Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkoketään kellä seksisuhde vaikka varattu?

Vierailija
10.12.2011 |

Miten pystytte siihen?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te kaikki pettäjät jäätte kiinni ja yksin koko loppuelämäksenne!

Tämän kirjoittajalla täytyy olla katkera elämä ja yksi lause kertoo todella paljon. Ilmeisesti aihe kolahtaa pahasti, kun siitä näin negatiivisesti pitää sanoa. Lienee peiliin katsomisen paikka!

Vierailija
2/71 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jäätte kiinni, ja löydätte kumppaniksenne TOISEN ITSENNE KALTAISEN, niin voitte sitten pettää yhdessä toisianne.

Pettäminen ei ole normi parisuhteessa vaan parisuhteen idean vastaista.

että te kaikki pettäjät jäätte kiinni ja yksin koko loppuelämäksenne!

Tämän kirjoittajalla täytyy olla katkera elämä ja yksi lause kertoo todella paljon. Ilmeisesti aihe kolahtaa pahasti, kun siitä näin negatiivisesti pitää sanoa. Lienee peiliin katsomisen paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin; mulla on seksisuhde omaan mieheen

t. varattu

Vierailija
4/71 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mies sua oikeesti ihailee tai kunnioittaa, naista joka pettää miestään. Naista joka on valmis rikkomaan perheensä seksin takia.

Vierailija
5/71 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisesta naisesta.

Vierailija
6/71 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu poikaystäväni kanssa, hän on matkatöissä ja asuu kauempana, joten näemme silloin tällöin. En jaksa odottaa, joten satunnaisesti sählään myös muiden kanssa. Olen aika kypsä tilanteeseen… mutta odotan yhteen muuttoa. Ilman sitä en aio myöskään pysyä uskollisena. Sählään miehen kanssa, joka on ollut naimisissa 20 vuotta ja meillä on ollut seksisuhde jo 15 vuotta on-off. Säännöt ovat olleet selvät jo 15 vuotta ;-) Hän ei jätä vaimoaan, ja minä olen vapaa tekemään mitä haluan. Kätevää!

Mies eroaa kun lapset ovat aikuisia, sitten voimme katsoa tilanteen uudestaan, mutta näin siihen asti.

Vierailija
7/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä joillakin herkkää

Vierailija
8/71 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä joillakin herkkää

Eipäs nyt olla kyynisiä! Ajattele, ehkä juuri todistimme koko palstan voimin elämänsä rakkaustarinan alkua!

Vierailija
9/71 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin takia. Jos omassa liitossa ei ole seksiä niin vaihtoehdot taitavat olla 1) pysyä liitossa uskollisena ja elää ilman seksiä 2) erota jolloin lapset eivät enää saa asua vanhempiensa kanssa mutta itse saa seksiä 3) hankkia seksisuhde ja pitää perhe kasassa Periaatteessa olen sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta jos toinen osapuoli ei enää suostu siihen ollenkaan, eikö hän ole ensin pettänyt minun luottamukseni? Enkä nyt tarkoita mitään viikon taukoa ettei huvita vaan kuukausia/vuosia.

yksi vaihtoehto olisi piristää seksielämää, löytyy kyllä paljon keinoja.

Vierailija
10/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin hakea ihan kokeiluna netistä seksiseuraa. Olen itse reilut 40 v. nainen. Minulle vastasi heti 18 v. mies, mutta on liian nuori minulle, EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Vierailija
11/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikset vastailisi minulle 44 v. mies. Ihan ok tyyppi.

Vierailija
12/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastatakin, mutta kukaan muu ei ottanut vielä yhteyttä. Enhän edes tiedä oletko mitä väität, tiedäthän tämän vauvapalstan.

Vierailija
13/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta antaa kyllä aika helvetin ruman kuvan

suomalaisesta naisesta.

Vierailija
14/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti olen mitä kirjoitin, rehellinen, tunnollinen mies, oletko vielä täällä?

Vierailija
15/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suhde" tosin itse en sitä suhteeksi luokittelisi, vaan nimenomaan erittäin tyydyttävän seksin harrastamiseksi mukavan tyypin kanssa.

Parisuhteessa en saa seksiä nimeksikään ja jos sitä on, niin sisältö on lähinnä se, että ei juuri mitään lämmittelyjä, miehelle nopea tyydytys ja that´s it.

Ja tätä on jatkunut vuosia, eikä asiaan ole tullut muutosta lukuisista, lukuisista keskusteluista ja yrityksistä huolimatta.

Päädyin hiljaa itsekseni sellaiseen ratkaisuun, että hain netistä todella tiukoilla kriteereillä pelkästään tasokasta seksiseuraa ja löysin juuri mieleisen, itseäni huomattavasti nuoremman (niin nuoren, ettei mikään oikea suhde tulisi mieleenkään), fiksun, ja sellaisen, jonka kanssa on myös mukava jutella ja ennen kaikkea sellaisen, että vaikka välillä ei ole mitään romanttista, niin silti seksi on taivaallista eikä mitään pelkkää "tarpeiden pikaista tyydytystä".

En kaipaa mitään hyväksyntää toiminnalleni kenenkään suunnalta. Oma näkemykseni on se, että ilman tätä "suhdetta" en voisi jatkaa avioliitossani tai jos jatkaisin, niin muuttuisin katkeraksi akaksi.

Mieluiten harrastaisin hyvää ja ihanaa seksiä oman mieheni kanssa, mutta tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
16/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittohan on sitä varten että seksielämän voi lopettaa. Seksisuhde ystävän kanssa on henkireikä.

Vierailija
17/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele näin sen sähköpostin vahingossa, jossa mies viestittelee naimisissa olevan naisen kanssa. Nainen etsi romantiikkaa, koska "oman miehen kanssa on niin tylsää". Pirjo Vantaalta, vedä vittu päähäs ja kato peiliin miks on niin tylsää!

Vierailija
18/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on vuoden kestänyt suhde sinkku-mieheen. Itse olen naimisissa. Alkoi kirjoitteluna, kemiamme kohtasivat täysin. Hän on sielunkumppanini monella tapaa. Sitten parin kuukauden jälkeen tavattiin ja seksi tuli mukaan kuvioihin. Nyt alkaa suhde olla siinä pisteessä, että kohta se on pakko lopettaa, koska tästä miehestä on tullut jo liian tärkeä minulle.

Vierailija
19/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä täällä. Mistäpäin olet?

Vierailija
20/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suhde" tosin itse en sitä suhteeksi luokittelisi, vaan nimenomaan erittäin tyydyttävän seksin harrastamiseksi mukavan tyypin kanssa.

Parisuhteessa en saa seksiä nimeksikään ja jos sitä on, niin sisältö on lähinnä se, että ei juuri mitään lämmittelyjä, miehelle nopea tyydytys ja that´s it.

Ja tätä on jatkunut vuosia, eikä asiaan ole tullut muutosta lukuisista, lukuisista keskusteluista ja yrityksistä huolimatta.

Päädyin hiljaa itsekseni sellaiseen ratkaisuun, että hain netistä todella tiukoilla kriteereillä pelkästään tasokasta seksiseuraa ja löysin juuri mieleisen, itseäni huomattavasti nuoremman (niin nuoren, ettei mikään oikea suhde tulisi mieleenkään), fiksun, ja sellaisen, jonka kanssa on myös mukava jutella ja ennen kaikkea sellaisen, että vaikka välillä ei ole mitään romanttista, niin silti seksi on taivaallista eikä mitään pelkkää "tarpeiden pikaista tyydytystä".

En kaipaa mitään hyväksyntää toiminnalleni kenenkään suunnalta. Oma näkemykseni on se, että ilman tätä "suhdetta" en voisi jatkaa avioliitossani tai jos jatkaisin, niin muuttuisin katkeraksi akaksi.

Mieluiten harrastaisin hyvää ja ihanaa seksiä oman mieheni kanssa, mutta tasan ei käy onnen lahjat.

Miltä sivuilta löysit seuralaisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan