Nolo kysymys: häpykarvoista
tällainen vähän vanhempi täti-ihminen kyselee, että kuuluuko niitä karvoja myös lyhentää? Kun ajatte pienet tuput tai kiitoradat? Kuinka lyhyeksi ja millä lyhennät?
Omassa nuoruudessa ajateltiin kauhulla sitä, kun siihen aikaan synnytyksessä kätilö ajeli karvat pois. tätä pidettiin nolona ja häpeällisenäkin. Toivottiin, että saisi sellaisen kätilön, joka hyväksyisi ne karvatkin.
Kommentit (15)
Tällä hetkellä minulla sellainen "tupsu" ehkä tulitikkuaskin kokoinen häpykummun puolivälissä. Annan karvan kasvaa rauhassa siinä ja tulevat 5-6cm pituisiksi. Muuten otan ihan kaiken pois ja nyt raskauden alettua kohta se tupsukin saa lähteä. Jää ne rajaushuolet pois.
mä ainakin lyhentelen niitä karvoja
mä ainakin lyhentelen niitä karvoja
Minua ainakin karvat kutittaa, en vois kuvitellakaan kasvattavani enää minkään mallista tupsua.
pikkutytöltä, voi leikata kaikki pois.
En voisi kuvitella meneväni jonkun muodin mukaan karvoitustani siistiessä. Ja koskaan, kukaan mies ei ole valitellut. AINA olen kelvannut, vaikka rehottaisi villinä.
jos haluaa näyttää
pikkutytöltä, voi leikata kaikki pois.En voisi kuvitella meneväni jonkun muodin mukaan karvoitustani siistiessä. Ja koskaan, kukaan mies ei ole valitellut. AINA olen kelvannut, vaikka rehottaisi villinä.
Mä siistin ja rajaan naisellisen kolmion. Lyhentelen huulilta ja siistin kauttaaltaan, sillä haluun kans näyttää aikuiselta naiselta, enkä pikkutytöltä ja mieskään ei oo valittanut.
kukaan ei vastaa.
Pidä tssä nyt sitten itsestä huolta nykynormien mukaan...
olen jo reilut 2 vuotta tykännyt pitää huulet ilman karvoja, sokeroin ne pois, mutta kummulla pidän kunnollista karvakolmiota(lyhentelen vähän) koska se on mieheni mielestä kiihottava. Hän on muutenkin sitä mieltä että karvoja ei saisi poistaa ollenkaan, paitsi siistiä.
Itseäni vain ne alhaalla olevat karvat haittaa, ei tee mieli antaa miehen lipaista jos on rämevaja siellä...miestä ei tod haittaisi.
Pieni ihan minitupsu, muut alueet paljaat ja vahalla ja pinseteillä pidän viikottain kunnossa. Huulet on olleet aina karvoista vapaat ja sama jatkuu nyt nelikymppisenäkin. Sitä tupsun karvaa hieman lyhennän saksilla.
Jos haluaa näyttää pikkutytöltä, voi leikata kaikki pois.
Huolestuttavaa jos aikuinen nainen näyttää pikkutytöltä koska ei oo pillukarvoja...
Sitäpaitsi pillunkarvat on historiallinen jäänne, olivat ennen suojaamassa ettei mene roskia ja likaa pilluun, nykyisin on pikkuhousut sitä varten.
saksilla parin sentin mittaisiksi. Jos olisi kihartuvat karvat en varmaan viitsisi, mutta kun ne on piikkisuorat niin semmoien 5-6 cm suora karva jonka voisi vaikka letittää on jo aika kauhean näköinen.
Minä ajelen kaiken pois kun karvat ylittävät kriittisen pituuden. Itseäni varten karvoitusta siistin, ja kun pehko on juuri sitä hurhan pitkää ja letitettävää mallia se tuntuu inhottavalta pitkänä.
Jos haluaa näyttää pikkutytöltä, voi leikata kaikki pois.
Huolestuttavaa jos aikuinen nainen näyttää pikkutytöltä koska ei oo pillukarvoja... Sitäpaitsi pillunkarvat on historiallinen jäänne, olivat ennen suojaamassa ettei mene roskia ja likaa pilluun, nykyisin on pikkuhousut sitä varten.
asiantuntijalta ennekuin levittelet perättömiä.
Sitäpaitsi pillunkarvat on historiallinen jäänne, olivat ennen suojaamassa ettei mene roskia ja likaa pilluun, nykyisin on pikkuhousut sitä varten.
Kuten myös hiukset, ripset ja kulmakarvatkin. Suojasivat kylmältä ja silmiin lentäviltä torakoilta.
Mars ajamaan ne kaljuksi koska ei niitä tarvita 2010-luvulla.
kukaan ei vastaa.
Pidä tssä nyt sitten itsestä huolta nykynormien mukaan...