Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Tunnen mä parisataa heikkolahjaista olikohan niitten nimet nyt KANSANEDUSTAJA😂
Mitä onks kansanedustajat muka heikkolahjaisia? 🤔
Lienee minustaa puhee. Minää puhuun näiiin, koskaa oleen hidaas. Venyyttämällää puhettaa ei tuleee hiljaisiaa hetkiää. Tämää puhee on kuin öö ööööööööööö ööö politikoilaaa.
Saatan myös muistin virkistykseksi toistaa viimeisen sanan, sanan.
Tämää vajaavuus ja ongelmaa johtuu nuoruudeen hassiskokeiluistaa. Kokeiluistaa. 90-luvun Danskassaa, Danmarkissaa.
Vietin nuoruutenii isäni uusioperheessää Tanskassaa, jossaa hashis on yleinen huumausaineee nuorillaaa. Sangen yleisempii kuin alkoholii noin pain yleensäää onnn. Siksii minulleee tulii kehitysviivästymää. Kehitysviivästymää.
Tämää on minun heikkolahjainen tarinaniii ja varoituuus muillee ihmisillee.
Eiku KANSANEDUSTAJAT on psykopaatteja eli heikkolahjaisia😂 Samoin POLIISIT😂
ellerhyr kirjoitti:
Lienee minustaa puhee. Minää puhuun näiiin, koskaa oleen hidaas. Venyyttämällää puhettaa ei tuleee hiljaisiaa hetkiää. Tämää puhee on kuin öö ööööööööööö ööö politikoilaaa.
Saatan myös muistin virkistykseksi toistaa viimeisen sanan, sanan.
Tämää vajaavuus ja ongelmaa johtuu nuoruudeen hassiskokeiluistaa. Kokeiluistaa. 90-luvun Danskassaa, Danmarkissaa.
Vietin nuoruutenii isäni uusioperheessää Tanskassaa, jossaa hashis on yleinen huumausaineee nuorillaaa. Sangen yleisempii kuin alkoholii noin pain yleensäää onnn. Siksii minulleee tulii kehitysviivästymää. Kehitysviivästymää.
Tämää on minun heikkolahjainen tarinaniii ja varoituuus muillee ihmisillee.
Ok👍😂
KANSANEDUSTAJAT ja POLIISIT on 2 maailman turhinta ammattia😂
Niin ja papit on tekopyhiä kans😂
Kaikki uskontohihhulit on heikkolahjaisia😂
Niin ja uskontohihhulit on heikkolahjaisia😂
Heikkolahjaiset on heikkolahjaisia😂
Osaako heikkolahjaiset ees 1+1? 🤔
Mitää tästää voisi päätellää päätellää?
Vierailija kirjoitti:
Mitää tästää voisi päätellää päätellää?
😂😂😂😂😂😂😂
Mut mä tiedän et miljoona +miljoona on 2 miljoonaa😂
Onko heikkolahjainen jos osaa ala-asteen perusmatikkaa?😂
Voi olla heikkolahjainen vaikka osais derifoida😂 Onneksi minä en osaa derifoida😂
Oon ruotsalainen😂