Työnantaja ei maksanut muunsukupuoliselle opettajalle työskennelleelle opettajalle sairauslomapalkkaa rintojenpoiston jälkeen
Ilman maksumuuria
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed0162cf-7d9b-451e-aae9-e1b746814099
Laajemmin:
Kommentit (27)
Tarpeeton kirurginen toimenpide, ei kuulukaan saada palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimi "Janna" käy mutta rinnat ei?
Muutenkin naisellinen, mm. korvarenkaat
kai sitä voi olla isotissinen muunsukupuolinen niin sit saa palkallisen saikun kun käy laittamassa silarit.
Saako yleensä plastiikkakirurgiasta sairaslomapalkkaa?
Jos oli terveydellinen syy poistoon, niin pitäisi maksaa.
Jos puhtaasti kosmeettinen leikkaus, niin toipuminen ja kulut omalla rahalla jaajalla. Ei tarvitse työnantajan kukkarolla käydä.
Eihän kukaan muukaan saa sairauslomaa kosmeettisesta kirurgiasta.
Naisen rintojen poisto on sama kuin pyhäinhäväistys!
Vierailija kirjoitti:
Jos puhtaasti kosmeettinen leikkaus, niin toipuminen ja kulut omalla rahalla jaajalla. Ei tarvitse työnantajan kukkarolla käydä.
Riittääkö terveydelliseksi syyksi se, että ei pidä rinnoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Kosmeettistahan se noilla on. Ei siitä terveysongelmaa aiheudu, jos on tissit. Miehilläkin on tissit. Joillakin isommat kuin keskivertonaisella.
Ei ole sairaus jos menen vaikka rintojen suurennokseen
On se niin vaikeaa. Eivät halua myöntää, että kyse on psyykkisestä sairaudesta, miksi yleensäkin kokevat, että pitää amputoida kehon osia, mutta sitten kuitenkin pitäisi saada siitä sairaslomapalkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö terveydelliseksi syyksi se, että ei pidä rinnoistaan?
Silloin kaikki muutkin vastaavat leikkaukset voidaan sanoa johtuvan terveydellisestä syystä.
Siis on tyttö joka haluaa larpata poikaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis on tyttö joka haluaa larpata poikaa?
Nainen, joka pitää itseään niin erityisenä, ettei voi olla kumpaakaan sukupuolta.
Janna ei joutunut taistelemaan oikeuksiensa puolesta vaan etuoikeuksien. Tuo meni ihan oikein, miksi hänellä pitäisi olla eri oikeudet kuin muilla?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen luullut ettei muunsukupuoliset tarvitse kirurgiaa.
Taitavat olla samanlaisia kehonsa vihaajia kuin muutkin transhenkilöt.
Mä olen luullut ettei muunsukupuoliset tarvitse kirurgiaa.