Montako ystävyyssuhdetta sinulta on jo katkennut facebookin takia?
Kommentit (13)
Miksi olisin? En mä FB-kavereiden kanssa käyttäydy sen kummemmin kuin muidenkaan kavereiden (vrt. ystävät, työkaverit, satunnaiset tuttavat). Pitäisikö mun?
ja jos joku ystävyyssuhteeni päättyisi facebookiin, syynä täytyisi olla jokin sellainen epärehellisyys että sen olisi ollut syytä tulla esille muuallakin.
Mies aloitti yhteydenpidon toiseen naiseen juuri facebookissa. Eli olen menettänyt yhden ihmissuhteen fb:n takia.
niiden kanssa jotka eivät ole facebookissa
Muka "ystäväni" piti tiiviisti yhteyttä mun mieheeni ja jäivät vihdoin kiinni kun facebookissa oli mustaa valkoisella. Ei epäilyn häivää jäänyt suhteesta. (mitäs jätti naamakirjan auki, halus kai jäädäkin kiinni)
FBn ansiosta. yhtään en ole menettänyt.
mutta uusia ystäviä on tullut, joihin en olisi varmasti missään muualla törmänny :)
FBn ansiosta. yhtään en ole menettänyt.
Facebookis tulee pidettyä kavereihin enemmän yhteyttä ku muuten tulis,chatis voi jutella kuulumisia mihin ei esim.kännykän vähäistä puheaikaa tuhlattaisi.
puolen itsestään, etten vain enää pystynyt ystävyyteen. statukset päivästä toiseen tätä tyyliä: Kummas sitä tänään ottais alleen: maasturin ja farmarin jne. Monta kertaa päivässä uskomatonta leveilyä ja ei ollut ongelma vielä, kun olimme kavereita: kyllähän sitä ystävälleen voi kertoa, että varas liput Thaimaahan, mutta kun sen kertoo 300 "kaverilleen" ja joka käänteessä, niin se on mielestäni vastenmielistä.
tosin jotkut ovat paljastaneet itsestään ikävämpiä puolia, joita en tiennyt olevan olemassakaan. Mutta toisaalta ymmärrän että facebook-profiili ei ole yhtä kuin ihmisen persoona.
Ilmeisesti ystäväni ovat todellisia ystäviä, eivätkä naamakirjasellaisia.
viisasta Internet-käyttäjää: Miten facebookin takia voi edes katketa ystävyyssuhteita? Laitatteko sinne jotain herjaavaa materiaalia vai mitä ihmettä? Vai haetaanko tässä sitä, että kun ollaan Facebookissa ei enää tavata/puhuta kasvotusten?