaan tylyltä. Ehkä ainoa, jotka vähän huvitti oli nuo pari kommenttia: • Ei tajua että opettajallakin voi joskus olla huono päivä.

• Ei tajua että opettaja ei ole tullut itse treenaamaan. Vedän tällä hetkellä 29 eri

liiikuntatuntia viikossa – minä kärsin levon, en treenaamisen puutteesta!

Nämä ovat kyllä ihan ammatinvalintakysymyksiä.. :)

Vierailija
48/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ego tässä nyt on kyseessä, jos en ole mielestäni 7 vuoden säännöllisen harjoittelun jälkeen enää aloittelija vaan saatan osatakin jotain? Mistä sinä nyt suutuit minulle? Et kai ole itse Fatima ;)

Enkä minä mikään ohjaaja ole, eikä mitään haluja opettaa kenellekään pilatesta. MNutta Fatiman (tai sinun?) tunneilel en edelleenkään menisi.

No anteeksi, etten kertonut, että olen harrastanut SÄÄNNÖLLISESTI pilatesta viimeiset 7 vuotta...

Koska hänen mielestään kenenkään muun opettajan oppilaana ei voi oppia pilatesta oikein :D

Joku tuossa asenteessa tökkii ja pahasti. Olisiko nöyryyden puute? Kaikki joogaopettajat joilla itse olen käynyt ovat itsekin olleet nöyriä. Fatima pitää selvästi itseään jo valaistuneena ja täysinoppineena guruna, mutta olisi kiva tietää harjoitteleeko hän jatkosarjaa eli Sthira Bhagah Samaptaa. Tuskin, koska siinä jos jossain tarvitaan nöyryyttä.

Kova ego sinulla tosin on. Meuhkaat moisesta anonyyminä netissä. Voin kuvitella miten halkeisit kateudesta Fatiman tunnilla. Perusta oma salisi.

Vierailija
49/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulee että inhoan henkilökohtaisesti jos korjaan paljon. Jos nyt jostain kumman syystä en pitäisi oppilaasta (väärän värinen paita? outo nenä?.......?????) en antaisi tällaiselle henkilölle huomiota lainkaan".

Ehkä on vain huonosti kirjoitettu, mutta tuosta saa kyllä kuvan että opettaja todella voisi suhtautua negatiivisesti oppilaaseen sellaisista syistä kuin ruma nenä tai vaate. Uskoakseni aikuisten ihmisten syyt siihen, miksi ei pidä jostain melko vieraasta ihmisestä eivät yleensä liiku ihan tuolla tasolla, vaan vastenmielisyyden syynä on ennemminkin toisen huonoksi koettu käytös tms.

Paljon enemmän pisti silmään se, että sanoo tuossa suoraan,että jos ei pidä jostain oppilaasta, ei anna tälle huomiota lainkaan. Tosi ammattimaista, asiakas on usein maksanut nimenomaan niistä neuvoista ja siitä, että hänen kehittymiseensä kiinnitetään huomiota, mutta jos arvon opettajaa ei huvita niin ei huvita...

Osa neuvoista oli ihan asiallisia, mutta kirjoitettu mielestäni aika ikävään sävyyn. Tekstistä tuli kuva, että kirjoittaja ei olisi kovin mukava ihminen.

En ylipäätään oikein jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka eivät osaa ilmaista itseään kirjallisesti mutta silti vain julkaisevat kirjoituksia, joiden perusteella heitä sitten arvioidaan (tässä tapauksessa tuollainen teksti voi olla tappiollista sikälikin, että itse en ainakaan valitsisi sen perusteella kyseisen opettajan palveluita, jos sellaista olisin ollut etsimässä). Teen itse työkseni erilaisia kirjoitushommia (joo, ei varmasti näy tästä tekstistä kun kiireessä ja huonossa asennossa kirjoittelen), mm. toisten tekstien tarkistamista ja korjausta, ja olen todennut tuhanteen kertaan, että oman tekstin luetuttaminen toisella todella kannattaa. Kaikki eivät ole hyviä kaikessa. välillä olen joutunut kirjoittamaan erittäin pätevien ja fiksujenkin ihmisten tekstejä uusiksi, koska niiden perusteella ko. henkilöiden fiksuus ei todellakaan olisi välittynyt lukijalle :)

Vierailija
50/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa onneksi harjoitella sen ohjaajan opeissa jonka parhaaksi katsoo.

Ovat muuten ilmeisesti yksilölajeja, joita harjoitellaan yksin sitä osattuaan.

Niin miksi pitää mennä Fatiman luokse sen seitsemän vuoden harjoittelun päätteeksi?

Eikö riitä uskoa taitoihin? Mikä on syy että pitää mennä mestarin luolaan kiukuttelemaan?

Vierailija
51/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ohjaajista jotka suhtautuvat vakavasti työhönsä ja arvostavat asiakkaita jotka haluavat treenata kunnolla.

Vierailija
52/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai menisin, parhaan tsempin saan sellaisilla jumppatunneilla, joissa ope tosissaan piiskaa eteenpäin, tää Fatima on lisäksi todennäköisesti hyvin tarkka ja hyvä opettaja.

Karseita sellaset jumppailijat, jotka tulevat tunneille juttelemaan, kerrankin yhellä bodycombat tunnilla kaks naista höpöttelivät keskellä salia keskenään, onneksi ymmärsivät häipyä, ennenkuin saivat jonkun nyrkistä

Vierailija
53/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaatii tunneillaan paljon, tunneille aloittelijat eivät ole tervetulleita.. jos kyseeessä ei ole alkeistunti.

Henkilönä hän on aivan ihana, kontrollifriikki mutta todella ystävällinen ja ihana.

Kontrollifriikkeys on varmaankin äidin peruja....

juu ja tunnen Fatiman

Vierailija
54/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin yksinkertaisen oloinen kirjoituksensa perusteella. Kannattaisi gurun muistaa, että hän saa elantonsa niistä haisevista osaamattomista ruojista, jotka kehtaavat tulla myöhästelemään HÄNEN KAIKISTA parhaimmille tunneilleen...

Naurettava tyyppi, jota ei kannata ottaa tosissaan.

En ole koskaan käynyt tunneilla, mutta tunnen syvää myötähäpeää tuon kirjoituksen jälkeen, enkä mahda ilkeille ajatuksilleni mitään.

Vierailija
55/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä kuitenkin tyytyväisiä asiakkaita riittää, niin jatkakoon samaan tyyliin. Mikäs siinä.

Vierailija
56/205 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai molempia?

Ja kumpi Fatima on, heikko vai sorrettu?

Fatimalla on papua käsivarsissa, muttei kuten minulla. Häntä on kovasti herjattu tässä ketjussa ja puolustan häntä. Hänellä on myös samalainen filosofia opettamiseen.

Ehkä se johtuu iästämme. Olemme vanhankoulun kovanaamoja.

T: N43

Vierailija
57/205 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen teesejään on kritisoitu, samoin sitä mielikuvaa jonka hän itsestään luo noiden perusteella.

Vierailija
58/205 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin yksinkertaisen oloinen kirjoituksensa perusteella. Kannattaisi gurun muistaa, että hän saa elantonsa niistä haisevista osaamattomista ruojista, jotka kehtaavat tulla myöhästelemään HÄNEN KAIKISTA parhaimmille tunneilleen...

Naurettava tyyppi, jota ei kannata ottaa tosissaan.

En ole koskaan käynyt tunneilla, mutta tunnen syvää myötähäpeää tuon kirjoituksen jälkeen, enkä mahda ilkeille ajatuksilleni mitään.

Hän saa elantonsa ihmisistä jotka haluavat oppia nöyränä lajia. Hän tosiaan valitsee asiakkaansa. Se pitäisi sinunkin painaa kaaliisi ja hyväksyä se tosiseikka ettei asiakas tosiaankaan ole oikeassa. Siksi hän on asiakas ja asiakas hakee apua vääryyteensä. Asiakasta on oikaistava ja asiakas maksaa siitä kiltisti.

Hyvä tyttö, tap tap (taputtaa päälaelle), juuri noin. Kovempaa! Kovempaa!

Vierailija
59/205 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatima on poistanut sen listan.. :)

Vierailija
60/205 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatimalla on papua käsivarsissa, muttei kuten minulla. Häntä on kovasti herjattu tässä ketjussa ja puolustan häntä. Hänellä on myös samalainen filosofia opettamiseen.

Ehkä se johtuu iästämme. Olemme vanhankoulun kovanaamoja.

T: N43

mutta ei voinut olla nauramatta tälle viestillesi. Luulet kai ihan oikeasti olevasi "kovanaama". Huvittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi