Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.
Kommentit (148)
Onko vain flirtti vain normaalia vitsailua vai onko sittenkin syvempiä tunteita mukana?
Toipuuko läheiseni ikinä alkoholismista, masennuksesta, ahdistuksesta ja sairaalloisesta jännityksestä? Onko hänestä vielä joskus luotettavaksi ja turvalliseksi isovanhemmaksi?
Nimim. ahdistus tarttuu
kaksi miestä, toista himoitsen ja toista rakastan.
Olen "valenäkijä" ja menen nyt vastaamaan:
näyttää hyvältä tuo tilanne, onnistunee.
kaksi miestä, toista himoitsen ja toista rakastan.
Pitkässä juoksussa toinen jää. T. Valenäkijä
Olen "valenäkijä" ja menen nyt vastaamaan:
näyttää hyvältä tuo tilanne, onnistunee.
Tämä oli talokaupoista kysyneelle.
Mitä näet minulle? Elämä on melkoista sekamelskaa, ollut jo tovin. Helpottaako ja miten asiat järjestyvät?
Tässä "valenäkijä": oletko ajatellut muuttamista?
Sanoisin että tuota sekamelskaa kestää vielä ja siihen liittyy henkilö jonka kanssa on keskusteltava moneen otteeseen.
Olen todellakin harkinnut muuttamista, se mikä pyörii nyt mielessäni, kannattaako?
Miten keskustelen ihmisen kanssa, joka ei halua keskustella ja on täysin mustavalkoinen ajatuksiltaan?
Osaatko neuvoa minua? Sanoa jotain lisää?
Mitä näet minulle? Elämä on melkoista sekamelskaa, ollut jo tovin. Helpottaako ja miten asiat järjestyvät?
Sanoisin että tuota sekamelskaa kestää vielä ja siihen liittyy henkilö jonka kanssa on keskusteltava moneen otteeseen.Olen todellakin harkinnut muuttamista, se mikä pyörii nyt mielessäni, kannattaako?
Miten keskustelen ihmisen kanssa, joka ei halua keskustella ja on täysin mustavalkoinen ajatuksiltaan?
Osaatko neuvoa minua? Sanoa jotain lisää?
En osaa kaikkea sanoa, mutta ehkä te ootte jumissa. Yritä vielä lähestyä tätä henkilöä varovasti. Tämä ei ole lopullinen neuvo mutta jos mikään ei muutu, niin ensi vuonna viimeistään voisit tehdä ratkaisuja. T. Valenäkijä
suuria ongelmia perheessämme ja oikeuskäyntejä. Selviääkö tämä koskaan?
Löytääkö syrjäytynyt nuori aikuiseni takaisin elämään?
se lopullinen työpaikka tai edes pitkäaikainen?
terv. epätoivoinen sijainen
Parahin näkijä,
Viimeaikoina terveyteni on reistannut, yritykseni on joutunut muuttamaan moneen kertaan ja on tälläkin hetkellä väliaikaisissa tiloissa, ja rakkauselämäni on hiljaista, koska en pysty tuntemaan ketään kohtaan mitään pari vuotta sitten tapahtuneen pettymyksen johdosta.
Haluan olla terve, tehdä työni vakaissa olosuhteissa ja olla yhdessä rakastamani ihmisen kanssa.
Näetkö, tuleeko nämä onnistumaan, ja jos, niin miten pian?
Onko vielä jotain, mitä voisin itse tehdä tavoitteeseeni päästäkseni?
Kiitos!!!
Älkää nyt kaikki päivämammeliinit tunkeko tähän ketjuun, tässä on vielä monta viimeöistäkin odottamassa vastauksiaan. Laittakaa kysymyksenne sitten kun näette että edellisiin on vastattu. Kiitos!
Löytääkö syrjäytynyt nuori aikuiseni takaisin elämään?
Kyllä voi löytää, mutta tarvitsee tukea siihen.
Ja kumpi tulee?
Veikkaan että 12.12.
Tyttö.
T. Valenäkijä
Juuri aamulla kävin monissa labrakokeissa. Löytyykö vaivoihini selitystä? Helpottavatko vaivat?
Parahin näkijä,
Viimeaikoina terveyteni on reistannut, yritykseni on joutunut muuttamaan moneen kertaan ja on tälläkin hetkellä väliaikaisissa tiloissa, ja rakkauselämäni on hiljaista, koska en pysty tuntemaan ketään kohtaan mitään pari vuotta sitten tapahtuneen pettymyksen johdosta.
Haluan olla terve, tehdä työni vakaissa olosuhteissa ja olla yhdessä rakastamani ihmisen kanssa.
Näetkö, tuleeko nämä onnistumaan, ja jos, niin miten pian?
Onko vielä jotain, mitä voisin itse tehdä tavoitteeseeni päästäkseni?Kiitos!!!
No, näkisin että voit onnistua, parisuhteen näen vielä edessäsi. Olet fiksu ihminen ja pärjäät.
T. Valenäkijä
Joudun nyt poistumaan paikalta..
Miltä näyttää työtilanteeni ensivuoden puolella. Löydänkö sopivan työn vai kannattaako panostaa opintoihin? Kuinka selviämme taloudellisesti ensivuodesta?
Sanoisin että tuota sekamelskaa kestää vielä ja siihen liittyy henkilö jonka kanssa on keskusteltava moneen otteeseen.