Haluatko saada vielä lapsen?
Kommentit (35)
No ikää 50+ eikä todellakaan kiinnostaisi lähes 70 vuotiaana tapella kiukuttelevan teinin kanssa. Ainoa vaihtoehto, jossa näkisin asuvani samasssa asunnossa alaikäisen kanssa on se, että alkaisin suhteeseen jonkun yh-mamman kanssa. Pidän sitäkin aika epätodennäköisenä vaihtoehtona.
M54
Olen mieheni kanssa vielä yhtä tekemässä vauvakuumeeseeni. Tuntuu, että nuorempana raskautuminen oli helpompaa. Esikoinen syntyi ollessani 21v. Tässä on välissä 7 lasta, yhtä voelä kaipaisin syliini. N53
Haluaisin, ei ole edes yhtä lasta koska ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon (olin 24v) ja sen jälkeen en ole raskautunut sitten millään.
Nyt olen 41v joten aika heittää haaveet romukoppaan.
Jos yhtäkkiä tapaisin jonkun täydellisen upean miehen ja hän haluaisi kanssani lapsen, niin voitaisiin ainakin yrittää.
N42
Vierailija kirjoitti:
Olen mieheni kanssa vielä yhtä tekemässä vauvakuumeeseeni. Tuntuu, että nuorempana raskautuminen oli helpompaa. Esikoinen syntyi ollessani 21v. Tässä on välissä 7 lasta, yhtä voelä kaipaisin syliini. N53
Oletko koskaan kuullut että kaikelle on aikansa. Ja kohtuus kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta loppuu pian vauvat.
Niin. Mitä sitten?
Viidettä odotan syntyväksi joulukuussa. Tämä tulee olemaan viimeinen. Ikää kun on jo 39v. Itseasiassa neljäs lapsi piti olla se viimeinen mutta kierukka päätti olla toimimatta.
Vierailija kirjoitti:
No ikää 50+ eikä todellakaan kiinnostaisi lähes 70 vuotiaana tapella kiukuttelevan teinin kanssa. Ainoa vaihtoehto, jossa näkisin asuvani samasssa asunnossa alaikäisen kanssa on se, että alkaisin suhteeseen jonkun yh-mamman kanssa. Pidän sitäkin aika epätodennäköisenä vaihtoehtona.
M54
Olet yli-ikäinen, et saisi enää lasta vaikka haluaisitkin.
Jo 45 vuotiailla miehillä laskee testosterotasot lujaa, alkaa olla jonkilnkaisia erektio vaikeuksiakin.
Saati sitten yli viiskymppisellä miehillä.
Naiset sen sijaan synnyttävät vielä jopa yli viisikymmpisinä.
Olisin kymmenisen vuotta sitten voinut vielä vauvan ottaa. Mutta toista raskautta en halunnut missään tapauksessa. Veli sai vauvan 50v, hulluna pidin. Joskus miettinyt että jos vanhemmille jotain kävisi, niin ottaisinko koulua alottelevan meille... tod näk en.
Lapset on jo tehty.