Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Eräs ”muoti” bloggaaja, isokokoinen.
No ei oo ADHD diagnoosia ja eikä tuu😀 Koska lääkkeet on murha😀
Älypuhelin on hyvä ADHD lääke samoin kun videopelit😀
Mut mikä ois hyvä lääke heikkolahjaisuuteen ja kehitysvammaan? 😀 No lyömällä itteään päähän pampulla niin sen jälkeen äo kasvaa neron tasolle😀😂
Olisihan tuo aika jännä juttu jos pystys äo:ta kasvattaa lyömällä itteeän jollain päähän😀😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jakomielitauti eli skitsofrenia😀😂
Olen tuosta yksinpuhelustasi vähän kyllä saanutkin sen vaikutelman, ettet ihan täysillä käy.
No ei minä olen vaan crazy😀
Painu v i t t u u n olet sitten mitä vaan. Ripuloit ketjun lukukelvottomaksi tuolla mukahauskalla sopertamisellasi. Et ole hauska, olet vaan rasittava. Mene pois, ei tämä ole sinun oma ketjusi paskottavaksi.
Vastaus apn kysymykseen: hetkittäin vaikuttaa että valtaosa ihmisistä on heikkolahjaisia. Varsinkin viime aikoina mm. useimmat eurooppalaiset päättäjät vaikuttavat erittäin heikkolahjaisilta. Levitetään virusta koko kansaan, eikä ymmärretä että tukahduttamaan joudutaan lopulta kuitenkin.
Modet hoi. Voisitte siivota ketjusta tuon typeryksen solkotukset.
Tai sit ois semmonen kone olemassa jolla pystys äo:ta nostamaan niin loppus maailmasta tyhmät ihmiset😂😀 Ken tietää vaikka tulevaisuudessa sellainen viel kehitetään😀
Vai pitäskö hän minun ruveta kehittää semmoinen äö:n kohottaja😀
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäskö hän minun ruveta kehittää semmoinen äö:n kohottaja😀
Kehitä nyt ensin itsesi pois tätä ketjua pilaamasta, tyhmä.
6 min