Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.
Kommentit (148)
Erotut joukosta. Jos pyyntöjä ei olisi näin paljon, tahtoisin katsoa sinut kunnolla. Mutta päällimmäisenä tulee koko ajan oikea näky teistä kahdesta yhdessä harhailemassa. Olen ihan varma, että etsimisen jälkeen löydätte oikean paikan. Kysy minulta sitten mitä näen jatkossa. Älä luovuta.
Hän ei ole loppuelämäsi mies.
Mieti mihin olet valmis. Saat häneltä 10 hyvää vuotta, mutta se ei jatku kuolemaanne asti. Hän ei pysy mukana, kun itse kasvat ihmisenä, sinä menet ohi ja kaipaat enemmän.
Tulet saamaan hyviä vuosia, mutta et seesteistä loppuelämää lastenlapset jaloissa. Voi sekin olla hyvä ajatus!
Sinulla on varmasti siellä hurja ruuhka! Jos näet minulle kuitenkin jotain, niin odottelen vastausta, ymmärrän kyllä, jos et ehdi tai näe juuri minulle. Ihana silti, että jaksat täällä vastata ihmisille, moni saa varmasti apua!
Tykkään lämpimästä tyylistäsi.
Saanko omaa lasta lähivuosina? Jos saan niin osaanko olla hyvä vanhempi?
Kuinka käy suhteessamme tummasilmäisen kanssa? Onko nyt suvantovaihe vai jätänkö asian kokonaan, mikä olisi oikea lähestymistapa? Jostain syystä luotan vielä mutten tiedä hajotanko itseäni siinä enkä tiedä olenko itsekään varma siitä mitä haluan.
Kuinka luovan työni käy, löydänkö enää iloa siitä ja pystynkö kehittymään? Onko mahdollista saavuttaa toimeentuloa sen kautta vai kannattaako panostaa arkisempaan ammattiin?
Näkisitköhän minulle mitään, ehkä muutosta parempaan? Elämäni on ollut taistelua. Tuskinpa enää oikeata rakkautta pitkän yksinolon jälkeen?
Töissä ongelmia, olen liian herkkänähkainen. Muuttuuko tämä koskaan vai pitääkö jäädä kokonaan pois? Olen osa-aikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä ja 50+ ikää.
Kiitos jos näet jotain,
t.38
Syntyykö toinen lapsemme marraskuun aikana, vai meneekö raskaus joulukuun puolelle?
En tiedä ammattiasi, mutta tulet tavalla tai toisella opettamaan. Olet sydämellinen, viisas, rauhallinen sielu. Ehkä ohjaat alasi opiskelijoita, ehkä toimit luennoijana ja kouluttajana.
Eksäsi muistaa sinua lämmöllä ja muistaa viel paremmin kiikustuolissa, kun vasta iäkkäämpänä ymmärtää sinun arvosi. Mutta teistä ei tule koskaan paria, älä ota yhteyttä koskaan enää.
Hermostovaivoissasi on kyse herkkyydestä, olet altistunut henkiselle ja fyysiselle kivulle niin paljon, että kehosi ylireagoi. Se tunne on ihan todellinen, mutta et ole vakavasti sairas. Vältä vahvoja lääkkeitä, suosi kehon hyvinvoinnin lisäämistä pehmein keinoin. En tarkoita homeopatiaa, vaan joogaa, rentotumistekniikoita,hierontaa, vesiurheilua ja ja.. no, aromaterapiaa. Tuoksuja sinulle, olet hyvin herkkä. Syö ilman muuta lääkärin määräämät kuurit, mutta älä kuormita kehoasi buranoilla ja panadoleilla.
Kiitos jakamisestasi.
Selviämmeköhän perheenä suunnattomasta rakennushankkeesta, täyttyyköhän toiveemme perheenlisäyksestä ja pystynköhän työskentelemään toiveideni mukaisesti kotona.
Talousasiat huolettavat, oma ja miehen jaksaminen, sekä oman luovuuden kohtalo.
Vauvanne syntyy pikemminkin marraskuussa. Mutta neuvo: syö runsaasti 2 vuorokautta, rentoudu kylvyssä taiky saunassa. Pyydä miestäsi hieromaan nikoista pois kuonat. Syö jotakin vihreätä (paprika, parsakaali, kesäkurpitsa...) Kehosi tavitsee jotakin, foolihappoa ainakin lisää ehdottomasti.
Kiitos paljon, piristit minua ihanalla tavalla, olet niin lämmin!
Jos vain jaksat ja ehdit vastata, kysyisin vielä että onko minulle rakkautta luvassa jos en eksääni saa takaisin? Luulen rakastavani häntä vielä.
Onko lähellä pyörivästä miehestä, joka on jo muutaman vuoden minua väittänyt rakastavansa ja jonka lähellä ajoittain ahdistun, mihinkään? Voisiko meillä olla tulevaisuutta?
todellakin jäädä kotiäidiksi ja mikä tärkeintä; miehesi arvostaa sitä todella. Miehesi saa rakennusprojektin tehtyä, mutta hän väsyy sen kanssa niin kovin, että tarvitsee todellakin apua. MInusta hän on jo nyt väsynyt ja märän rätin näköinen hahmo harkkojen päällä istumassa.
Tee parhaasi, että hän saa levätä, kun tulee kotiin. Anna 1h aikaa töiden jälkeen vain maata sohvalla, enne kuin lähtee raksalle. Hän rakentaa teidän unelmaanne ja loppuelämäänne.
Sinun työsi näyttävät todella hyviltä! Saat sen ihanimman työpaikan ensi vuonna. Jos on valittava, vaklitse se josta saa hiuna huonomman palkan, mutta jossa viihdyt paremmin.
Miksi menin taas mokaamaan meidän elämän, pääsenkö tästä katkerudesta yli?
Mutta päällimmäisenä pyörii seuraavat kysymykset:
Asummeko tässä talossa sanotaan vaikka viiden vuoden päästä. Palaanko vanhaan työpaikkaani?
Olenhan Vauva-palstalla ihan ilmaiseksi ja ilman nimimerkkiä
saammeko vielä lapsia? onko terve? poika?
tuleeko yritykseni menestymään?
pysyykö perheemme terveenä?
Pliispliispliis vastaa.. vaihdoin juuri paikkakuntaa miehen ja opintojen perässä. Onko minulla ja suurella ihastuksellani yhteinen tulevaisuus?
Sinä suunnittelet uudenvuodenjuhlia ystävättäriesi kanssa. Niistä pitäisi tulla todella hauskat ja henkiä millennium-juhlia. Sinistä ja valkoista valoa.
Ei mitään syvällistä.
Olen hämästynyt, ettei teillä olekaan lapsia. Mitähän kuvaa katsoin? Mielstäni kodissanne kikattaa lapsia ja valot ovat vähän kellertävät. En tiedä miksi tuo valaostus korostuu, kun ajattelen sinua. Jotenkin se liittyy kodikkuuteen ja rakkauteen.
Te tarvitsette ehdottomasti tilavan kodin, sellaisen, johon mahtuu kolme poikaa. Tarvitsette omakotitalon ja ison pihan. Toivottavsti olet katsellut sellaista etkä kerrostalokaksiota keksikaupungilta.