g: ahdistaako timeline?
Kommentit (42)
Voi myös julkaista seurata kaikkea mitä netissä teet,kirjoitat. Esim.avlle!
Voi myös julkaista seurata kaikkea mitä netissä teet,kirjoitat. Esim.avlle!
Laita faktaa tästä.
sivujaan koskaan. Minullekin tulee sivulle ihmisten tosi vanhoja juttuja. hauska lukea niitä kun en itse ollut fb.ssä silloin ja eivät välttämättä haluaisi minun niistä tietävän.
Itse tyhjennän sivuni kerran viikossa.
mättää, että fb on julkaissut toisten yksäreitä...Omalla seinällä ei onneksi näkynyt
Tänään kuulin kahdelta ihmiseltä että oli heidän yksityisiä keskusteluja näkynyt profiilissa. Toinen sanoi kahvipöydässä ja toinen kertoi fb:ssä.
Poistin omat viestiketjut. Seinällä ei olekaan mitään vaarallista ollut. Minun kevyt elämänkirjo siellä näkyi vuosien varrella. Kivahan sitä oli itsekin laavailla ja muistella.
Viestit jotka olin poistanut jo.siellä ovat ja pysyvät:/
Niin ettei näy kaikille. Mutta tosiaan fb kyllä näyttää säilövän ihan kaiken! Siksi onkin syytä miettiä mitä siellä itsestään kertoo.
Sama. Vanhassa profiilissa poistamani viestit ja kuvat näkyvät timelinessa. Ja näkyy siellä mun seinällä myös kavereiden inbox-viestejäkin.
MIksi ahdistaisi? Ne mitä olen tilapäivityksiini laittanut ovat sellaisia mitkä on muille tarkoitettukkin luettaviksi. Miksi ne nyt yhtäkkiä ahdistaisi? Ja mitenkä niin ei voi vaikuttaa? Totta helkkarissa voi! Ei se fb. ala mitään päivityksiä sinne lisäilemään, siellä on vain ja ainoastaan ne jutut mitkä itse sinne on kirjoittanut ja vain ja ainoastaa niille ihmisille joille olet ne halunnut jakaa. Nyt vain helpommin löydettävissä ne vuosia vanhat päivitykset. Ei siis mitään ykstyiskeskusteluja tai chat viestejä edelleenkään. Minä en voi käsittää mitä hemmetin hysteriaa ihmiset tästä aikajanasta nyt yrittävät luoda! Miski te kuvittelette, että fb. tekijät tekisivtä tuosta fb.stä selliasen että sieltä häviää kaikki käyttäjät. Eihän siinä olisi mitään järkeä!
siellä on monen monta tarinaa siitä, että yksityiset viestit näkyvät, ei kai ihmiset pskaa kirjoittele näihin ketjuihin huvikseen??
Katselinpa minäkin yhden tutun 2009 vuoden kirjoituksia, ja siellä tosiaan oli kummallisia kommentteja,joista selvästi puuttuu vastaus,eli chattikeskusteluja, ei vaan näy sen sivun omistajan omat kommentit. Aika karua.
Joku taas jakaa paskatietoa, muka yksityiset keskustelut olisivat nyt julkisia. Ei ole, ei tule.
JA KYLLÄ ON TOTTA!
Ei nyt tuo timeline sinällään vaan facebook muine vinkeineen. En tykkää siitä, että uudistukset voivat muuttaa entisiä salaisia ominaisuuksia yhtäkkiä julkisiksi tms. Itselläni ei ole siellä oikeastaan yhtään mitään eikä se siten itseänikään ahdista, mutta koska en halua, että minun kauttanikaan näkyy minun kavereiden mitkään salaiset tiedot minnekään, niin suljin nyt koko tilin. Minä en ko paikasta saa niin paljon iloa, kuin mitä se voi jollekin toiselle aiheuttaa harmia, niin siksi päädyin tämmöiseen ratkaisuun.
Facebook vuotanut YKSITYISIÄ viestejä kaikille näkyviksi!!!
se on BUGI!
Siellä ei ole ollut mikään tarkoitus "vuotaa" niitä tietoja/viestejä mihinkään, vaan siinä ohjelmistossa on BUGI! Joka siis tarkoittaa virhettä. Inhimillistä helvetin erehdystä. Joo, onhan tuo valitettavaa, mutta EI TARKOITETTUA! Kaikissa ohejelmissa on bugeja, ei sille voi mitään. Ihminen kun on vain eläin, niin ei virheille voi mitään.
Jos FB olisi VUOTANUT ne tiedot, niin se olisi ollut tarkoituksenmukaista.
Itselläni ei kyllä näy mitään ylimääräistä, seinäkirjoitukseta ja tilapäivitykset vaan. Mutta tietty ilkeää, jos jollain näkyy
Onko se joku erillinen kohta? En ole huomannut mitään muutosta omassa tai kavereiden profiileissa.
En ole ikinä kirjoittanut sinne mitään, mitä en allekirjoittaisi tänään. Ja jaot ovat aina olleet "vain kaverit". Kai nyt jokainen ääliökin tajuaa, että ei sinne faceen tarvi koko elämäänsä levittää. jos joskus vuosia sitten olet ollut niin hölmö, on sinulle ihan oikein, että ne nyt lävähtävät silmillesi.
Jos ihmiset oppisivat tämän timeline-uudistuksen takia vähän edes suodattamaan, mitä sinne kirjoittelevat.
Minusta on hienoa nähdä kerralla ihania, vanhoja viestejä!
Seinälleni en ole juuri koskaan edes kirjoittanut mitään, joten ei ahdista. Hieman ahdistaa se, jos yksityiskeskusteluja tulee vahingossa näkyviin :(. Monien ystävien kanssa on puitu yksityisviesteissä yksityisasioita, joita ei ooe tarkoitettu muiden silmille.
se on sekavaa sillisalaattia,tykkäsin enemmän vanhasta profiilisivusta -.-
Tutustuin juuri uuteen Google+ systeemiin ja se on vaan niiiiiiiinpaljon kivempi kuin Facebook.
Saisimpa FB kaverit sinne
Seinälleni en ole juuri koskaan edes kirjoittanut mitään, joten ei ahdista. Hieman ahdistaa se, jos yksityiskeskusteluja tulee vahingossa näkyviin :(. Monien ystävien kanssa on puitu yksityisviesteissä yksityisasioita, joita ei ooe tarkoitettu muiden silmille.
Kannattaa ottaa se timeline jo "koeajoon" niin näet. Siis silleen, että itse näet millainen se on mutta muut eivät vielä. Se onnistuu, kun kirjaudut faceen ja sen jälkeen vaihdat osoitekenttän osoitteen http://www.facebook.com/about/timeline. Siitä voit myös halutessasi ottaa sen heti käyttöön, jos haluat.
Facebook vuotanut YKSITYISIÄ viestejä kaikille näkyviksi!!!
http://www.iltasanomat.fi/digi/totuus-vuotaneista-facebookin-yksityisvi…