Meedio Christal on linjoilla, laittakaa kysymyksiä
nimimerkin kera. Vastaan mahdollisimman monelle.
Kommentit (176)
Saat kukkia kesällä, eli et ole heilatta helluntaina. Työssä tulet saamaan yllättäviä uutisia.
Aion pyrkiä opiskelemaan, mutta en ole varma mitä parista vaihtoehdosta valitsen. Mitä näet? nimim. opiskelemaan
haluaisin tietää onko arkielämässäni tulossa suuria muutoksia kesän/alkusyksyn aikana ?
Tulevaisuutta on, koska olet hyvä työssäsi. Tulet löytämään pitkän ja komean miehen
Minua kiinnostaisi tietää, että miten tulen /perheeni tulee selviämään nykyisistä kriiseistä ja milloin? Tulemmeko asumaan yhdessä vai erillään? Tulenko hankkimaan vielä uuden ammatin ja milloin?
Pääsenkö kouluun, johon haen ja kuinka tulen menestymään? Löydänkö uuden työn, kun nykyinen loppuu? Entä ihminen, jota ajattelen. Tapaammeko uudelleen?
Nimimerkki "Uneksija"
Tätä miestä et saa, mutta seuraava odottaa sinua pian.
Miten näet parisuhteemme toimivan tulevaisuudessa? Saammeko lasta? Miten näet raha-asiamme tulevaisuudessa?
Kiittäen Sini
Työtä saat muutaman kuukauden kuluttua, jos haluat ottaa sen vastaan. Opiskelupaikankin saat, joten mieti mitä haluat.
paluuni sujuu? Saako paha palkkansa?
Mindi
Mitä mies haluaa minusta vai haluaako mitään?
Työkuviot kiinnostavat myös, entä lähdenkö vielä opiskelemaan?
- surusydän
Järjestyvätkö asiani; asunto, rahatilanne, työ..? Entä kauanko kestää sinkkuus ja lapsettomuus; minkälainen on tulevaisuuteni rakkausrintamalla?
Talo ei mene kaupaksi ihan vielä, mutta kärsivällisyyttä! Raha-asiat tulevat paranemaan loppuvuotta kohden.
Saanko vielä lapsia?
Näetkö minulle ammatinvaihtoa?
Kuten itsekin sanoit, äitisi ongelma on mieletön ylpeys. Sinulla on samanlaisia taipumuksia. Se on hieno piirre, paitsi silloin kun se on rakkailta pois. Äitisi haluaisi kuulla sinulta juuri oikeat sanat, mutta ei tiedä pääseekö omasta ylpeydestään yli.
Teillä on vielä yhteys välillänne, käyttäkää sitä jotta ette menetä toisianne. Äitisi on ristitulessa, mutta tietää miten lähellä on menettää sinut.
Jos, voisitko kuvailla häntä. Kiitos!
nimim. elena
Asumiskuviot, avioliitto, lapset, työ?
Kiitos, jos näet edes jotain :)
Lapsenne ovat älykkäitä, mutta varsinkin tyttöä koulunkäynti ei innosta niin paljoa. Tyttönne taitaa olla kätevä käsistään, ehkä ammatikoulun ompelulinja voisi olla hyvä?
Saammeko lapsia? Monta lasta näet minulle?
*nainen 35v.*