onkoketään kellä seksisuhde vaikka varattu?
Kommentit (71)
En asu poikaystäväni kanssa, hän on matkatöissä ja asuu kauempana, joten näemme silloin tällöin. En jaksa odottaa, joten satunnaisesti sählään myös muiden kanssa. Olen aika kypsä tilanteeseen… mutta odotan yhteen muuttoa. Ilman sitä en aio myöskään pysyä uskollisena. Sählään miehen kanssa, joka on ollut naimisissa 20 vuotta ja meillä on ollut seksisuhde jo 15 vuotta on-off. Säännöt ovat olleet selvät jo 15 vuotta ;-) Hän ei jätä vaimoaan, ja minä olen vapaa tekemään mitä haluan. Kätevää!
Mies eroaa kun lapset ovat aikuisia, sitten voimme katsoa tilanteen uudestaan, mutta näin siihen asti.
Et voi koskaan vaatia tehellisyyttä ja luottamusta toisilta ihmisiltä tekojesi jälkeen.
Tämä palsta antaa kyllä aika helvetin ruman kuvan
suomalaisesta naisesta.
naiset enimmikseen on. Naiset juuri kehuvat salasuhteillaan ja rakastajillaan
että te kaikki pettäjät jäätte kiinni ja yksin koko loppuelämäksenne!
Tämän kirjoittajalla täytyy olla katkera elämä ja yksi lause kertoo todella paljon. Ilmeisesti aihe kolahtaa pahasti, kun siitä näin negatiivisesti pitää sanoa. Lienee peiliin katsomisen paikka!
Jos huijaa ja pettää toisia niin on oikein että jää kiinni
No voi vittu AP. Voisitko enempää olla maailman napa ja itsekeskeinen? "Nyyh nyyh, en halua satuttaa itseäni koska olen niin herkkä tyttönen". Tajuatko yhtään mitä olet tekemässä? Aiot pettää kumppaniasi ja mielessä pyörii kuin satuttaisit itseäsi vähiten.
fak juu
hanki ittelles elämä äläkä tuomitse muita, koska sulla ei ole sitä oikeutta täällä!
Ja koska et toisten parisuhteita tiedä niin jätä kommentoimatta jos ei muuta ole kuin negaa laittaa. Oot negatiivinen ihminen!ap
tai valehtelemaan koskaan. Sinulla ei ole oikeuttaa vaatia toisilta kunnioitusta, rehellisyyttä, uskollisuuttaa tai mukavuuttaa tekojesi jälkeen.
Oma tilanteeni on sellainen, että aviomiehen kanssa ei ole ollut läheisyyttä, saati seksiä, yli kahtene ja puoleen vuoteen.
Vuoden seksittömyyden jälkeen ilmoitin, että ellei seksiä ala tippumaan niin haen sen muualta. Ei tippunut edelleenkään.Seksin ja läheisyyden tarpeen vuoksi en ala viemään lapsilta ehjää perhettä. Mulle riittää oikein hyvin kerran tai pari kuussa yö seksiä ja sitä, että joku pitää lähellä. Muuten tämän miehen kanssa olemme tekemisissä ainoastaan silloin kun kaveriporukassa normaalisti tapaamme.
Lopetan tämän seksisuhteen välittömästi kun mieheni alkaa taas osoittamaan mielenkiintoa myös seksuaalisessa mielessä minua kohtaan.
2
Et voi ottaa kummastakin hyviä puolia. Otat hyvät ja huonot puolet tai et ota mitään. Niin rehellinen ja itseään ja muita kunnioittava ihminen tekee.
kuulostelemassa tarjontaa useammallakin sivustoilla mm.c-date (onko siellä ketään jäseniä?), Victoria Milan (porukkaa oli, mutta varattuja ja jotenkin epätoivoisia), Ashley Madison (aika hiljaista tuntui olevan, tai oli profiileja, mutta ei aktiivisia juurikaan) ja sitten perus iskuri, joka osoittautui kaikkein toimivammaksi.
Ja rajasin etsityltä seuralta tarkasti alueen, siviilisäädyn, iän, ulkonäkövaatimukset, ja jopa seksitaidot ja vehkeen koon... Kuulostaa ehkä aika tylyltä, mutta oli toimiva. Vastauksia tuli kymmeniä, ja suurin osa oli oikeinkin potentiaalisia, paljon korkeakouluopiskelijoita, aktiiviurheilijoita jne. Ja vaikka valikoimaa oli paljon, niin tapasin vain muutamaman kaikkein eniten miellyttävän. Kaksi testasin sängyssä ja näistä toinen oli sitten kaikin puolin juuri se, joka vastasi täydellisesti hakemaani.
Miltä sivuilta löysit seuralaisen?
Minulla on suhde varattuun. Välillä ihmettelen itsekin miten pystyn siihen. Tässä kun täytyy ottaa useamman ihmisen aikataulut huomioon, ja ihan mihin tahansa ei voi mennä salarakkaansa kanssa. Nämä rajoitteet harmittavat kyllä aina välillä. Mutta suurimman osan ajasta toki suhde on nautinnollinen ja mutkaton.
Itse löysin oman salarakkaani netistä. Voin kyllä suositella sitä kaikille, jotka toivovat piristystä seksielämäänsä. Tuli käytyä muutaman muunkin ihan kivan tyypin kanssa treffeillä.
Olipahan kysymys =)
Tuskin seksisuhteeseen alkaa ne ketkä siihen eivät pysty...
alkoi pelkkänä kirjoitteluna ja jutteluna. molemmat varattuja. sitten ihastuimme, seksi tuli kuvioihin. olemme sopineet pelisäännöt, kumpikaan ei perheitään jätä
kun mikään ehkäisy ei ole 100%....Mulle se on suurin kynnys muihin suhteisiin.
alkoi pelkkänä kirjoitteluna ja jutteluna. molemmat varattuja. sitten ihastuimme, seksi tuli kuvioihin. olemme sopineet pelisäännöt, kumpikaan ei perheitään jätä
vaan suhde. Seksisuhteessa ei tunteilla vaan nimenomaan kyse on ainoastaan seksistä puolin ja toisin.
mielestä jokainen suhde, jossa harrastetaan on seksiä, ON seksisuhde
Ja miten pystyn siihen? No kai sitä seksiä kaipaa, vaikka varattu onkin! Ihanaa tässä on tietysti se, että seksisuhde on oman miehen kanssa.
eikö teitä pelota raskautuminen?
kun mikään ehkäisy ei ole 100%....Mulle se on suurin kynnys muihin suhteisiin.
Rakastajalleni on tehty vasektomia yli 10 vuotta sitten ja itselläni kierukka.
Vaikea sanoa pelottaisiko jos ei tietäisi, että asia on hyvin hanskassa.
2
Musta tuo yksi esimerkki oli myös jo suhde.
Kannattaisiko puhua asioista kummankin avoimemmin?
Tilanne että meillä ei seksiä tai läheisyyttä parisuhteessa ja kaipaisin kunnioitusta ja ihailua.
Mutta olen pettänyt aiemminkin ja en nauttinut siitä seksistä silloin vaikka ihastuin, jännitin koko ajan liikaa ja en ajatellut nautintoa.
Minulla olisi mahkuja seksisuhteeseen miehen kanssa mutta pelkään juuri tuota tunnepuolta, koska olen herkkä.
ap
mielestä jokainen suhde, jossa harrastetaan on seksiä, ON seksisuhde
mutta "oikeassa" suhteessa on mukana myös tunteet mitkä eivät kuulu pelkkään seksisuhteeseen.
Hyvän seksisuhteen pointti kun nimenomaan on se, että kumpikaan osapuoli ei halau muuta kuin satunnaista seksiä ja piste. Suhteeksi se muuttuu siinä vaiheessa kun tulee tunteet mukaan ja aletaan tekemään yhdessä muitakin asioita kuin harrastamaan seksiä.
meillä ei muita asioita ole mukana, ainoastaan alkuvaiheessa kun ei vielä oltu tavattu, suunniteltiin että tehdään jotain, koska vaikka kumpikin vain haluaa niitä helliä hetkiä ilman mitään sen vakavampaa, ei kumpikaan olisi pystynyt harrastamaan seksiä jos toinen olisi paljastunut täysi yökötykseksi. Piti siis jollain tasolla "ihastua" ja katsoa toimiiko kemiat. Rakastua ja ihastua ei kumpikaan halua, mutta voin sanoa "tykkääväni" ala-aste tyyliin=) Seksisuhde tämä silti ennenkaikkea on. Ja paljon keskustelua myös.
Eikö ne merkkaa mitään? Toivottavasti puolisonne saavat tietää ja jättävät teidät.
ei todellakaan aina ole niin, miten ulkopuolisten helppo tuomita. Pidän kiinni siitä, että suuristakin vaikeuksista huolimatta olen sitoutunut avioliittooni, enkä tule koskaan edes harkitsemaan eroa. Samoin "salarakkaani". Siksi olenkin valmis suomaan itselleni silloin tällöin niitä asioita, mitkä avioliitostani puuttuvat. Siinä ei ole mitään pahaa, kunhan kukaan ei kärsi.
Mitä olet vetänyt? Mites olisi miehesi tai lapsesi? Eikö ne kärsi kun tuo tulee heidän tietoonsa?
Oletko ikinä kuullut sellaisesta kuin rehellisyys ja luottamus?