Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Pakkosuorittaminen ei tee kenenkään mielenterveydelle hyvää👍
Joku jos väittää että työ kuuluu ihmisen elämään niin minä sanon että se on ihan täyttä paskapuhetta😀 Toki ihmisellä täytyy tekemistä olla mutta kotihommissa on ihmiselle ihan tarpeeksi tekemistä😀
Rahaa ei ihminen välttämättä paljon tarvii kun pysyy sinkkuna ja eikä hanki perhettä😀 Ihminen ei tarvii rahaa muuta kun ruokaan,vuokraan+muut laskut ja pakollisiin vaatteisiin yms muihin tarpeellisiin tavaroihin😀
Tossa ois ihan unelma yhteiskunta itse kullekin🤗 Sitten ei tarviis kenenkään valittaa mistään🤗👍
Mutta eihän tollanen yhteiskunta toteudu koskaan? 😀 Vai toteutuuko? Ehkä joskus sitten kun ei enää vanhan sukupolven edustajat ole elossa.
Onks heikkolahjaisia olemassa? 😀 No ei oo muuta kun lääkärien päässä😀
Mutta kehitysvammaisia on olemassa😀
Joo, niitä on ennen tavattu sanoa ali-ihmisiksi.
Heikkolahjaisen äo kun on 70-85 niin sehän voitaisi luokitella ihan normaaliksi äo:ksi jos tää yhteiskunta olisi järkevä. Mutta tosta alas menevä äo on epänormaalia😀
Äö:llä ei ole muuta väliä kuhan et oo kehitysvamma en😀
Vois sanoo et kehitysvammasetkin pärjää hyvin elämässä kun niitten ei tarvii ite huolehtia mistään kun joku toinen tekee hommat niitten puolesta😀 Niin toisaalta ei ole mitään pahaa olla kehitysvamma enkaan😀
Ainut vaan et jää paljon kokematta elämässä asioita jos on kehitysvammanen😀
Yli ihminen eli Indigo aikuinen😀
Minulla on jakomielitauti eli skitsofrenia😀😂
Tai sit minulla on skitsoidinen persoonallisuushäiriö😀
Saattaa minulla olla myös kaksisuuntainenmielialahäiriö😂
Yhteiskunnassa olisi paljon vähemmän masentuneita ihmisiä kun annettaisi jokaisen elää silleen kun itsestä tuntuu👍