Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.

Vierailija
28.11.2011 |

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olenko seksuaalisesti epätasapainoinen ihminen? Minulla on huomenna terapia, mitä minun pitäisi tuoda siellä esille?

Vierailija
102/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähden nukkumaan nyt.

vai voitko vielä vastata tähän? :)

"mitä se yks mies ajattelee musta oikeesti? tapahtuuko hänen kanssa mitään ja tavataanko me ollenkaan? millainen minun lapsesta tulee? vai pilaanko hänet ihan kokonaan, kun itse voin niin huonosti..?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisen suunnittelun jälkeen raksan fyysinen toteutus alkaa ensi vuoden puolella. Pätkätoiden, free lancer-työsuhteiden ja molempien luovalla alalla yllättäneet tekijät ovat syöneet säästöt, joten hankkeesta selviytyminen hirvittää.

Onkohan se ihanin työpaikka ensi vuonna kotona äitiyslomalla ;) ? Haluaisin irtautua lopullisesti oman alan palkkatöistä ja keskittyä kotiin ja itsenäiseen uraan. Onkohan se mahdollista näissä olosuhteissa edes lähivuosina?

Kiitos vastauksestasi.

Vierailija
104/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi ETTÄ SUUNNITTELEN UUDENVUODEN KEKKEREITÄ :DDDDDDDD MEGALOL.

Vierailija
105/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

49, sinä voit

todellakin jäädä kotiäidiksi ja mikä tärkeintä; miehesi arvostaa sitä todella. Miehesi saa rakennusprojektin tehtyä, mutta hän väsyy sen kanssa niin kovin, että tarvitsee todellakin apua. MInusta hän on jo nyt väsynyt ja märän rätin näköinen hahmo harkkojen päällä istumassa.

Tee parhaasi, että hän saa levätä, kun tulee kotiin. Anna 1h aikaa töiden jälkeen vain maata sohvalla, enne kuin lähtee raksalle. Hän rakentaa teidän unelmaanne ja loppuelämäänne.

Sinun työsi näyttävät todella hyviltä! Saat sen ihanimman työpaikan ensi vuonna. Jos on valittava, vaklitse se josta saa hiuna huonomman palkan, mutta jossa viihdyt paremmin.

siis tämä taisi olla minulle nro 99:lle

Pitkällisen suunnittelun jälkeen raksan fyysinen toteutus alkaa ensi vuoden puolella. Pätkätoiden, free lancer-työsuhteiden ja molempien luovalla alalla yllättäneet tekijät ovat syöneet säästöt, joten hankkeesta selviytyminen hirvittää.

Onkohan se ihanin työpaikka ensi vuonna kotona äitiyslomalla ;) ? Haluaisin irtautua lopullisesti oman alan palkkatöistä ja keskittyä kotiin ja itsenäiseen uraan. Onkohan se mahdollista näissä olosuhteissa edes lähivuosina?

Kiitos vastauksestasi.

Vierailija
106/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö, kohtaavatko rakkaan sielunveljeni ja minun tiet vielä kerran (ihan tässä elämässä) niin, että saisin hänelle puhutuksi. Näetkö, onko hän onnellinen? Tämä asia on minua vaivannut jo kolmisen vuotta. Erkanimme epäselvissä olosuhteissa. Tietääkö hän, että rakastin häntä niin kuin sisar vain voi?

Toinen asiani olisi, että rakastan erästä miestä kovin ja haluaisin yrittää parisuhdetta hänen kanssaan. Yhteisen ystäväpiirin ja hengenheimolaisten kautta olen oppinut häntä kuluineina vuosina arvostamaan enemmän kuin olisin uskonutkaan. Luulen, että minulla on mahdollisuus, ellei hän rakasta toista. Onko hän vapaa? Tekeekö hän aloitteen?

Vierailija
107/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaanko samaan työpaikkaan?

Asummeko tässä kuinka kauan?

Vierailija
108/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi ETTÄ SUUNNITTELEN UUDENVUODEN KEKKEREITÄ :DDDDDDDD MEGALOL.

Kävin tuolta katsomassa, niin nro 70 kyllä kysyi, että mitä tekee vuoden päästä, ei miään raskaudesta. Joten olet varmaan sekoittanut numerosi?

Vierailija
109/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on meidän parisuhteen tulevaisuus?

Saanko lapsia?

Entä millaisena jatkuu työtilanteeni?

Vierailija
110/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

näetkö minun kohdalla jotain? Mitä minua odottaa lähivuosina? Olen nyt hoitovapaalla,töihinpaluu jännittää.onko luvassa jotain omituista? Saanko jossain vaiheessa ylennyksen? Kiitoksia

Vierailija
111/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestänkö paineet ja kestääkö parisuhteemme? Paraneeko rahatilanteemme ja miten käy työllistymiseni? Kiitos jos jaksat vastata.

Vierailija
112/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pELASTUUKO AVIOLIITTONI? Vieläkö mieheni käy vieraissa? Voinko vielä luottaa häneen? Onko miehelläni aikasemin ollut vieraita/tuttuja naisia?

Kuinka terveyteni? Onko minusta vielä työelämään? Löydänkö työpaikan ja saanko itteni takasi?

Paraneeko lapseni anoreksiasta? Koska pääsee suljetulta pois?

Sairastuuko toinenkin lapseni anoreksiaan vai pelleileekö vain?

Mistä saan voimia uskoa elämään, tulevaisuuteen; rakkauteen

Vierailija
113/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että ovista ja ikkunoista tulee huonoja uutisia. Parisuhde tiukilla ja unelmat siirtyvät kauemmaksi. Miten käy meidän? Onneksi on nuo iloiset lapsukaiset ympärillä

Vierailija
114/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet ilman ehkäisyä nyt 3 kuukautta, vielä ei ole tärpännyt. Olen 31-v, mies 38-v. Tulenko siis joskus vielä luomuna raskaaksi ja jos, niin milloin? :)

Vierailija
115/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko vielä joskus oman alani töitä, kaikkien kotiäitivuosien jälkeen? Entä missä maassa meidän perhe mahtaa olla siinä vaiheessa kun menen töihin taas?

Vierailija
116/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotut joukosta. Jos pyyntöjä ei olisi näin paljon, tahtoisin katsoa sinut kunnolla. Mutta päällimmäisenä tulee koko ajan oikea näky teistä kahdesta yhdessä harhailemassa. Olen ihan varma, että etsimisen jälkeen löydätte oikean paikan. Kysy minulta sitten mitä näen jatkossa. Älä luovuta.

Täällä toinen näkijä joka näkee että olis parasta jättää se talo aika pian.

Vierailija
117/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kovin rakastuneet ja kumppani tuntuu molemmista vahvasti oikealta. Kestääkö tämä, olemmeko oikeassa? Entä saammeko koskaan yhteisiä lapsia, tai oikeammin: jos saamme, niin koskakohan?

Miten lapseni pärjää elämässään?

Olisin vastauksista kiitollinen!

M

Vierailija
118/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minun kohdallani? Työelämä? Lapset? Aviomies? Tapahtuuko mitään mullistavaa?

Vierailija
119/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Elämä on melkoista sekamelskaa, ollut jo tovin. Helpottaako ja miten asiat järjestyvät?

Vierailija
120/148 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa vanha pari, yhteiseloa 20v, 2 kivaa ja ihanaa lasta (koulussa). Mieheni ei ole niitä uskollista tyyppiä, jäänyt kerran kiinni pettämisestä (siitä jo aikaa 10v) ja useamman kerran netissä toisten naisten kanssa säätämisestä. Miten tulevaisuus,haluan kuitenkin elää hänen kanssaan. Molemmat nyt n. 50v jo, pitäisi päättää jo mitä

tehdään vanhempana?

Itse en osaa päättää tässä vaiheessa mitään.. tietysti erilliset asunnot, jossa asutaan naapurissa olisivat ehkä paras ratkaisu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan