Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuijottava koira, mitä meinaa?

Vierailija
09.12.2011 |

Hei, mulla hoidossa tuttavan koira nyt 4 päivän ajan. En ole oikein koiraihminen, mutta halusin auttaa kun eivät löytäneet koiralle hoitopaikkaa matkansa ajaksi nuo koiran omistajat. Jotenkin vaan nyt hermostuttaa, kun tuolla koiralla on tapana tuijottaa jatkuvasti. Kun esim. luen pöydän ääressä kirjaa ja katson taakseni, niin siellä selkäni takana se koira istuu ja tuijottaa takaraivooni, on jotenkin kamalan syyttävän näköinen. Päiväunilla ollessani kun välillä avasin silmäni, niin taas se koira istui siinä vieressäni ja vihaisen näköisenä mulkoili minua. Jotenkin pelottaa, että voiko se tehdä minulle jotain, kun menen yöunille? Suunnitteleeko se nyt jotain, miksi se vain tuijottaa vihaisen näköisenä? Olen yrittänyt sille palloa heittää ja luita tarjota, mutta ei sitä kiinnosta ne yhtään, se vain tuijottaa. Pitkäkarvainen mäyräkoira on kyseessä, onko joku rotuominaisuus tuo tuijotus? Vähän pelottaa ja älkää nyt hei naurako, en ole mikään koiraihminen!

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme kovia aikojaystävä hyvä

Vierailija
202/230 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottava koira on aivan normaali. Minun koira tuijottaa minua, kun se haluaa ratkaisun johonkin ongelmaan. Vesikippo on tyhjä, lelu on kadonnut, mutta yleensä se haluaa jotain herkkua. Kun en enää kestä tuijotusta peitän kasvoni ja asia on sillä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottavat vieraat koirat ovat pelottavia. Pelottaa että hyökkää miloin tahansa. 

Vierailija
204/230 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lukee ajatuksiasi. Jos sen silmät pälyilevät vasemmalta oikealle ja takaisin, niin silloin se suunnittelee jotakin todella pahaa. Älä koskaan luota sellaiseen koiraan tai ihmiseen.

Vierailija
205/230 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan AP vielä hengissä?

Vierailija
206/230 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira yrittää kovasti matkia ihmisiä, välillä siristelee silmiäänkin 

Vierailija
207/230 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että koiraa riivaa paha henki. Kutsuttava maanaaja paikalle pikaisesti.

Vierailija
208/230 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus pitää palata tämän klassikon pariin.

Vierailija
209/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottavat vieraat koirat ovat pelottavia. Pelottaa että hyökkää miloin tahansa. 

Se koira ihmettelee vierasta ihmistä, että kuka tuo on ja miksi se käyttäytyy noin eri lailla. Ei kannata aloittaa koiran kanssa tuijotuskilpailua, vaan katso johonkin toiseen suuntaan 

Vierailija
210/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä koira yrittää kovasti matkia ihmisiä, välillä siristelee silmiäänkin 

Meillä koira hymyilee samalla kun siristelee. Se on niin suloinen 

Vierailija
211/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakki on tyhmä.

Vierailija
212/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jopa ovela, kääntää selkänsä muhun päin mutta tuijottaa silti ja heti jos liikautan kättänikin se syöksyy kohti.

Se välillä tuijottaa persesilmällä, että voiko tuo olla totta. 

Vierailija
213/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakki on tyhmä.

Vierailija
214/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
215/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi otsaan

Vierailija
216/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koira jatkanut tuijottelua? 

Vierailija
217/230 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin koirilla on kyllä erittäin vaikuttava "judgin sideeye"- katse. Mulla on hoitokoirana välillä pieni chihu, jonka katse todella tuomitseva ja se syyttävä ilme seuraa mun jokaista askelta. Ilmeisesti myöskin Corgeille se on tosi tyypillistä. 

Ei koirat sillä pahaa tarkoita, mutta kieltämättä vaikea syödä vaikka jotain herkkua sen katseen seuratessa. Tämä mun hoitokoira chihu on vielä laihiksella ja sille saa antaa vain omistajan etukäteen laskemat  ruoka- annokset.

Vierailija
218/230 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koira jatkanut tuijottelua? 

Eiköhän tämän tarinan tuijottelija ole jo manan majoilla.

Vierailija
219/230 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira tykkää katsella. Se rakastaa olla ihmisten kanssa, mielellään ei vietä aikaa yksin tms. Se haluaa tietää mitä ihmiset tekee ja mitä ympärillä tapahtuu. Seuraa koko ajan mitä tapahtuu. : D tästä syystä ainakin meidän koira tuijottaa. :)

Vierailija
220/230 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu tuo Kalevauva.... tai tässä Kalehauva!

Sehän on ihan hyvä biisi!