Meedio Christal on linjoilla, laittakaa kysymyksiä
nimimerkin kera. Vastaan mahdollisimman monelle.
Kommentit (176)
Jäikö juttu miehen kanssa nyt tähän?
Kauanko asumme nykyisessä paikassa?
Minkä kokoisena näet minut tulevaisuudessa?
Nim. Pullero
Tuleeko minusta kirjailija?
On vain löydettävä oikea reitti. Olet saanut muutaman hylkäyskirjeen, joten koeta pienempiä kustantamoja tai omakustannetta. Tyyliltäsi olet kuitenkin hieno!
...osaa puhua vain sellainen joka on niitä itsekin saanut. Meediomme taitaa olla joku kirjailija. TAi sitten akteeminen perse, joka lukee kirjallisuutta yliopistolla ja yrittelee sillon tällöin päästä ihka oikeaksi kirjailjaksi.
Miten tää vei maun koko jutusta? Väljähty hetkessä, mä vedän oman kysymykseni pois.
sillä tarvitsen ennen kaikkea kannustusta enkä niinkään ennustusta. Leikkiähän tämän on.
Lapsi on poika, kaikki on hyvin hymypojalla. :) Paluu työelämään on hieman hankala, mutta lähinnä itsesi takia. Haluaisit olla lapsesi kanssa kotona, vaikka työssäkin on hyvä olla.
Siirto tapahtuu kesän aikana, paikka huononee osaltasi hieman mutta ei merkittävästi. Sinulla kuitenkin säilyy työpaikka.
Lapsia tulee vielä kaksi, kaksosia, sitä en tiedä.. Työtä ei ole ainakaan tällä hetkellä tarjolla, syksyllä kannattaa tutkailla ilmoituksia..
Kuinka minun rakkauselämäni muuttuu? Vai muuttuuko se?
Kuulenko enää hänestä?
Entäs työasiat?
Muisto
Jäikö juttu miehen kanssa nyt tähän?
T: Maria
Näen naisen, joka saa sydämesi sykkimään hullun lailla. Hänellä on valloittava hymy, todella kaunis. Elämäsi rakkaus? Ehkä, jos olet siihe itse valmis. :)
Onko minulla tulevaisuus nykyisessä mieluisessa työpaikassa? Entä vieläkö rakkaus löytää minut?
nimim. Anna
Tuleeko minusta kirjailija?
On vain löydettävä oikea reitti. Olet saanut muutaman hylkäyskirjeen, joten koeta pienempiä kustantamoja tai omakustannetta. Tyyliltäsi olet kuitenkin hieno!
...osaa puhua vain sellainen joka on niitä itsekin saanut. Meediomme taitaa olla joku kirjailija. TAi sitten akteeminen perse, joka lukee kirjallisuutta yliopistolla ja yrittelee sillon tällöin päästä ihka oikeaksi kirjailjaksi.
Miten tää vei maun koko jutusta? Väljähty hetkessä, mä vedän oman kysymykseni pois.
sillä tarvitsen ennen kaikkea kannustusta enkä niinkään ennustusta. Leikkiähän tämän on.
ja totta kai tää on leikkiä. Hauska aloitus, mutta kun tajuaa tyypin habituksen, eikä siinä ole mitään karismaattista tai mojoo, niin homma väjähtyy. Jatkakaa te muut. Ja mä luulen, että sä olet samaa lajiketta ton aloittajan kanssa, uskon että erityisesti teidän kahden kandee leikkiä tätäl
saanko sen miehen, johon olen kauhean ihastunut?
terkuin sinkkuäippä
Ilmottauduin juuri työttömäksi. Saanko paikkakunnaltani töitä, edes kesäksi? Entä syksy? Olenko opiskelemassa? Mitäs muuta näet perheestämme?
T: Työtön
Meneekö talo kaupaksi? Viimeiset 5 vuotta mennyt sen kanssa tapellessa. Miten järjestyvät raha-asiat?
Talo jonka näen on kaksikerroksinen tiilitalo, siellä lapsesikin viihtyvät. Mies tuntee suuria tunteita sinua kohtaan.
Raha-asiasi eivät ratkea ihan heti, mutta miehesi on rinnallasi.
Talo jonka näen on kaksikerroksinen tiilitalo, siellä lapsesikin viihtyvät. Mies tuntee suuria tunteita sinua kohtaan.
Parisuhde? Tuleeko lisää lapsia ja milloin?
*blondi*