Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi/poikaystäväsi itsekkäin veto? Kuka voittaa?

Vierailija
07.12.2011 |

Yksi lukuisista esimerkeistä omasta elämästäni. Mulla oli ulkomailla tärkeä konferenssi. Oli sovittu jo kuukausia aiemmin, että lähdemme yhdessä ja mies hoitaa siellä vauvaa ja katsellaan sitten vähän turisteinakin maisemia yms. No kaksi päivää ennen lähtöä mies ilmoitti, että ei viitsikään lähteä, kun siellä on kuitenkin ihan tylsää. Mä en enää saanu vauvalle hoitajaa (mies itse päätti olla töissä tuolloin, vaikka oli jo sopinut vapaat). Jouduin jäämään kotiin.

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ryyppäämään jouluna ja vietin joulua yksin lapsen kanssa. Mies kävi joulun jälkeen välipäivinä kotona lepäämässä. Kun alennusmyynnit alkoivat, olin menossa ostamaan vaunuja (odotin kuopusta) ja oli sovittu että mies on esikoisen kanssa. Yllätys, mies lähtikin edellisenä iltana ryyppäämään eikä ollut tullut kotiin aamulla kun äitini tuli hakemaan minua vaunuostoksille. Yritin soittaa miehelle mutta ei auttanut. Myöhemmin sain kuulla että hän oli päätynyt jatkoille kaverinsa luokse parin baarista napatun tytön kanssa. Olihan vieraan tytön paneminen varmasti tärkeämpää kuin esikoisen vahtiminen että vaimo pääsisi kuopukselle vaunuja ostamaan. Olin pyytänyt että mies olisi juomatta lasketun ajan tienoilla jotta hän pystyisi ajamaan minut sairaalaan kun synnytys alkaa. No kun lapsivedet menivät yöllä ja supistukset alkoivat, mies oli joitain tunteja aiemmin lopettanut juomisen (oli siis ryypännyt pyynnöistäni huolimatta) ja hän ajoi minut sairaalaan. Melkein toivoin että olisi poliisi tullut puhalluttamaan.. Heräsin yöllä järkyttävään vatsakipuun. Yritin kävellä, otin panadolia, soitin päivystykseen jne. Kun kipu vain jatkui tosi kovana yritin saada miestä hereille että hän olisi vienyt minut sairaalaan. Mies vain huusi että enkö tajua että on yö ja hän haluaa nukkua. Loppujen lopuksi tilasin taksin kun en jostain syystä kehdannut ambulanssia soittaa. Minulla oli suolitulehdus (ei umpisuoli vaan terve osa suolesta pahasti tulehtunut). Ja olen edelleenkin tämän kyseisen (hyvässä ammatissa työskentelevän) miehen kanssa. Olemme käyneet viimeiset 1,5 vuotta pariterapiassa mutta ei siitä taida olla apua kun mies on terapiakäynneillä aivan eri ihminen kuin kotona. Joka käynnin jälkeen tulee sellainen olo että terapeutti säälii miestä kun joutuu tälläisen hullun akan kanssa elämään.... En vain osaa luovuttaa ja jatkan vain yrittämistä että mies ymmärtäisi miten voi ja miten ei voi käyttäytyä jne. Varmaan loputon suo.

Miksi olet tuollaisen kanssa??!!! Hyviä ja kunnollisia miehiä olisi vaikka millä mitalla mutta ei vaan natsaa. Miksiköhän.

Vierailija
42/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei kyennyt tulemaan hakemaan laitokselta esikoista ja minua hakemaan kuin iltapäivällä (piti tulla aamulla ja odotettiin koko päivä). Tuli siis illalla ja sisko oli kuskina...p..kele.

Kun lapset olivat 1,5 ja 4,5 korkeassa kuumeessa ja vesirokossa, lähti poikien kanssa laskettelureissulle. Myöhemmin ei edes muistanut, että lapset ovat sairastaneet vesirokon kun kysyttiin.

3. lapsi ja viimeinen, tuli päivää ennen ristiäisiä 8 aamulla kotiin toisen naisen luota.

Jätti minut ja nämä kolme lasta toisen naisen takia, kun nuorin oli vajaa 2 vuotta.

Niin...kysykää vaan, miksen jättänyt aikaisemmin. Rakkaus on sokea, mutta luojan kiitos tuo lopulta itse lähti!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppui normaalia aiemmin koulutuksen vuoksi ja päätin yllättää mieheni. Meinasin hakea muksut päiväkodista, mutta ajattelin pitää tunnin kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. Mies oli kotona kipeänä, ainakin niin väitti. No saavuin kotiin ja mies nuoli makkarissa naapurin yh-äidin pillua. Annoin miehelle litsarin, mies kuristi minua. En tiedä olisiko tappanut, mutta naapurin yh tuli väliin ja repäisi miehen pois. Lähdin pois, hain muksut ja menin äidilleni. Kun tiesin mieheni olevan poissa, hain rakkaimmat tavarani ja valokuvani. Asuin äitini luona hetken, kunnes sain nopeasti oman asunnon. Olen jossain määrin kiitollinen tuolle naapurille että pelasti minut. Tästä on vain pari vuotta aikaa.

Vierailija
44/200 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseni päättyi kiireelliseen sektioon, joka johti kovaan kohtutulehdukseen. Olin todella kipeä. Kun lapsi syntyi, olin siis yksin ja heräämöstä päästyäni soitin noin klo 22 miehelle herättäen hänet, niin kysyi "oliko tarpeellista herättää?"

Tuli katsomaan nälkäisenä laitokselle, pakko oli lähteä syömään. Minä raahauduin ensn tekemään yhden leivän hälle, jotta olisi ollut 15 min kauemmin.

Kun kotiinlähdön aika, tein listaa kauppaan miehelle, hyvin yksiselitteistä kuin nelivuotiaalle, tyyliin valion kevyt maito, ainun ensi tutti yms. hyvin selvän. Haki kotiin ja sanoi, mennään kauppaan. MÄ että, etkö jo käynyt? "Ei hän osannut, kun sitä ja tätä... kyseessä 35 v. Sitten sanoin, että anna mä selitän sen listan. Eikun sun tarttee tulla mukaan. Noh mä siinä lääke- ja hormonihuuruissani menin mukaan. Tuntui kuin katkeisin keskeltä ja kivut kovat arvessa.

Minnekään ei mennyt puolesta, ei apteekkiin yms vaikka olin kuinka kipeä. Vauvaa ei nostellut, kun ei ole sellaista ennen pitänyt, ulos ei voinut mennä kärryilemään. Piti mennä metsätielle jonnekin piiloon työntelemään yms. 35 vuotias!!!

mÄ tiedän KAMALA!!! onneksi kaikki selvisi ja loppupelissä viikon päästä synnytyksestä, lapsikaan ei ollut hänen (biologisesti) mulla oli vaan joku ihme älli päässä... no enempiä syitä selvittämättä. Tuo on jo historiaa, lapsi on oikean ihanan isänsä kanssa :)

Ihmettelijöille, toinen osaa joskus manipuloida toisen aivan lyttyyn, kuten minutkin tässä tapauksessa. Sitä on itse vaikea nähdä, ennen kuin joku toinen herättää sinut sieltä jostain huurusta.

Vierailija
45/200 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja luin läpi kaikki kommentit. Täytyy sanoa, että nauroin osalle ääneen. Mulla ei ole lapsia eikä niitä koskaan tule olemaankaan, mutta olisin varmaan minäkin lähtenyt dokaamaan vaikka muija ois viittä vaille räjähtämässä. Kyllä se toukka sieltä ois ulos putkahtanu vaikka oisinkin ollu baarissa. Se mikä mulle tuli mieleen et noinkohan on, että te kaikki naiset olette puhtaita pulmusia ja ette ole antaneet mitään aihetta miesten käytökselle? Rohkenen epäillä asiaa.

Entäs kun saat kuulla muijasi/toukkasi kuolleen synnytykseen? Kato elämä ei ole leffakäsikirjoitus.

nimittäin se kolmas toukka ei meillä putkahtanut ulos itsestään, vaan henki meinasi multa lähteä, kun verenvuoto ei meinannutkaan loppua. Se kun ei ole mikään kakallakäynti, se lapsen saaminen. Mies itki käytävässä ja soitteli mun perhettä sairaalaan. Kun olin pitään sen jälkeen avuton ja heikko, mies nukkui patjalla lattialla, ja auttoi vauvan kanssa. Ei puhettakaan mistään reissuista isyyslomalla, vaan hän hoiti vauvaa. Isyysloma ei ole mikään lahjaloma isälle, vaan tarkoitettu vauvanhoitoon totutteluun. Ymmärrän erinomaisesti naisten raivon.

Tuollaisesta puheestasi tulee tunne, ettei naisella ja "toukalla" mitään väliä, kunhan vaan saat ITSE ryypätä ja juhlia. Lelujako sulle ihmiset on?

Ihmettelen tätä minä-minä-kulttuurin lisääntymistä!

Vierailija
46/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni saunailtaan, vaikka raskaus oli jo viikon yli lasketun ajanm Vauva syntyi aamulla, mies puolihumalassa mukana synnärillä. Tähän liittyi vielä se, että en saanut äijää hereille kännisen unesta aamulla, laitoin itse vielä puoli kahdeksalta isommat lapset hoitoon ja kouluun kamalissa supparikivuissa ja nuorimmainen on syntynyt vähän vaille aamuyhdeksän. Onneksi ehdimme sairaalaan, jäi 15 min varoaikaa.

Kolmannen lapsemme synnyttyä mies vietti isyyslomaa yhden päivän, jonka iltana totesi, että ei hän jaksa tätä ja palasi takaisin töihin ollen heti työreissulla kaksi viikkoa yhteen menoon.

Mies oli 2 vrk ryyppyreissulla kavereitten kanssa (sinkkuja muut), piti olla yks päivä, mutta kuulemma vähän venähti. Ei vastannut puhelimeen ko. aikana ja meillä oli sovittu meno koko perheen kanssa erään tuttavaperheen luo juhliin. Hävetti mennä yksin lasten kanssa ja todeta, että enpäs tiedä missä mies on.

Vierailija
47/200 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä olisi tuollaisia miehiä katellut.. Itsellä ei (omasta mielestä) ainakaan ihan noin kurjaa, mutta vähän kuitenkin..

Esikoinen syntyi muutaman huonosti nukutun yön jälkeen aamuyöstä ja pääsimme perhehuoneeseen aikaisin aamulla. Koko päivän lepäilimme (mies oli pois töistä) ja ihmettelimme vauvaa, mutta mies päätti sitten lähteä yöksi kotiin nukkumaan ja mennä seuraaviksi päiviksi töihin.

Minusta oli kurjaa jäädä sairaalaan yksin, vaikka mies tuli aina töiden jälkeen iltaisin katsomaan. Jouduin sitten tietenkin siirtymään pois perhehuoneesta, kun emme sitä tarvinneet. Monet oikein jonottavat perhehuoneeseen, mutta ei miehelle kelvannut.

Lisäksi vähän harmittaa, kun mieheni ei tuonut minulle sairaalaan mitään..siis ei kukkia, suklaata tms. jotkut ystävistäni ovat saaneet jopa lahjan.

Mieheni oli kuitenkin 2 viikkoa kotona kanssamme, kun pääsimme vauvan kanssa sairaasta eikä sillon mitään omia juttujaan puuhaillut.

Vierailija
48/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla todella matala koulutustaso.

Näissä surullisissa jutuissa kuvataan junttia juntin perään.

Erityisen uskomattomalta tuntuu, että nämä jutut olisivat naisosapuolelle tulleet täydellisinä yllätyksinä.

Vierailija
49/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vahingossa raskaaksi ja mies oli siitä aluksi innoissaan ja iloinen, mutta yhtäkkiä muuttui käytökseltään todella törkeäksi mua kohtaan. Haukkui, lähti ryyppäämään, soitti kännissä ja haukkui lisää. Olin huora eikä vauva ollut hänen vaan neekerin ja välillä naapurimiehen.

Kun vauva syntyi, meillä meni ihan hyvin muutaman kuukauden, kunnes ukko taas aloitti ryyppyputkensa, jota on kestänyt tähän päivään asti. Taitaa olla alkoholismin lisäksi myös mielenterveysongelmia, jotka puhkesivat raskauden takia...(?) Erottiin ennen kuin vauva oli puoli vuotias.

Vierailija
50/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies oli kerran syönyt mun kaappiin vierasvaraksi ostaman Fazerin sinisen eikä kertonut mulle eikä ostanut uutta niin kuin kuulemma oli aikonut. Oli tosi noloa kaivaa yllätysvieraiden kahvikupin ääressä istuessa kaappia turhaan ja nähdä miehen nolo ilme. Kalppi se siitä nopeasti kioskille ostamaan keksiä.

Söi muuten illalla ne loput keksitkin vielä :(

Vierailija
52/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä insinöörin suusta:

- ensimmäinen raskaus oli tuulimunaraskaus, todettiin varhaisraskauden ultrassa. Lääkärireissun jälkeen oli typertynyt, pettynyt olo. Mentiin syömään läheiseen pikaruokapaikkaan. Juteltiin siellä tapahtuneesta. 5 min meni OK, sitten mies alkoi jo vaihtaa puheenaihetta. Kysyin, että mitä ihmettä, just todettiin keskenmeno. Miehen mielestä asia oli tuossa 5 min käsitelty, mitä sitä enempää vatvomaan.

- toinen raskaus meni loppuun asti, syntyi ihana vauva. Raskausaika oli ihan mahdottoman kamalaa. Joskus, kuukausia vauvan syntymästä, sanoin miehelle, että eikö ollut hyvä juttu, kun jaksoin olla raskaana vaikka oli niin kamalaa aikaa, kun nyt meillä sitten on meidän oma vauva. Mies tokas siihen: ei se mullekaan helppoa ollut. Joo.

- mies ei meinannut antaa autoa mun käyttööni työreissulle, kun siellä meni vain puoli päivää, eli iltapäiväksi olisi pitänyt ajaa takaisin toimistolle. "Ei sitä tartte kilometrejä kerryttää". Kyselin, että mites sitten sun oma harrastus kerran viikossa 40 km päässä. Se kuulemma oli tärkeää ajoa, ystävien tapaamista.

- myöhemmin olin menossa 40 km päässä asuvan ystävän luo kahville. Mies tuumasi, että ei sinne tartte mennä, ei noin kauas lähdetä kahville, kerryttää turhaan kilometrejä. Just joo. Sanomattakin selvää, että kävin sekä työreissussa että siellä ystäväni luona.

Että ei se itsekkyys kerro välttämättä alhaisesta koulutustasosta, se kertoo vain että on itsekäs.

täytyy olla todella matala koulutustaso.

Näissä surullisissa jutuissa kuvataan junttia juntin perään.

Erityisen uskomattomalta tuntuu, että nämä jutut olisivat naisosapuolelle tulleet täydellisinä yllätyksinä.

Vierailija
53/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti pois asunnostaan salaa toiselle paikkakunnalle, jossa oli tavannut toisen naisen. Vihdoin jäi kiinni, kun yhtenä päivänä menin omilla avaimillaan hänen asuntoonsa (asuttiin siis erillään, molemmilla toistemme avaimet) ja huomasin sen olevan siivoamista vaille tyhjä.

Kun soitin miehelle, hän väitti, että minä olen pettänyt hänen luottamuksensa, kun menin ilman lupaa hänen asuntoonsa! No joo, sen takia onkin ex..

Vierailija
54/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ees mitään kunnon suklaata?

Vierailija
55/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vieraat (appiukko ja veljensä) tulivat puolta päivää ilmoittamaansa aiemmin.

Eikä ees mitään kunnon suklaata?

T. Traumatisoitunut numero 66.

Vierailija
56/200 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseni päättyi kiireelliseen sektioon, joka johti kovaan kohtutulehdukseen. Olin todella kipeä. Kun lapsi syntyi, olin siis yksin ja heräämöstä päästyäni soitin noin klo 22 miehelle herättäen hänet, niin kysyi "oliko tarpeellista herättää?"

Tuli katsomaan nälkäisenä laitokselle, pakko oli lähteä syömään. Minä raahauduin ensn tekemään yhden leivän hälle, jotta olisi ollut 15 min kauemmin.

Kun kotiinlähdön aika, tein listaa kauppaan miehelle, hyvin yksiselitteistä kuin nelivuotiaalle, tyyliin valion kevyt maito, ainun ensi tutti yms. hyvin selvän. Haki kotiin ja sanoi, mennään kauppaan. MÄ että, etkö jo käynyt? "Ei hän osannut, kun sitä ja tätä... kyseessä 35 v. Sitten sanoin, että anna mä selitän sen listan. Eikun sun tarttee tulla mukaan. Noh mä siinä lääke- ja hormonihuuruissani menin mukaan. Tuntui kuin katkeisin keskeltä ja kivut kovat arvessa.

Minnekään ei mennyt puolesta, ei apteekkiin yms vaikka olin kuinka kipeä. Vauvaa ei nostellut, kun ei ole sellaista ennen pitänyt, ulos ei voinut mennä kärryilemään. Piti mennä metsätielle jonnekin piiloon työntelemään yms. 35 vuotias!!!

mÄ tiedän KAMALA!!! onneksi kaikki selvisi ja loppupelissä viikon päästä synnytyksestä, lapsikaan ei ollut hänen (biologisesti) mulla oli vaan joku ihme älli päässä... no enempiä syitä selvittämättä. Tuo on jo historiaa, lapsi on oikean ihanan isänsä kanssa :)

Ihmettelijöille, toinen osaa joskus manipuloida toisen aivan lyttyyn, kuten minutkin tässä tapauksessa. Sitä on itse vaikea nähdä, ennen kuin joku toinen herättää sinut sieltä jostain huurusta.

Joo, myönnetään, aika lapsellisen oloinen mies ja ajattelematon jne, mutta sinä olet kyllä samalla tasolla, jos teit lapsen toiselle miehelle. Sorry nyt vain.

Vierailija
57/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt ole niin paha, mutta mies ei kertaakaan esim. ulkoillut isompien lasten 2kpl kanssa kun olin raskaana, ei sitten millään. Viimeisilläni odotin 3. lapsen syntymää ja ravasin pulkkamäkeä isompien muksujen kanssa. Kävin myös koko raskausajan kaupassa ja kannoin itse kaikki kauppakassit jääkaappiin saakka. Koskaan ei tarjoutunut siivoamaan tai helpottamaan mun kuormaa mitenkään. Lähellä laskettua aikaa oli päästävä työpaikan iltamenoon, vaikka olin umpiväsynyt. 3. lapsen ollessa 2 kuukauden ikäinen, matkusti eurooppaan työasiassa. Suunnitteli tähän päälle yli viikon pituista reissua ulkomaille prätkällä kavereiden kanssa. Tähän mä sitten jo sanoin, että mitäs jos ajattelisit välillä asioita minunkin näkökulmastani.

Vierailija
58/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani raskaana - jouduin loppuraskauden lääkitykselle. Sitten paljastuikin että ei ollut vain muita naisia, vaan lisäksi heidän kanssaan lapsia kuviossa.

T: yh 37v

Vierailija
59/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt ole niin paha, mutta mies ei kertaakaan esim. ulkoillut isompien lasten 2kpl kanssa kun olin raskaana, ei sitten millään. Viimeisilläni odotin 3. lapsen syntymää ja ravasin pulkkamäkeä isompien muksujen kanssa. Kävin myös koko raskausajan kaupassa ja kannoin itse kaikki kauppakassit jääkaappiin saakka. Koskaan ei tarjoutunut siivoamaan tai helpottamaan mun kuormaa mitenkään. Lähellä laskettua aikaa oli päästävä työpaikan iltamenoon, vaikka olin umpiväsynyt. 3. lapsen ollessa 2 kuukauden ikäinen, matkusti eurooppaan työasiassa. Suunnitteli tähän päälle yli viikon pituista reissua ulkomaille prätkällä kavereiden kanssa. Tähän mä sitten jo sanoin, että mitäs jos ajattelisit välillä asioita minunkin näkökulmastani.

Vierailija
60/200 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti juhlapyhänä viroon kertomatta minulle. jäimme kaksin vauvan kanssa. siinä sitten ihmettelin missä ukko on, ja miksi puhelin on kiinni.

toinen: lähti kesällä viikoksi omalle lomamatkalle. just kun sitä apua olisi saanut lastenhoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi