Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Koulu on ollut minulle väärä paikka kun en ole siellä kunnolla oppinut kun siellä ei ole sopivat opiskelutyylit🤗
kretanki pariskunta kirjoitti:
Juon kohta olutta. Hevosenhampaat pitää aluksi kammata viiksien taakse sivuille ja kammata takatukka takaolalle lepäämään flanelipaidan päälle justiinsa. Siilille pään päällä ei tarvitse tehdä kummempia.
Siinähän seisoo. Antaa amerikansiilin seisoa ihan rauhassa vaan.
Tokkopa rouva huomaa että olen pistäytynyt ihan häntä varten ja makaronilaatikko kypsyy uunissa 200 celsius asteessa.
Tänään saa retardiseksiä.
Onkoo sullaaaa rekkaaa lippistäää. Keltastaa rekkaa lippistäää taiii punastaa rekkaa lippistää, jossaa on isoo valkoonee otsaa näyttämöö?
Tiedän kyllä ja vihaan heitä. Onneksi ei tarvitse nähdä kuin vahingossa. Mukava tosin tuottaa fyysistä kipua heille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä ja vihaan heitä. Onneksi ei tarvitse nähdä kuin vahingossa. Mukava tosin tuottaa fyysistä kipua heille.
👎
Vierailija kirjoitti:
kauhea sanoa mutta sellaisia on useampikin suvussani; äitini, veljeni, serkkuni, enoni, tätini.. He ovat kaikki olleet "apukoulussa". Työelämässä he kyllä ovat, on siivoojia, tehdastyöntekijöitä ym.
Että siinä mielessä kai ovat pärjänneet ihan hyvin kun pystyvät elättämäään itsensä ja perheensä, tai ainakin osallistumaan elatukseen.
Ennen oli "apukoulu" ja nykyisin on kouluavustajat .Eipä ollut avstajia ennen.
Dyspraksia= Lukemisen ja Kirjoittamisen häiriö
Dysfasia= Kielen kehityksen häiriö tai kielellinen erityisvaikeus🤗
Kyl mä tiedän et mulla on ollut hahmottamisessa ja hienomotriikan kans ongelmia mut nykyään enää vähemmän on🤗
Piirtää en oo osannut koskaan enkä osaa vieläkään🤗
Mut kielellisesti minä olen ihan normaali🤗
Matikassa on sanalliset ja geometria tuottaneet aina vaikeuksia. Päässälaskutaito minulla on hyvä🤗
Ihan niinku en ois jo ennen kertonut muita samoja juttuja täällä,mutta kertaushan on opintojen äiti😂 En tiedä miten toi sanonta liittyy tähän mut ihan sama🤗😀
Indigotyypit jaetaan humanisteihin,käsitteellisiin eli konseptualisteihin,taiteellisiiin ja välimuoto indigoihin. Humanisti indigot on tottuneet työskentelemään ihmisten parisssa, käsitteelliset suuntautuvat enemmän projekteihin kun ihmisiin,taiteilijaindigot suuntautuvat siis taiteeseen ja välimuoto indigot tuovat uusia uskontoja maailmaan🤗 Minä kuulun tohon projektiindigoihin🤗
Oooooooooooooooooooollooooooo XD DX
Juu. Kaikki pyöritettävät. Lentävät apinat. Aasinsaappaat.
No ei se minusta tee heikkolahjaista vaikka minulla on diagnoosina laaja-alaiset oppimisvaikeudet🤗 Minä opin parhaiten lukemalla ja näkemällä🤗