Milloin viimeiksi olet huutanut miehellesi?
Tuntuu, että on tosi yleistä, että puolisolle huudetaan. Milloin viimeiksi kokeilit äänihuuliesi tehokkuutta mieheesi?
Kommentit (28)
silloin riideltiin todella paljon ja riidellessä tulee huudettua kunnolla.
Nyt ollaan onneksi saatu asiat kuntoon,eikä ole tarvinnut riidellä, no pieniä väittelyitä ollut,muttei kuitenkaan huudettu ole.
Huutaminen ei kuulu meidän kummankaan tapoihin. Toki joskus vähän isommasti sanotaan, mutta en kyllä huutamaan rupeaisi...
Eikä mun mies ole huutanut mulle. Ollemme olleet yhdessä reilut 5 vuotta.
karjulit ei kehtaa ilmoittautua.
Meillä kaikki huutavat jokseenkin päivittäin, mutta hyvin menee. Yhdessä mieheni kanssa on oltu 28 vuotta. Minä taas inhoan kaikenlaista turhanpäiväistä parisuhdehöpötystä ja -analysointia.
Ei kai huutoa oikeasti ole kuin ongelmaperheissä ja teinien kesken?
ihmisiä osaakin olla olemassa!
...useampi kuukausi. Oikein suuressa ahdistuksessa riitatilanteen keskellä olen joskus huutanut suoraa huutoa vaikka "haista paska!!" tai "sun on pakko kuunnella mua!!!". Emme me varsinaisesti riitele huutamalla mutta yksittäinen huuto voi minusta irrota.
Mies inhoaa huutamistani eikähän se mikään hyvä asia olekaan, mutta en tunne suurta syyllisyyttä siitä jos se on noin harvinaista ja jää muutamaan sanaan. Ja syntyy tosiaan suuressa ahdistuksessa ja myöhemmin tilanne käydään läpi ja anteeksit pyydetään.
Se mikä on hankalaa, on että minulla on tapana korottaa ääntäni ja puhua nopeammin ja kiivaammin kun väittelen jostain. Ikäänkuin hyökkäys olisi paras puolustus myös väittelyssä. En koe olevani mitenkään erityisen vihainen tai välttämättä en huomaa olevani edes ärtynyt, pikemminkin vain "tosissani", mutta ulospäin se kuulemma vaikuttaa vihaisuudelta.
Ja mies oli ihan kauhuissaan. Kertoi jälkikäteen, että oli luullut, että jätän hänet :)
Hänen äitinsä ei ole koskaan huutanut ja ex-tyttöystävätkin vasta silloin, kun on ero tullut.
Hassua. Itse olen helposti hermostuva ja ääni kohoaa silloin. Tosi ikävää miehen kannalta, nyt kun "tili" on avattu kynnys huutoon on jo tosi alhainen...