Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meedio Christal on linjoilla, laittakaa kysymyksiä

Vierailija
10.03.2012 |

nimimerkin kera. Vastaan mahdollisimman monelle.

Kommentit (176)

Vierailija
81/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde? Tuleeko lisää lapsia ja milloin?

*blondi*

Vierailija
82/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö juttu miehen kanssa nyt tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko asumme nykyisessä paikassa?

Minkä kokoisena näet minut tulevaisuudessa?

Nim. Pullero

Vierailija
84/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko saamaan vielä lapsen?

Vierailija
85/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta kirjailija?

On vain löydettävä oikea reitti. Olet saanut muutaman hylkäyskirjeen, joten koeta pienempiä kustantamoja tai omakustannetta. Tyyliltäsi olet kuitenkin hieno!

...osaa puhua vain sellainen joka on niitä itsekin saanut. Meediomme taitaa olla joku kirjailija. TAi sitten akteeminen perse, joka lukee kirjallisuutta yliopistolla ja yrittelee sillon tällöin päästä ihka oikeaksi kirjailjaksi.

Miten tää vei maun koko jutusta? Väljähty hetkessä, mä vedän oman kysymykseni pois.

sillä tarvitsen ennen kaikkea kannustusta enkä niinkään ennustusta. Leikkiähän tämän on.

Vierailija
86/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on poika, kaikki on hyvin hymypojalla. :) Paluu työelämään on hieman hankala, mutta lähinnä itsesi takia. Haluaisit olla lapsesi kanssa kotona, vaikka työssäkin on hyvä olla.

Vierailija
87/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto tapahtuu kesän aikana, paikka huononee osaltasi hieman mutta ei merkittävästi. Sinulla kuitenkin säilyy työpaikka.

Vierailija
88/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tulee vielä kaksi, kaksosia, sitä en tiedä.. Työtä ei ole ainakaan tällä hetkellä tarjolla, syksyllä kannattaa tutkailla ilmoituksia..

Vierailija
89/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka minun rakkauselämäni muuttuu? Vai muuttuuko se?

Kuulenko enää hänestä?

Entäs työasiat?

Muisto

Vierailija
90/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö juttu miehen kanssa nyt tähän?

T: Maria

Vierailija
91/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen naisen, joka saa sydämesi sykkimään hullun lailla. Hänellä on valloittava hymy, todella kaunis. Elämäsi rakkaus? Ehkä, jos olet siihe itse valmis. :)

Vierailija
92/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla tulevaisuus nykyisessä mieluisessa työpaikassa? Entä vieläkö rakkaus löytää minut?

nimim. Anna

Vierailija
93/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minusta kirjailija?

On vain löydettävä oikea reitti. Olet saanut muutaman hylkäyskirjeen, joten koeta pienempiä kustantamoja tai omakustannetta. Tyyliltäsi olet kuitenkin hieno!

...osaa puhua vain sellainen joka on niitä itsekin saanut. Meediomme taitaa olla joku kirjailija. TAi sitten akteeminen perse, joka lukee kirjallisuutta yliopistolla ja yrittelee sillon tällöin päästä ihka oikeaksi kirjailjaksi.

Miten tää vei maun koko jutusta? Väljähty hetkessä, mä vedän oman kysymykseni pois.

sillä tarvitsen ennen kaikkea kannustusta enkä niinkään ennustusta. Leikkiähän tämän on.

ja totta kai tää on leikkiä. Hauska aloitus, mutta kun tajuaa tyypin habituksen, eikä siinä ole mitään karismaattista tai mojoo, niin homma väjähtyy. Jatkakaa te muut. Ja mä luulen, että sä olet samaa lajiketta ton aloittajan kanssa, uskon että erityisesti teidän kahden kandee leikkiä tätäl

Vierailija
94/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko sen miehen, johon olen kauhean ihastunut?

terkuin sinkkuäippä

Vierailija
95/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottauduin juuri työttömäksi. Saanko paikkakunnaltani töitä, edes kesäksi? Entä syksy? Olenko opiskelemassa? Mitäs muuta näet perheestämme?

T: Työtön

Vierailija
96/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö talo kaupaksi? Viimeiset 5 vuotta mennyt sen kanssa tapellessa. Miten järjestyvät raha-asiat?

Vierailija
97/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo jonka näen on kaksikerroksinen tiilitalo, siellä lapsesikin viihtyvät. Mies tuntee suuria tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
98/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiasi eivät ratkea ihan heti, mutta miehesi on rinnallasi.

Vierailija
99/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo jonka näen on kaksikerroksinen tiilitalo, siellä lapsesikin viihtyvät. Mies tuntee suuria tunteita sinua kohtaan.

Vierailija
100/176 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen luvun 11.7.78.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän