Tuijottava koira, mitä meinaa?
Hei, mulla hoidossa tuttavan koira nyt 4 päivän ajan. En ole oikein koiraihminen, mutta halusin auttaa kun eivät löytäneet koiralle hoitopaikkaa matkansa ajaksi nuo koiran omistajat. Jotenkin vaan nyt hermostuttaa, kun tuolla koiralla on tapana tuijottaa jatkuvasti. Kun esim. luen pöydän ääressä kirjaa ja katson taakseni, niin siellä selkäni takana se koira istuu ja tuijottaa takaraivooni, on jotenkin kamalan syyttävän näköinen. Päiväunilla ollessani kun välillä avasin silmäni, niin taas se koira istui siinä vieressäni ja vihaisen näköisenä mulkoili minua. Jotenkin pelottaa, että voiko se tehdä minulle jotain, kun menen yöunille? Suunnitteleeko se nyt jotain, miksi se vain tuijottaa vihaisen näköisenä? Olen yrittänyt sille palloa heittää ja luita tarjota, mutta ei sitä kiinnosta ne yhtään, se vain tuijottaa. Pitkäkarvainen mäyräkoira on kyseessä, onko joku rotuominaisuus tuo tuijotus? Vähän pelottaa ja älkää nyt hei naurako, en ole mikään koiraihminen!
Kommentit (230)
Kuorsaava kissa, ei tätä kestä!
Näin Kale-vauvan viime kesänä Sysmässä, kyllä nauratti sanoitukset :)
Mitä tuijottavalle koiralle kuuluu nykyään?
Olisko paskapökylä tulollaan?
Eiks pikkuipanatkin seisahdu liikkumattomaksi, kun ne kusee ja paskantaa housuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketju, kun joku kyseli.
Huomaa siis, että aloitettu 2011.
Olisko koira salapuvussa oleva alien?
Ja laulu löytyy googlettsmalla Kalevauva,( Tujottava koira) siellä muitakin vauvapalstan ketjuista tehtyjä lauluja.
Minun koira tuijottaa aina kun haluaa jotain minulta 10 vuoden ystävyyden jälkeen tietää aika tarkasti mistä on kysymys.
Jos ei tietäisi vauvajutuiksi, niin hyvin voisi luulla jonkun oikean sanoittajan tuotannoksi. Putro, Juha Tapio, Heikki Salo?