Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkoketään kellä seksisuhde vaikka varattu?

Vierailija
10.12.2011 |

Miten pystytte siihen?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sanovat, että seksisuhteeseen ei tarvita mitään tunteita tai ihastumisia (joka siis olisi jo oikea henkinen suhde) niin miltä se seksi sitten edes TUNTUU? Jos ei ole tunnetta, onko sitten hyvää oloa? Eikö se olisi sama kuin vatkaisi dildoa pillussaan? Ihan yhtä vähän tunnetta.

Taitaa olla tarvetta kokea halua toiselta (eli tunnetta on mukana) ja kokea olevansa hyväksytty. Puhdas seksuaalinen halu kyllä taittuu suristaa vaan sitä klitorista vibralla.

Eli väitän, että tunteiden ja ihmissuhteiden etsimistä ja tarvetta se on eikä mitään puhdas seksuaalista fyysistä kutinaa.

Vierailija
42/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täällä minä joka vaati jonkunlaista ihastumista ennen seksiä. Aina siinä väkisinkin joitain tunteita on mukana, naisten puolella vielä enemmän. Läheisyyden kaipuuta, itsensä halutuksia tuntemista jne. Sitten kun näitä asioita saa kokea pitkästä aikaa, ei silta ihastumiseen tai muihin tunteisiin ole kovin pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te kaikki pettäjät jäätte kiinni ja yksin koko loppuelämäksenne!

Vierailija
44/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne että meillä ei seksiä tai läheisyyttä parisuhteessa ja kaipaisin kunnioitusta ja ihailua.

Mutta olen pettänyt aiemminkin ja en nauttinut siitä seksistä silloin vaikka ihastuin, jännitin koko ajan liikaa ja en ajatellut nautintoa.

Minulla olisi mahkuja seksisuhteeseen miehen kanssa mutta pelkään juuri tuota tunnepuolta, koska olen herkkä.

ap

AP, Ymmärrän hyvin sua. Olen myös tunteiltani hyvin herkkä ja syvällinen. Parisuhteessani hoidetaan rutiinit ilman sen kummallisempia taisteluita, eli päällisin puolin kaikki on aivan OK. Vaimoni ei keskustele kanssani mistään syvällisestä, eikä myöskään seksiin tule mitään tunteita, eikä sitä kyllä edes juurikaan ole.

Tuollainen salasuhde kohdalleni tuli lähes varkain. En sellaista etsinyt. Pelkkää seksisuhdettakaan en hakenut. Tuon ihmisen kanssa olin tunnetasolla aivan samalla aaltopituudella ja niinpä kiinnyimme ja rakastuimme toisiimme suunnattomasti. Parisuhdettani en viimekädessä halunnut tuhota ja niinpä tuo puolenvuoden suhde oli ennenpitkää lopetettava, kun se alkoi tuntua liian hyvältä ja siinä olis liian syvälliset tunteet. Mitään en tuosta kadu, mutta tunteet voivat tehdä elämän aika tukalaksi. En tiedä, miten niitä edes voisi välttää, koska ainakin itselläni seksi ei tunnu miltään ilman tunteita. Oikeastaan mulla olisi riittänyt seksitönkin suhde tuon naisen kanssa, mutta myös seksi oli joka kerta poikkeuksellisen hienoa. Mulla on vieläkin paljon tunteita vaikka tuosta on jo aikaa. Eli sua AP varoitan noista tunteista, jos olet herkkä ihminen. Itselleni tuo juttu toi kuitenkin niin paljon energiaa omaan elämääni, että aivan varmasti vastaavaa jossain vaiheessa kehittelen uudelleen. Ehkä jopa saman ihmisen kanssa.

ps. sama vanha kääkkä huutelee joka kerta vastaavissa ketjuissa kuin nyt viestissä 12 ja 16 ja toivoo että parisuhde menee pilalle.

Vierailija
45/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole seksisuhdetta, lopetin sen vuoden jälkeen, mutta olemme kyllä silti tekemisissä päivittäin.

En olisi uskonut, että sellaiseen ryhtyisin. Olihan minulla tilaisuuksia aikaisemminkin pettää, mutta en koskaan edes harkinnut tekeväni mitään. 11 vuotta olin miehelleni uskollinen vaikka asiat olivat olleet todella huonosti jo pitkään. Yritin kyllä kaikkeni parisuhteeni eteen, mutta sitten piti myöntää etten siihen yksin pysty ja luovuttaa.

Ennen suhteen aloittamista olin jo elänyt usean vuoden ajatellen, että en eroa lasten takia, mutta muu ei minua siinä enää pitänyt. Siksi kai se kynnys madaltui niin paljon. Kuka tahansa ei olisi kyllä kelvannut vaan siihen vaadittiin juuri tuo mies kenen kanssa suhteeseen sitten lähdinkin.

Hänkin on naimisissa ja samanlaisessa tilanteessa. Tuon vuoden aikana päädyimme useamman kerran sänkyynkin, mutta pääasiassa me vain keskustelimme kaikesta mahdollisesta. En tiedä miten pystyin siihen. Joskus hyvin ja joskus huonosti. Tunsin välillä pahaa syyllisyyttä ja silti kun sain olla tuon miehen kanssa kahdestaan tunsin oloni niin hyväksi ja onnelliseksi etten ole vastaavaa kenenkään muun kanssa kokenut. Välillä ahdistus kasvoi niin suureksi, että sanoin etten voi enää jatkaa niin, mutta aina muutin jonkin ajan päästä mieleni. Halusin kokea sen tunteen edes joskus.

Tuosta kaikesta on puoli vuotta aikaa ja edelleen kaipaan häneltä myös sitä fyysistä läheisyyttä. Tiedän tehneeni oikean päätöksen, mutta silti joskus kaduttaa ja en ole varma voittavatko tunteeni järjen vielä joskus tulevaisuudessa. Olen silti huomannut, että se kaikki muu meidän suhteessamme oli kuitenkin tärkeintä. Sekin riittää, että voimme keskustella ja tunnen olevani hänen kanssaan elossa.

Vierailija
46/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilanteeni on sellainen, että aviomiehen kanssa ei ole ollut läheisyyttä, saati seksiä, yli kahtene ja puoleen vuoteen.

Vuoden seksittömyyden jälkeen ilmoitin, että ellei seksiä ala tippumaan niin haen sen muualta. Ei tippunut edelleenkään.

Seksin ja läheisyyden tarpeen vuoksi en ala viemään lapsilta ehjää perhettä. Mulle riittää oikein hyvin kerran tai pari kuussa yö seksiä ja sitä, että joku pitää lähellä. Muuten tämän miehen kanssa olemme tekemisissä ainoastaan silloin kun kaveriporukassa normaalisti tapaamme.

Lopetan tämän seksisuhteen välittömästi kun mieheni alkaa taas osoittamaan mielenkiintoa myös seksuaalisessa mielessä minua kohtaan.

2

Vierailija
47/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu AP. Voisitko enempää olla maailman napa ja itsekeskeinen? "Nyyh nyyh, en halua satuttaa itseäni koska olen niin herkkä tyttönen". Tajuatko yhtään mitä olet tekemässä? Aiot pettää kumppaniasi ja mielessä pyörii kuin satuttaisit itseäsi vähiten.

fak juu

Vierailija
48/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä jokainen suhde, jossa harrastetaan on seksiä, ON seksisuhde

kaikilla suhteessa olevilla, eli niillä "varatuilla" joita tässä haettiin, on seksisuhde.

Vierailija
49/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne että meillä ei seksiä tai läheisyyttä parisuhteessa ja kaipaisin kunnioitusta ja ihailua.

Mutta olen pettänyt aiemminkin ja en nauttinut siitä seksistä silloin vaikka ihastuin, jännitin koko ajan liikaa ja en ajatellut nautintoa.

Minulla olisi mahkuja seksisuhteeseen miehen kanssa mutta pelkään juuri tuota tunnepuolta, koska olen herkkä.

ap

AP, Ymmärrän hyvin sua. Olen myös tunteiltani hyvin herkkä ja syvällinen. Parisuhteessani hoidetaan rutiinit ilman sen kummallisempia taisteluita, eli päällisin puolin kaikki on aivan OK. Vaimoni ei keskustele kanssani mistään syvällisestä, eikä myöskään seksiin tule mitään tunteita, eikä sitä kyllä edes juurikaan ole.

Tuollainen salasuhde kohdalleni tuli lähes varkain. En sellaista etsinyt. Pelkkää seksisuhdettakaan en hakenut. Tuon ihmisen kanssa olin tunnetasolla aivan samalla aaltopituudella ja niinpä kiinnyimme ja rakastuimme toisiimme suunnattomasti. Parisuhdettani en viimekädessä halunnut tuhota ja niinpä tuo puolenvuoden suhde oli ennenpitkää lopetettava, kun se alkoi tuntua liian hyvältä ja siinä olis liian syvälliset tunteet. Mitään en tuosta kadu, mutta tunteet voivat tehdä elämän aika tukalaksi. En tiedä, miten niitä edes voisi välttää, koska ainakin itselläni seksi ei tunnu miltään ilman tunteita. Oikeastaan mulla olisi riittänyt seksitönkin suhde tuon naisen kanssa, mutta myös seksi oli joka kerta poikkeuksellisen hienoa. Mulla on vieläkin paljon tunteita vaikka tuosta on jo aikaa. Eli sua AP varoitan noista tunteista, jos olet herkkä ihminen. Itselleni tuo juttu toi kuitenkin niin paljon energiaa omaan elämääni, että aivan varmasti vastaavaa jossain vaiheessa kehittelen uudelleen. Ehkä jopa saman ihmisen kanssa.

ps. sama vanha kääkkä huutelee joka kerta vastaavissa ketjuissa kuin nyt viestissä 12 ja 16 ja toivoo että parisuhde menee pilalle.

Kun lopetit tämän toisen suhteen niin miten nainen sen otti? Oliko samaa mieltä ja oliko yhtä ihastunut? Ettekö sitten pitäneet mitään yhteyttä? Sovitteko jo alussa että tämä kestää vain tietyn ajan?

Meilläkin miehen kanssa seksi täysin rutiininomaista eikä tunnetta enää mukana. Keskustelua ei juuri ole jos minä en sitä virittele. Eroa miettiyt monesti ja läheisille puhunut mutta sitten kun on pienet lapset ja yhteinen talo.

En kuitenkaan usko mihinkään "ihme" rakkauteen. Niin paljon olen täältäkin lukenut, että kaikki suhteet laimenee sen 2v jälkeen.

Mutta miksi sitä tunnetta ei saisi haluta uudestaan ja muualta? Ei meillä ole kuin yksi elämä ja pitääkö se kituuttaa suhteessa jossa ei ole intohimoa? Sinkkuna taas riesana yhdenyön jutut tai se ettei löydy ketään koskaan.

Paras olisi kun mieheltä saisi jotain ja sitten toiselta mieheltä toista ja näin kokisi täydellisyyden.

Tällä hetkellä saan taloudellista turvaa mieheltä ja sitä että auttaa arjessa ja huolehtii lapsistamme. Muuta en saa.

Olen myös ajatellut että miehelläni myös saataa olla suhde ja vaikka olisikin niin ihan ok, kunhan en saa tietää siitä, koska silloin se satuttaisi.

Mietin vielä tuota toista miestä, meillä ei ollut seksiä mutta käsikopelointia oli ja oli kiihkeää. Mitä sitten jos seksi onkin pettymys? Jos en saakaan orgasmia? Siihen en sitten lähde, tai pitää opettaa sitten mies tavoille.

Tunteita pelkään eniten, toisaalta ei haluaisi pidätellä mutta toisaalta ei haluaisi turhia toiveita elätellä ettei pety.

ap

Vierailija
50/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu AP. Voisitko enempää olla maailman napa ja itsekeskeinen? "Nyyh nyyh, en halua satuttaa itseäni koska olen niin herkkä tyttönen". Tajuatko yhtään mitä olet tekemässä? Aiot pettää kumppaniasi ja mielessä pyörii kuin satuttaisit itseäsi vähiten.

fak juu

hanki ittelles elämä äläkä tuomitse muita, koska sulla ei ole sitä oikeutta täällä!

Ja koska et toisten parisuhteita tiedä niin jätä kommentoimatta jos ei muuta ole kuin negaa laittaa. Oot negatiivinen ihminen!

ap

Vierailija
51/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki ittelles elämä äläkä tuomitse muita, koska sulla ei ole sitä oikeutta täällä!

Ja koska et toisten parisuhteita tiedä niin jätä kommentoimatta jos ei muuta ole kuin negaa laittaa. Oot negatiivinen ihminen!

ap

Juu ja sä olet postitiivinen kuten yllä kirjoitit, että olisi kiva kun saisi yhtä yhdeltä mieheltä ja toista toiselta niin olisi täydellistä! Hei oikeesti vittu, hommaa itsellesi itsekunnioitus jotain muuta kautta kuin muilta huomiota kerjäämällä. Säälittävä oman navan tuijottaja.

Vierailija
52/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 lisää vielä, että taisi osua ja upota kun aloit niin itkeä "negan" laitosta. Sattuu hirveästi kun et saakaan taputuksia ja myötätuntoa.

Vierailija
53/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetit tämän toisen suhteen niin miten nainen sen otti? Oliko samaa mieltä ja oliko yhtä ihastunut? Ettekö sitten pitäneet mitään yhteyttä? Sovitteko jo alussa että tämä kestää vain tietyn ajan?

ap

Se lopetettiin täysin vastoin tahtoamme. Kuten sinullakin, pienet lapset, avioliitto ym. painavat vaakakupissa enemmän.

Olen edelleen todella hyvä ystävä tuon rakastajattareni kanssa, eikä ole pelättävissä, että hän tekisi jonkun kostoiskun jossain vaiheessa. Tunteemme olivat hyvin samanlaiset ja samalla tasolla. Yhteyttä pidämme edelleen esim. soittelemalla, tekstaamalla ja käymällä vaikka kahvilla. Olemme myös myöhemmin pari kertaa päätyneet seksiin. Kuitenkin nyt mennään näin erillään.

17

Vierailija
54/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa elämässä pitää olla todella paljon pielessä, kun pitää toisia haukkua!!

Jostainhan se viha kumpuaa! Omista kokemuksista tms.

Niin mietin vielä tätä suhdetta kantsiiko lähteä.

Hyväksyntäähän siinä hakisi. Sitä on vaikea saada muuten kuin antamalla myös.

Mutta pelkäksi panoksi en rupeaisi, kyllä pitää sitten olla muutakin, juuri sitä juttelua ja tutustumista ym.

Siis tämä mies ei olisi yhtään sellainen minkä haluisin jos olisin vapaa. Mutta ei omakaan mies ole sellainen. Tässä toisessa miehessä enempi niitä ulkoisia piirteitä mistä pidän ja käytöksestä ym. luonteesta en osaa sanoa mitään vielä. Tai noh,puheliaampi on kuin oma mieheni ja sosiaalisempi myös.

Mulla vaan se kokemus toisista miehistä, että ei ne halunneet muuta musta kuin seksiä, ei juttelua tai mitään. Sitten itse paljastin omat tunteet enkä saanut vastakaikua ja se tuntui pahalta. Että miten se olisi nyt eri asia?

ap

Vierailija
55/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te kaikki pettäjät jäätte kiinni ja yksin koko loppuelämäksenne!

Uskomatonta empatian, kunnioituksen ja vastuunkannon puutetta.

Vierailija
56/71 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulle tai muille omaa napaa tuijottaville repeilee niin ON PAKKO olla omassa elämässä vikaa? Satutko koskaan miettimään oma naamataulu kohti peiliä että olisko tuossakin ämmässä jotain vikaa? Vai onko muissa vain?

omassa elämässä pitää olla todella paljon pielessä, kun pitää toisia haukkua!!

Jostainhan se viha kumpuaa! Omista kokemuksista tms.

ap

Vierailija
57/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Aamulla olen koneella 8.00 alkaen,mikä aika kun kirjoitat?

Pystytkö perustamaan jonkun s-postin ja laittamaan sen tähän? Voin ottaa yhteyttä suoraan siihen. Voin käydä vielä katsomassa tänään, jos pystyn.

Vierailija
58/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Aamulla olen koneella 8.00 alkaen,mikä aika kun kirjoitat?

Pystytkö perustamaan jonkun s-postin ja laittamaan sen tähän? Voin ottaa yhteyttä suoraan siihen. Voin käydä vielä katsomassa tänään, jos pystyn.

Kirjoita: saturakkauden@jippii.fi

Vierailija
59/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli varattu ja itsekin olin varattu.

Miten pystyin siihen? En kyllä itsekään tajua. jotenkin se ihatuminen vaan vei mennessään ja en ajatellut, en ketään muuta kuin itseäni. Se oli kyllä super typerää. Sillä mikäli on yhtään normaali ihminen, niin kyllä se syyllisyys sieltä jossain vaiheessa tulee mukaan kuvioihin.

Omalla kohdallani en ollut tästä toisesta miehestä missään vaiheessa kiinnostunut seurustelu mielessä. Hän saattoi olla. Eikä hän ollut mitenkään erityisen hyvä seksikumppanikaan. ihan kivaa oli, mutta kyllä oman mieheni kanssa on ollut aina ja on edelleen paljon parempaa seksiä. Siinä oli vain joku hassu ihastumis juttu ja monien juttujen takia (mieheni oli paljon pois kotoa, mieheni oli aikaisemmin jättänyt minut ihastuttuaan toiseen naiseen jne) pettäminen tuntui helpolta.

Mutta kyllä se sieltä takaraivosta jossain vaiheessa tuli se minun oikea luonteeni. En voi sietää pettämistä ja halvksin pettäjiä. Kun lopetimme seksisuhteen, niin sen jälkeen se iski minulle lujaa. Syyllisyys ja hirveä pettymys itseensä. Miten olin voinut tehdä niin ihmiselle ketä rakastan ja ketäparempaa miestä ei vaan tässä maailmassa minulle ole. Se oli aivan käsittämätön teko minulta. Itsekkäät ihmiset tekevät tullollaista, eivätkö tunne siitä edes syyllisyyttä, mutta minun kaltaiseni eivät harrasta moista. Se oli kerta ensimmäinen ja kerta viimeinen. Sain opetukseni. Mikään niistä kivoista panohetkistä ei ollut sen syyllisyyden arvoista,mikä piinasi minua vähintäänkin 5 vuotta päivittäin.

Jossain vaiheessa miehelleni kerroin tapahtuneesta, jonka hän oli jo jossain määrin arvannutkin. Mieheni antoi anteeksi, hän koki, että hänellä ei ollut varaa suuttua kun itse jätti minut aikoinaan.

Vaikka kadun suhdetta ihan kauheasti, niin toi se jotain hyvääkin. Me olemme mieheni kanssa tavallaan nyt "tasoissa" niin lapselliselta kuin se kuulostaakin. Mutta molemmat on tehneet virheensä, molemmat on myöntänyt virheensä ja moelmmat on pyytäneet anteeksi. Meillä menee erittäin hyvin ja yhteistä taivalta takana jo 15 vuotta. Tapahtumista on aikaa jo 8vuotta.

Vierailija
60/71 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin takia. Jos omassa liitossa ei ole seksiä niin vaihtoehdot taitavat olla

1) pysyä liitossa uskollisena ja elää ilman seksiä

2) erota jolloin lapset eivät enää saa asua vanhempiensa kanssa mutta itse saa seksiä

3) hankkia seksisuhde ja pitää perhe kasassa

Periaatteessa olen sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta jos toinen osapuoli ei enää suostu siihen ollenkaan, eikö hän ole ensin pettänyt minun luottamukseni? Enkä nyt tarkoita mitään viikon taukoa ettei huvita vaan kuukausia/vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi