Meedio Christal on linjoilla, laittakaa kysymyksiä
nimimerkin kera. Vastaan mahdollisimman monelle.
Kommentit (176)
Avopuolisosi tietää sen jo sydämessään, te saatte kauniin pienen tyttären.
Olenko hakenut oikeaan koulutukseen tänä keväänä? Jos en, mikä ammatti/ala minulle voisi sopia?
-Jade
Tulet saamaan palkankorotuksen keväällä. Miesrintamalla en näe muutoksia.
Tulet raskaaksi, saatte kaksi pientä kaunokaista. Aikaa se vie, mutta palkinto on sen arvoinen.
Velipuoli on, mutta hänkään ei tiedä sinusta. Isäsi haluaa olla lähelläsi, mutta ei kertoa kaikkea.
Tulet valmistumaan ajallaan, miehesi työ jatkuu ja rahatilanteenne pysyy samana jos osaatte hieman rajoittaa menojanne.
Velipuoli on, mutta hänkään ei tiedä sinusta. Isäsi haluaa olla lähelläsi, mutta ei kertoa kaikkea.
Tulet valmistumaan ajallaan, miehesi työ jatkuu ja rahatilanteenne pysyy samana jos osaatte hieman rajoittaa menojanne.
Voiskohan se isä vähän vinkata miten saan tuon velipuolen mun elämään? ;) :D tai tuskin vinkkaa mitään enää...mutta tiedätkö saanko mitenkään tuohon velipuoleen yhteyttä? en ees ole varma hänen nimestä, enkä mistään..
Mitä jo henkimaailmaan siirtynyt mies haluaa minulle kertoa? Tunnen hänen läsnäolonsa hyvin selvästi ihan fyysisestikin. Kiitos!
Nuppu
(vain otsikkosi pomppasi silmiini juuri kun tulin tänne, en tiedä vastailetko edes enää)
Tulenko vielä raskaaksi niin, että saamme vietyä sen loppuun asti ja terveen lapsen? Osaatko sanoa yhtään koska?
Tuleeko miehen puolelta oleva ongelma todellakin olemaan käsiteltävissä, kuten nyt tuntuu, vai aiheuttaako se suurta kriisiä?
Miten lapseni pärjää elämässään?
Kiitos, Christal! =)
Olen sosiaali-ja terveysalalla, parisuhteessa. Onko hän sopiva mies minulle? Menenkö knaimisiin, saanko lapsia ja milloin? Saanko elää hyvää elämän? Ovatko vanhempani pitkään vielä luonani? Kiitos paljon!
T: ri_hanna
vaikka ap taitaa olla lomilla :) Enkä oikein tiedä uskonko ;)
Askarruttaa: tuleeko minusta koskaan täysin onnellista? Saavatko lapseni elää onnellisena?
Näetkö minun ympärilläni enkeleitä? Tuntuu, että joku on pitänyt minusta huolta, aistinko oikein? Pitäisikö minun olla huolissani tulevista raha-asioistamme?
Jotkut ei ole saanu vastausta vielä ;)
Hei, näetkö auroja tai energiakenttiä? Ponnistelen kovasti kehittyäkseni henkisellä tiellä, ja yritän eheyttää itseni lapsuuden traumoista. Näetkö että voisin saada rauhan, unohtaa menneet ja kehittyä henkisesti? Näetkö montako opasta/enkeliä minulla on apunani?
haluaisin kovasti vastauksen. Nuppu.
olen ihan tuuliajolla...ja löytyiskö vielä rakkauskin?
-Toive
Miten ihmissuhteiden tulee käymään? Pysyykö uusi mies elämässäni ja missä roolissa?
Mitä mies haluaa minusta vai haluaako mitään?
Työkuviot kiinnostavat myös, entä lähdenkö vielä opiskelemaan?- surusydän
Löydät kyllä miehen, olet rakastettu muutenkin. Näen pienen lapsen, omasi vai lapsenlapsi..