Mautonta laittaa Angry Birds -mekko Itsenäisyypäivän vastaanotolle.
Mielestäni todella härskiä, tehdä tästä Suomen ja suomalaisten tärkeimmästä juhlasta oman firman ja tuotteen mainoksen näyttämö.
Mautonta, sanon minä. Ja meidän perheeseen ei muuten tämän vuoksi tule yhtään Angry Birds -tuotetta tänä vuonna. Ehkä tulevaisuudessa jos lepyn, nyt kiehahti.
Kommentit (77)
Vain Suomessa voidaan olla noin urpoja.
Tuosta olen samaa mieltä. En keksi, että missään muualla pahastuttaisiin, jos asun värit onnistuvat noin hyvin ja samalla siitä tunnistaa hahmon.
Kun vaatteen suunnitellut on oivaltanut noin hyvin, ei sitä missään tapauksessa voi pitää huonona. Mutta tottakai, luovuus ja mielikuvitus on tässä maassa kielletty. Kaikkien pitäisi olla tasapäistä.
Loistava asu.
Hyvin pärjäävän firman mainos on paljon parempi kuin joku Soinin rouvan tekoisänmaalliset sinivalkoiset hanskat.
Kaunis ku mikäki!
Kaunis kumikäki.
jolla oli huiviin painettu mitälie mikroskoopin läpi nähtyjä bakteereja tms.? Siinä vasta kutsun rienausta.
Tai joku sairaalalakanamekko jollain ekohörhöllä.
Nokian viimeisimmän älypuhelimen näköisen veskan.
Minusta juhlan luonne on yksi hailee - en siis perusta Suomen tai Suomen itsenäisyyden halveeraamisesta. Mutta jos kutsutaan hienoihin juhliin, ei kukaan pukeudu oman firmansa logoon! Ihme juntteilua. Kuvitelkaa nyt jos Viking Linen johtajan takinselkämyksessä olisi iso NG LI vastaavilla kutsuilla? Tai muuta vastaavaa. Kyllä nyt sentään juhla-asujen soisi olevan tyylikkäitä ja hyvällä maulla toteutettuja. Vielä linnun silmä nännin kohdalla, anna mun kaikki kestää.
Nokian viimeisimmän älypuhelimen näköisen veskan.
Minusta juhlan luonne on yksi hailee - en siis perusta Suomen tai Suomen itsenäisyyden halveeraamisesta. Mutta jos kutsutaan hienoihin juhliin, ei kukaan pukeudu oman firmansa logoon! Ihme juntteilua. Kuvitelkaa nyt jos Viking Linen johtajan takinselkämyksessä olisi iso NG LI vastaavilla kutsuilla? Tai muuta vastaavaa. Kyllä nyt sentään juhla-asujen soisi olevan tyylikkäitä ja hyvällä maulla toteutettuja. Vielä linnun silmä nännin kohdalla, anna mun kaikki kestää.
Mielestäni tuo Angry Birds -iltapuku oli ihan hauska ja tyylikäs.
Hauska idea, joka oli tyylikkäästi toteutettu. Ja kaiken lisäksi sopi todella hyvin kantajalleen. Mä annan täyden kympin asusta :).
ne lipputangosta päälle repästyt persumammojen puvut? Tai näyttelijän teatterinaamariprinttikolttu? Kauhistelua!
Enkä edes tajunnut miksi sitä paheksuttiin, kunnes luin mihin mekko viittasi.
Vähän on tekopyhää kauhistella pelipomon vaimon mekkoa, kun juhlissa oli samaan aikaan mm. brändiasiantuntija, jolla oli epämuodostunut Suomi mekossaan sekä useita pukukoodia rikkovia asuja niin miehillä kuin naisillakin (mm. Modig).
Minusta mekko oli hauska oivallus ja tyylikkäästi toteutettu.
En edes lintua huomannut ensin, vasta myöhemmin.
Eikö riittänyt, että sitä Angry Birds -miestä haastateltiin varsinaisissa juhlissa - pitikö vielä sitten jatkoillakin kysellä sen kommentteja. En tiedä mikä niissä ärsytti, mutta tuli jotenkin sellainen fiilis niistä sen jutuista, että minä ainakaan en enää sen firman kassaa kartuta.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä, että älytöntä vielä puetuttaa vaimonsakin oman firman mainoslakanaan. Ne teatteri- ja solukuviot ovat eri asia, kun niiden kantajat sentään olivat itse ko. alan ihmisiä, mutta tuskinpa tuo vaimo oli niitä lintuja piirrellyt tai koodannut ensimmäistäkään.
Olihan siellä toki muitakin mekkoja, jotka olivat hyvän maun rajoilla.
Käyttäväthän siellä ihmiset mm. virkajuhla-asujaan, pitäisi nekin varmaan kieltää. Taiteilijat pukeutuvat vastoin koodia jne. Tuo puku oli kaunis ja lintu siinä hauska yksityiskohta. Mitenkään ei mainosta, ellei itse lintua tunnista. Toiseksi Suomi saisi ollakin ylpeä näistä jotka tekevät Suomea maailmalla tunnetuksi, nytkin mtv3 -sivuilla uutinen: yksi puku rikkoi uutiskynnyksen myös maailmalla. Ja kyseessä nimenomaan tämä Angry Birds -puku. Hienoa!
vai eikö rva Ihamuotilakaan saisi käyttää Marimekkoa?
Puku oli aivan upea ja se sopi kantajalleen. Siinä tuli vain hieman tämä juju ilmi, se oli kylläkin puku, eikä mikään mainos.
Hienosti ilmennettiin tätä asiaa!!!
Minä taas olen sitä mieltä, että vihdoin on luotu jotain harmittoman kivaa, näiden väkivaltapelien ja simpsonien jälkeen - jotain joka on oikeasti kivaa! Fanitan kovasti, ja toivon, että Rovio menestyy, ja työllistää.....
se on all over the international news. Twitter, mashable ja kaikki alan palstat pursuaa sitä.
Parempaa mainosta ei tämä takahikiä voisi saadakaan.
en havainnut sitä keltaista väriä.
Katsoin että musta nänni kuin pandan silmä.
Puku oli ruma, en pitänyt senkään jälkeen kun tiesin mitä esitti.
mietin tarkemmin niin olihan se loppujen lopuksi aika mautonta. Että se oma brändi piti tuoda noin selkeästi itsenäisyyspäivän juhliin. Jotenkin kaupallista meininkiä, valjastaa linnan juhlat oman tuotteen mainostamiseen. Vaimona en olis sitä kolttua päälleni laittanut, vaan valinnut juhliin sopivan, tyylikkään puvun jolla ei mainosteta mitään vaan joka kunnioittaa itsenäsyyspäivän juhlia. Niissä juhlissa ei ollut kyse angry birdsistä vaan Suomen itsenäisyydestä.
Ihana minusta, ja sen verran pelkistetty, ei logomainen että on hyvällä maulla ehdottomasti tehty.
Kaunis ku mikäki!