Seronilia määrättiin raivokohtauksiin
Onko jollakin sattumoisin kokemuksia tästä kyseisestä pilleristä. Ne vaan iski purkin kouraan viime vuoden reseptillä ja olen kaiken lisäksi nyt paljon laihempi kuin viime vuonna. Äiti pakottaa syömään niitä vaikka olen aikuinen koska saan raivareita.
Kommentit (16)
Huutista millasia seurauksia liiallisella netin käytöllä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tekoälyltä.
Se on robotti ja sinä olet kiinankaali.
Outoa ettp olen hyvällä tuulella juuri tänään auringon paisteen aikaan. Muuten Vihaan auringonvaloa
Alapeukuttaja sinä olet myös kiinankaali
Ollaanko kaikki kiinankaaleja vuonna 2026?
Onko sinulla ap joku säännöllinen hoitokontakti? Oletko jutellut asiasta psykiatrisi kanssa?
🇺🇦🇮🇱
Mä taisin jäädä näihin koukkuun. Mä niin tiedän että jossain vaiheessa mun pitää popsia taas yksi happy pills etten romahda. Mulle tuli hirvee nälkä yöllä sivuvaikutuksena
Kaffebulla kirjoitti:
Onko sinulla ap joku säännöllinen hoitokontakti? Oletko jutellut asiasta psykiatrisi kanssa?
Äiti sai niitä ilman minun lupaa.
Olen kiinankaali, mutta vastaan silti. Hyvä lääke se on, eikä yleensä lisää ruokahalua. Ei väsytä. Suosittelen kokeilemaan. Olen käyttänyt vuosikymmeniä (välissä taukoja) enkä ole, ainakaan vielä, muuttunut ulkoisesti kiinankaaliksi :D Ai niin, mulla on ollut taukoja Seronilin käytöstä eikä lopettamisen suhteen ole ollut mitään ongelmia.
Aikuinen voi muuttaa pois äitinsä vaikutuspiiristä. Miksi et tee sitä?
On kokemusta, hyvä lääke oli mutta miksi sä raivoat äidillesi?
Aikuinen jos oot.
Juttele ap sen sinua hoitavan lääkärin kanssa tästä. Hän on oikea taho.
🇺🇦🇮🇱
Alhainen älykkyysosamäärä on toinen syy noille raivareille.
Nettiriippuvuus on toinen syy tälle lääkemääräykselle :D