Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Tänää on jotenki paska päevä😂😀
Sillonku on paska päevä niin pitää kirjoitella tänne😀
Ärsyttää nää älypuhelimet kun pitää vaan aina räplätä tätä
Oijjoi oijjoi oijjoi elämä on julmaa aina välillä😀
Vierailija kirjoitti:
Exä
En usko ennen kun nään😊
Taipuuks kellään muulla peukalot silleen että saapi kosketettua niillä rannetta? Mulla taipuu,onkohan se joku superkyky? 🤔
Mä tiedän erään naisen, josta saa todella yksinkertaisen vaikutelman. Vaikuttaa uusien ihmisten seurassa sosiaalisesti erittäin kömpelöltä ja oli esim. koulussa sellainen alisuoriutuja. Ei edes yrittänyt. En tiedä voiko tässä olla esim. huoolla itsetunnolla osuutta asiaan?
Kuitenkin kun hänen kanssaan alkaa keskustelemaan maailmasta noin yleensä, on aivan älyttömän älykäs ja ajattelee asioita monimutkaisesti ja monelta eri kantilta. Myös musiikillisesti, taiteellisesti ja kielellisesti lahjakas. Hyvin hämmentävää. Olin äimänkäkenä kun tutustuin häneen paremmin.
On kuitenkin työtön ja kuulemma hankaluuksia tuottaa työn ohessa tulevat sosiaaliset suhteet, ei niinkään itse työnteko.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän erään naisen, josta saa todella yksinkertaisen vaikutelman. Vaikuttaa uusien ihmisten seurassa sosiaalisesti erittäin kömpelöltä ja oli esim. koulussa sellainen alisuoriutuja. Ei edes yrittänyt. En tiedä voiko tässä olla esim. huoolla itsetunnolla osuutta asiaan?
Kuitenkin kun hänen kanssaan alkaa keskustelemaan maailmasta noin yleensä, on aivan älyttömän älykäs ja ajattelee asioita monimutkaisesti ja monelta eri kantilta. Myös musiikillisesti, taiteellisesti ja kielellisesti lahjakas. Hyvin hämmentävää. Olin äimänkäkenä kun tutustuin häneen paremmin.
On kuitenkin työtön ja kuulemma hankaluuksia tuottaa työn ohessa tulevat sosiaaliset suhteet, ei niinkään itse työnteko.
Jos se on asburger.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on asburger.😀
Tai sit indigoimmeinen ja sitä ei ole koulu kiinnostanut😊
Pakkohan on olla indigoihmisten totta😊
😅😅😅😅🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮🇨🇮😅🇨🇮😅🇨🇮🇨🇮😅🇨🇮
Kslldödeppepepoeoeoeoeeoeoeoeeo
Öölllöööö XD