Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUINKAHAN MONTA VALELÄÄKÄRIÄ, VALEPOLIISIA, VALEOPETTAJAA, VALEKAMPAAJAA...

Vierailija
18.11.2011 |

VALEPALOMIESTÄ, VALEMETSURIA, VALETALONMIESTÄ, VALESAIRAANHOITAJAA, VALEFARMASEUTTIA, VALEPSYKOLOGIA, VALETAKSIKUSKIA, VALEMAALARIA, VALEARKKITEHTIÄ, VALEMYYNTIPÄÄLLIKKÖÄ, VALELAKIMIESTÄ, VALE-ELÄINLÄÄKÄRIÄ, VALEAHTAAJAA, VALEPOLITIIKKOA, VALEBUSSINKULJETTAJAA, VALEINSINÖÖRIÄ, VALEKOKKIA, VALELENTOEMÄNTÄÄ, VALEPELTISEPPÄÄ, VALEOMPELIJAA, VALEMAANVILJELIJÄÄ, VALUPUTKIMIESTÄ, VALEKIRJAILIJAA, VALEROSKAKUSKIA, VALEMERIMIESTÄ, VALEKOREOGRAFIA, VALETOIMITTAJAA, VALETAITEILIJAA..... MAHTAAKAAN PUTKAHTAA VIELÄ ESIIN SUOMESSA? VILLEJÄ ARVAUKSIA?

EPÄILETKÖ SITÄ JOTAKUTA VALE-TYYPIKSI? KETÄ?

OLETKO SINÄ ITSE VALE-XXXXXXX?

KERRO KAIKKI! LAITA KUVA! ANNA UUTISVINKKI!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen mun kaupan kassatätiä valekassaksi. Sillä on niin epäilyttävät ilmeet ja on aina hermostunut ja pälyilee sivuilleen. Minne voin ilmiantaa sen?

Vierailija
2/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin ei ole mitään kelpoisuusvaatimuksia. Kuka tahansa työtä taitava voi toimia toimittajana tai kirjailijana tai taiteilijana tai roskakuskina...

PS: minuakin jo ryydyttää koko valelääkärikohu. Ei jaksa joka päivä seurata uusimpia käänteitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo yksi valelääkäri on myöskin valerotukoirankasvattaja!

Vierailija
4/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelen kaikkea vauhdikkaasta perhe-elämästäni ja olen sinkku ja neitsyt sekä yksinasuja.

Vierailija
5/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan aina tulee muka kotiinsa, mutta oon huomannut, että hipsii öisin aina pois. Ei siis oikeesti kuitenkaan asu tossa naapurissa! Miten mua on voitu huijata näin! Lapsemme ovat kuitenkin hyviä kavereita. Miten selitän lapselleni, ettei naapurin tyttö oikeasti asukaan naapurissa?

Vierailija
6/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on monta hehtaaria peltoa ja nostavat tukiaisia, mutta evät oikeasti viljele pelloilla mitään! Mitäs sanotte?

Vierailija
7/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALEPALOMIESTÄ, VALEMETSURIA, VALETALONMIESTÄ, VALESAIRAANHOITAJAA, VALEFARMASEUTTIA, VALEPSYKOLOGIA, VALETAKSIKUSKIA, VALEMAALARIA, VALEARKKITEHTIÄ, VALEMYYNTIPÄÄLLIKKÖÄ, VALELAKIMIESTÄ, VALE-ELÄINLÄÄKÄRIÄ, VALEAHTAAJAA, VALEPOLITIIKKOA, VALEBUSSINKULJETTAJAA, VALEINSINÖÖRIÄ, VALEKOKKIA, VALELENTOEMÄNTÄÄ, VALEPELTISEPPÄÄ, VALEOMPELIJAA, VALEMAANVILJELIJÄÄ, VALUPUTKIMIESTÄ, VALEKIRJAILIJAA, VALEROSKAKUSKIA, VALEMERIMIESTÄ, VALEKOREOGRAFIA, VALETOIMITTAJAA, VALETAITEILIJAA..... MAHTAAKAAN PUTKAHTAA VIELÄ ESIIN SUOMESSA? VILLEJÄ ARVAUKSIA? EPÄILETKÖ SITÄ JOTAKUTA VALE-TYYPIKSI? KETÄ? OLETKO SINÄ ITSE VALE-XXXXXXX? KERRO KAIKKI! LAITA KUVA! ANNA UUTISVINKKI!

Vierailija
8/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ammattikitaristina yhdessä bändissä, mutten oikeasti osaa soittaa yhtään. Sain duunin väärennetyillä pop-jazz-opiston papereilla. Kjäh khäj!

Vierailija
9/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela tapaus!

Vierailija
10/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varokaa vaan jos tulette mun asiakkaaksi!

Vierailija
11/13 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyppään nyt vale kaapin taa.

Mun auto sanoo vale surrur surrur vaan kun se ajaa vale sinistä maata päin.

Vierailija
12/13 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vale-autonkuljettaja!

Vierailija
13/13 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta mikä valeketju!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi