Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.
Kommentit (148)
Mitä teen vuoden päästä tähän aikaan?
eli näetkö tuleeko meille enää lapsia (tyttö/poika?) ja kestääkö liittomme?
hyväksytäänkö meidät sijaisvanhemmiksi?
Minä haluaisin kysyä, eroanko poikaystävästäni vai olemmeko ns. oikeat toisillemme?
Ja näetkö vielä, tulenko koskaan hankkimaan/saamaan lapsen?
Karoliina
exäsi ei ole riittävän kypsä ymmärtämään yhtään mistä olis kyse. Hän jatkaa menojaan ilman että olisi vielä viisastunut.
Löydät rakkauden ihan varmasti. Hä on täysin erilainen kuin tuo ex, suorastaan kaiken vastakohta. Katso miehiä hyvn lähellä sinua. Hän on se huomaamattomin. tavallisin, kiltein, vaatimattomin mies, josta tulee Isä lapsille.
Mutta ennen kuin olet itse valmis rakkauteen, sinun pitää käydä läpi aika kipeitä itsetutkiskelun kohtia. Olet vielä kipeä läheisyyden tarpeesta. Pidä hyvä yhteys isääsi ja miespuolisiin sukulaisiisi, tavitset tasapainoa heidän kauttaan.
Lapsia meillä on ja miespuolisia sukulaisia minulla ei ole ollenkaan, paitsi ei kovin läheinen velipuoli, mutta muuten meni nappiin. Ja odottelen sitä "vastakohtaa".... Olen ottanut eron raskaasti mutta sekin on alkanut pikkuhiljaa helpottaa.
Todellakin suhteesi kestää. Olette juuri pääsemässä yli pahimman ja löytämässä uudelleen sen hyvän tunteen, jonka koitte alunperin. Miehesi rakastaa sinua niin paljon, ettei sille ole sanoja. Rakasta takaisin.
Saatte lastenne kautta kaikkein kauneimman vakuutuksen siitä, että vaikeat ajat kannatti jaksaa.
Rakkautenne on hyvä ja syvä, tehkää hukan arkista aherrusta löytääksenne toisene uudelleen. Uskon teidän suhteeseenne enmmän kuin moneenkaan vastaan tulleeseen.
Miehesi rakastuu sinuun uudelleen ja ymmärtää, että vapaaksi laskemalla saa omistaa enemmän. Löydät itsestäsi uusia puolia, löydät taiteen tai kirjallisuuden. Löydät ihan uutta ja hän nauttii rinnallasi.
Kotinne on kotoisa ja lämmin, sinne ei tarvita design-lamppuja. Keksittykää elämän hidastamiseen.
Jos, niin miten? Jäämmekö paljon tappiolle? Tämä syö kaikki rahat ja on pilannut monta vuotta elämästä.
Saatte pojan, ainokaisen. Saatte 2 sijoitustyttöä ja 1 pojan
Olen akateemisen loppututkinnon (maisteri) suorittanut, minulla on ikäisekseni (29) huomattavan pitkä työkokemus, silti ei töitä irtoa. Miksi?
Piti katsoa todella pitkään ja kuulostella. Näin teidät pariskuntana harhailemassa pimeässä marraskuun yössä käsi kädessä ja ihmisten ikkunoissa loisti jouluvaloja.
Näin kerrostalon "huonolla alueella", mutta en epätoivoa.
Luulisin, että joudutte muuttamaan pois ja kestämään vielä paljon, muuttamaan joksikin aikaa ikäviin oloihin. Mutta jos jokin pysyy, se on teidän keskinäinen rakkautenne. Ette ikinä irrota toistenne käsistä ja se loistaa kaikille. Talven jälkeen tulee aina kesä ja valo, te selviätte.
onko minulla ja miehellä yhteistä tulevaisuutta saman katon alla? yhteinen vauva 5kk on. mitä teen äitiysloman jälkeen?
mitä se yks mies ajattelee musta oikeesti? tapahtuuko hänen kanssa mitään ja tavataanko me ollenkaan?
millainen minun lapsesta tulee? vai pilaanko hänet ihan kokonaan, kun itse voin niin huonosti..?
eli näetkö tuleeko meille enää lapsia (tyttö/poika?) ja kestääkö liittomme?
terv. se 44 :)
naetko mitaan minulle? Onko mies aikeissa kosia ja kestaako suhteemme? Onko lapsia tiedossa.
Olenko tulevaisuudessa onnellinen?
Mietin vain tuota näkymää, kun meidän liitto ei ole moneen vuoteen ollut kovin rakkaudellinen. Tämä on stressaavuudellaan sitä lisännytkin. Ja muuttaa siitä on jouduttu osittain pois, joskaan ei kerrostaloon mut väliaikaiseen ratkaisuun kuitenkin, sairastumisen takia. Ei siinä voi asuakaan. Talo vain on ja syö koko ajan rahaa. Kiitos että yritit!
meillä ei ole lapsia. Näet siis ilmeisesti tulevaisuudessa meille perheenlisäystä?
Mitä näet tämänhetkisen kotimme suhteen, mikä olisi viisas ratkaisu?
Kiitos niin paljon!!!
että milloin tilanteemme olisi hyvä sijoituslapselle/lapsille?
Itse ajattelisin, että kun ei enää ole biologisia lapsia toiveissa ja työasiat mallillaan, mutta näetkö, kauanko tällaiseen tilanteeseen kuluu vielä aikaa?
nro 45 odottelee vielä, onko jussi minulle se oikea? Montako lasta saamme, tyttöjä vai poikia?
unelmamme omasta kodista lähitulevaisuudessa? Ja löydänkö voimia toteuttaa omaa luovuuttani?