Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
M kirjoitti:
Meillä muija on heikkolahjainen ja tyhmä, mutta näytti hyvältä ja oli hyvä panemaan.
Nykyään pihtari, en tiedä miten tuosta pääsisi eroon kun ei edes pil*ua voi antaa.
😂😂😂😂👍
Vierailija kirjoitti:
Minä. Tyhmä kuin saapas, pöhkö pölvästi ja laiskakin vielä ja lihava ja ruma ja köyhä.
Se on jo viisautta, että tunnustaa olevansa tyhmä.
Mikään ei ole tyhmempää, kuin tyhmä, joka pitää itseään viisaana.
Jälleensyntymiset on hourasta😂 Vai onko sittenkään? Kukapa tietää?
Mä uskon varmaan siihen et kerranhan täällä paskassa eletään😂
Paitsi kyllä mä saatan uskoa uudelleensyntymiseenkin sillä perusteella että minä olen tavannut mun sielukaksosia😂
Vierailija kirjoitti:
Näitähän on palsta täynnä.
Tällä palstalla on vaan 1 heikkolahjainen eli minä😂 Mutta voinko minä olla heikkolahjainen oikeesti kun minulla on niin hyvä muisti,siinäpä on mysteeriä ratkottavaksi kerrakseen😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on vaan 1 heikkolahjainen eli minä😂 Mutta voinko minä olla heikkolahjainen oikeesti kun minulla on niin hyvä muisti,siinäpä on mysteeriä ratkottavaksi kerrakseen😀
Apinalla on paljon parempi muisti kuin ihmisellä.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä,mitä oonks mä nero😀 Kukapa tietää vaikka oisinki😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinalla on paljon parempi muisti kuin ihmisellä.
No mä oon sit apina,tuokaa mulle banaania XD
Jospa mä oonki ollut apina entisessä elämässä😀
Paitsi minä vihaan banaania niin emmä voi olla apina😂
Oon seonnut😂 Kai se pitää lähtee suljetulle XD
Kauppaan pitäs lähtee kun vaan jaksais😊 Miksi immeisen pitää olla nii laiska no siksi kun apinat teki jo töitä😊
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo.
Onkohan Petteri Orvolla orpo olo🤔
Oispa semmonen robotti joka kävisi kaupassa,laittas safkat,siivois,tiskais ja pyykkäis 😂
Meillä muija on heikkolahjainen ja tyhmä, mutta näytti hyvältä ja oli hyvä panemaan.
Nykyään pihtari, en tiedä miten tuosta pääsisi eroon kun ei edes pil*ua voi antaa.