onkoketään kellä seksisuhde vaikka varattu?
Kommentit (71)
Viesti hävisi. Olen täällä. Etelä-Suomesta olen.
Viesti hävisi. Olen täällä. Etelä-Suomesta olen.
Kerrotko läänin? Minulla vaikea päästä tässä elämäntilanteessa matkustamaan ja mahdollisuus voi tulla päivän varoitusajalla, joten se ensisijaisesti tärkeää.
Etelä-Suomen lääni, länsiosasta. Matkustamaan minäkin pääsen toisinaan, olisi kiva ensin kirjoitella.
seksin takia. Jos omassa liitossa ei ole seksiä niin vaihtoehdot taitavat olla
1) pysyä liitossa uskollisena ja elää ilman seksiä
2) erota jolloin lapset eivät enää saa asua vanhempiensa kanssa mutta itse saa seksiä
3) hankkia seksisuhde ja pitää perhe kasassaPeriaatteessa olen sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta jos toinen osapuoli ei enää suostu siihen ollenkaan, eikö hän ole ensin pettänyt minun luottamukseni? Enkä nyt tarkoita mitään viikon taukoa ettei huvita vaan kuukausia/vuosia.
Seksi ei ole maailman napa. Toisella voi olla huono olo ja sen takia ei halua seksiä. Syitä voi olla monta. Jos sinulle ei kelpaa mitä saat niin eroa. Pettäminen on pelkurimaista
AP itkee linjoilla kuinka herkkänä ihmisenä satuttaisi itseään vähiten hankkiessaan seksisuhteen?
Onko joku tavannut yhtä itsekästä ajattelutapaa koskaan?
Etelä-Suomen lääni, länsiosasta. Matkustamaan minäkin pääsen toisinaan, olisi kiva ensin kirjoitella.
Palaan huomenna asiaan.
ees erektion
Olet vielä säälittävämpi kuin luulinkaan.
Sinun pitäisi tukea miestäsi eikä mennä nussimaan muita. Tiedätkö mitä tarkoittaa avioliitto? Siinä on tarkoituksena rakastaa ja tukea toista jos sillä on vaikeaa eikä nussia muita.
Ok. Aamulla olen koneella 8.00 alkaen,mikä aika kun kirjoitat?
Olen täällä. odotan.. Etelä-Suomesta