Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko tämä olla totta vai onko tämä jokin huijaus?

Vierailija
14.02.2012 |

Vuodesta Joe O. Harris,

Matkapuhelin: +447700050028.

Kehuja päivän, olen sinuun yhteyttä ja keskinäistä hyötyä liiketoimintaa usko et pettää minua lopussa. Olen Joe Owen Harris, johtaja Primeline, NatWest Bank plc., Täällä Englannissa. Viime tilintarkastus pankkitilien ja palvelut meidän pankki, huomasin ulkomailla asuvan pankkitilille, joita ei ole toiminut pitkään aikaan. Kun erillinen tutkimus, sain selville että tilin omistajaksi oli amerikkalainen Edgar Bane Sr, monimiljonääri liiketoiminnan moguli joka kuoli hirmumyrsky Katrinan pestä pois kotoaan kokonaan elokuussa 2005. Tähän asti kukaan ei tiedä hänen pankkitilinsä NatWest Bank ja minun lisäksi tutkimuksessa ilmeni, että kuolleen lähiomaiset myös kuoli tragedia. Tämä tili pitää puntaa eli 17,1 miljoonaa euroa (Seventeen miljoonaa satatuhatta Englannin punta) vain.

Minä yhteyttä niin ulkomaalainen, jotta voidaan järjestää teille siirron rahat ulos tililtä, ??ennen seuraavaa tarkastusta pankkitilejä. Jos pankin johto tietää, että tili on piilevänä näitä pitkään, se jäädytetään, ja rahat palautetaan pankin treasury, koska lunastamatta jääneet julkisia varoja. Siksi haluan sinun asettua "Foreign edunsaaja". Tarvitsen täydessä yhteistyössä, jotta tämän toimen toimimaan täydellisesti, koska pankin johto on valmis hyväksymään maksun välittömästi kenelle tahansa, joka olisi esitetty tuensaajan rahat. Täydellinen siirto strategia olisi otettava käyttöön nimesi laillisesti, niin että kukaan ei epäile väitteet.

Oman aseman ja vaikutusvaltaa täällä, tämä raha olisi uudelleen profiloitu teidän puolesta ja siirtää millekään ulkomaille pankkitilille / s voit nimetä, mutta varmuuden siitä, että rahat säilyvät turvassa vangitsemista ennen tuloni liittymään sinä turvaamiseksi oman osani. Oman osallistuminen tähän paljon, saat 40% kokonaismäärästä. Ystävällisesti pitää tätä tarjouksen heti ja lähettää minulle tietoja seuraavasti; koko nimesi, yhteystietosi osoitteesi ja suora matkapuhelinnumero, aloittaa uudelleen profilointi rahaston nimesi perillinen edunsaaja. Voit vapaasti kutsua minua tuleville keskusteluille ja ohjeita siitä, mitä sinulta odotetaan. Aion luottaa tunnetta tai luottamuksellisuuteen, jotta vältettäisiin riskialttiita altistumista, kun otetaan huomioon herkkyys ja laajuus tämän hankkeen.

Olen innolla innolla kiireellisiä, joten voimme aloittaa.

Ystävällisin terveisin,

Joe O. Harris

Johtaja Primeline,

NatWest Bank plc.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli viime viikolla tekstari, että olen voittanut 1 070 000 puntaa ja nettiosoite ja puh nro, mihin olisi pitänyt ottaa yhteyttä, että olisin rahat saanut.

ai että onko huijaus?

no aivan varmasti on, vaikka mun viesti olikin ihan oikeaa englantia

Vierailija
2/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kuukausi sitten ja meni viikko niin rahat tuli tilille 2.5 kertaisina. Suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik mulle jai vahan epaselvaks, et mita Joe halus. :D

Vierailija
4/4 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla Foreign edunsaaja, tienaa just tälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi