Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Onkse matemaattista lahjakkuutta jos muistaa hyvin numeroita? 😂
Indigolapsilla aivot kehittyy hitaammin kun normaaleilla lapsilla niin ne ei välttämättä opi ees kertotauluja koulussa,mutta minulle kertotaulut on ollut helppoja kun heinänteko😂
Kaikki tuntemani vihervassarit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani vihervassarit.
Ok👍
Eiku se on dyskalkulia jos ei opi ees kertotauluja🤗
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta on sairas sanon minä😄😂
Niin on 😀 indigot ei!
Dyskalkulia=Matemaattinen oppimisvaikeus tai sitä voi sanoa myös matemaattiseksi lukihäiriöksi🤔
Poliitikoista löytyy ainakin tämä yksi, joka on julkisuudessa pyörinyt nyt kihlattunsa kanssa. On käsittämätöntä, että joku on äänestänyt tällaisen eduskuntaan, kun eihän hän mitään töitä ilmeisesti tee. Menee hyvä paikka sivusuun toiselta ahkeralta.
Kristallit on timanttia ja timantit on ikuisia 😀
Ne ei sano mitään 😷
Rainbow-ihmiset on tosi 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on 😀 indigot ei!
kerrankin joku on samaa mieltä kun minä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on 😀 indigot ei!
kerrankin joku on samaa mieltä kun minä👍
Kyllä 👍
Oot tämä palstan kivoin ja fiksuin 😘
Vierailija kirjoitti:
Teuvo on harmaa
Ai Harmaalapsi?
Vierailija kirjoitti:
Oot tämä palstan kivoin ja fiksuin 😘
Ihanks tosi? No kiitos!
Miten mä voin olla tän palstan fiksuin kun minä olen heikkolahjainen? 🤔
Minä olen tän palstan heikkolahjaisin😂
Juon kohta olutta. Hevosenhampaat pitää aluksi kammata viiksien taakse sivuille ja kammata takatukka takaolalle lepäämään flanelipaidan päälle justiinsa. Siilille pään päällä ei tarvitse tehdä kummempia.
Siinähän seisoo. Antaa amerikansiilin seisoa ihan rauhassa vaan.
Tokkopa rouva huomaa että olen pistäytynyt ihan häntä varten ja makaronilaatikko kypsyy uunissa 200 celsius asteessa.
Tänään saa retardiseksiä.
Miten mä voisin osata derifoida eikös se opeteta vasta lukios ja mähän en oo lukiota käynyt tietenkään🤔?