Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.
Kommentit (148)
kenties isotätisi, yksin elävä ihminen. Et valtavasti, mutta joitakin tuhansia. Alle 5v.
yli kolmekymppiseksi? Olis tiettyjä syitä, jotka puoltais sitä, mutta pelottaa, että jos en sitten vanhempana saakaan enää lapsia.
Kipuilette aikanne, mutta yhteinen tahto löytyy vuoden sisällä. MIehen täytyy saada vielä hiukan lisää aikaa, sinä oivallat aiemmin missä on ongelma. Ole kärsivällinen. Lapsen isä ei välttämätä tule koskaan ymmärtämään isyyden arvoa, mutta kannattele isän ja lapsen suhdetta kaikin tavoin vielä seuraavat 3 vuotta. Asetu itse sen ukpuolelle, ajattele vain Miestä miehenä ja lasta Lapsena.
Kyseessä ei ollut ihan pikkujuttu ja ehdokkaita on rajattu määrä. En kysy kostaakseni vaan että tietäisin voiko luottaa
Pääsette suhteen virallistamisessa pitemmälle puhumalla asiat asioina. Nosta esille toiveesi sitoutumissta, sinun täytyy olla aktiivisempi. Se ei tarkoita vähempää rakkautta. Tästä ei siis kehkeydy suurta dramaatillista kosintakohtausta vaan keskustelemalla päätetty lämmin ja hyvä liitto. Näyttää todella hyvältä.
Kipuilette aikanne, mutta yhteinen tahto löytyy vuoden sisällä. MIehen täytyy saada vielä hiukan lisää aikaa, sinä oivallat aiemmin missä on ongelma. Ole kärsivällinen. Lapsen isä ei välttämätä tule koskaan ymmärtämään isyyden arvoa, mutta kannattele isän ja lapsen suhdetta kaikin tavoin vielä seuraavat 3 vuotta. Asetu itse sen ukpuolelle, ajattele vain Miestä miehenä ja lasta Lapsena.
Tuleeko muutto yhteen tämän nykyien kanssa jos niin koska? Tuleeko meille lapsia, yhteistä kotia tai mahdollisesti mennäänkö naimisiin.
mutta ainakaan vauav terveys ei ole vaarassa, vaikka saisit hänet nyt. Saat terveeb lapsen ja nautit äitiydestä valtavasti hänen myötään. Vauvalla on vaaleat hiukset.
Keskimmäinen lapsi on "erityislapsi". Dysfasia siis todettu. Esikoisella koulussa vaikeaa matikka ja lisäksi pakkoliikkeet(touretteko?) Helpottaako nämä esikoisella ja entä tällä keskimmäisellä?
P.S Saanko unelmieni työpaikan ens vuonna?
Kiitos!
siitä todellisesta rakkaudesta. Sinulla on mies vuoden päästä tästä ihan varmasti, asutte yhdessä ja vietätte yhteistä joulua, mutta en ole varma onko hän se mies jonka kanssa olet nyt, vai se josta vasta haaveilet. Näen vain, että olet hyvin onnellinen ensi jouluna. Tämä vuosi menee vielä epävarmuudessa ja hiukan surullisenakin ihan loppuun asti.
Minulla on kaksi huolta.
Toinen koskee rakastajaani. Hän on minua nuorempi enkä tiedä mitä tästä voi tulla, satutanko häntä vain, vai voisimmeko ehkä joskus jopa elää yhdessä?
Toinen koskee työtäni. Olen uuden kynnyksellä, toivon ja pelkään.
mutta ainakaan vauav terveys ei ole vaarassa, vaikka saisit hänet nyt. Saat terveeb lapsen ja nautit äitiydestä valtavasti hänen myötään. Vauvalla on vaaleat hiukset.
Muut asiat siis mietityttää, kun ei oikein olisi aikaa/varaa olla nyt äitiyslomalla ja hoitovapaalla (en halua pistää liian pienenä hoitoon). Ja se taloudellinen tilanne paranee melko varmasti noin 30-vuotiaana, koko perheen kannalta ajattelen, että olisi hyvä odottaa vielä muutama vuosi ennen uutta lasta/uusia lapsia.
Näetkö edessäni onnellisempia aikoja?
Kerro nyt vielä pitääkö minun ottaa yhteyttä tuohon haaveitteni kohteeseen, vai ottaako hän minuun yhteyttä. Kiitos.
Nykyisen kanssa... En ole varma puhutko nyt siitä todellisesta rakkaudesta. Sinulla on mies vuoden päästä tästä ihan varmasti, asutte yhdessä ja vietätte yhteistä joulua, mutta en ole varma onko hän se mies jonka kanssa olet nyt, vai se josta vasta haaveilet. Näen vain, että olet hyvin onnellinen ensi jouluna. Tämä vuosi menee vielä epävarmuudessa ja hiukan surullisenakin ihan loppuun asti.
Esikoisesi pakkoliikeet tulevat hallinataan iän myötä, hän oppii piilottamaan ja kontrolloiman niitä, mutta se ei koskaan katoa, etteikö hänen tee mieli toteuttaa maneerejaan. Anna hänen olla kotona vapaasti, niin ahdistus erilaisuudesta katoaa ulkomaailmass.a
Keskimmäisesi kehittyy valtavaa vauhtia, hän yllättää kotijoukot ja opettajansa. Hän osoittaa suurta sydämen viisautta, joka kannattele jopa kotijoukkoja. Antakaa heille aikaa nyt paljon.
Työpaikan saat ihan varmasti, touko-kesäkuu on sinulle parasta aikaa!
Tuleeko meille vielä lisää lapsia? Ostammeko tulevana vuonna oman talon? Löytyykö uusia töitä?
Hänellä on ongelmia mielenterveyden kanssa, masennusta ehkä. Hän vetäytyy eikä vastaa yhteydenottoihin. Ole itse sitkeä ja ota häneen yhteyttä, kuuntele. Hän tarvitsee apua, joka tarjotaan varovaisesti.
Onko minulla ja pitkäaikaisella ihastuksella mitään mahdollisuuksia vakavampaan pitkäaikaiseen parisuhteeseen?
ei vielä tämän vuoden puolella. Jos siis haaveilet toisesta ja jos tuo tulevan joulun mies on se onnen tuoja, sinun kannattaa olla häneen yhteydessä vasta tammikuun lopussa. Mieluummin maaliskuun alussa.
ymmärtääkö exäni koskaan, minkä virheen teki? Tuleeko kaipaamaan minua?
LÖydänkö vielä rakkauden?
Kiitos!
tällä hetkellä vähän mutkia matkassa. Tuleeko muutosta? ollaanko lopullinen pari vai tuleeko ero?
Entä tuleeko välit koskaan lämpenemään lapsen isän kanssa ?