Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.
Kommentit (148)
Paraneeko rahatilanne milloin?
Tapahtuuko minun elämässä mitää muutosta? miten miehen kanssa menee tulevaisuudessa?
Aika likelle taisit osua... tuo taideheitto loppuun antaa toivoa tässä toivottomuuden aallonpohjassa. Kiitos siitä.
Kestääkö suhteeni tähän mieheen? Uskallanko luottaa häneen? Saanko vihdoin pitkään toivomani perheen vai petynkö taas.
Kirjoitit tosi kauniisti, kiitos! Sait minut luottavaiselle ja hyvälle mielelle.
Olet osannut vastata lämpimästi myös monelle muulle, mikä on ihanaa vaihtelua tällä palstalla. Oletko ajatellut tehdä itsellesi tunnuksen, niin Sinut löytäisi myös jatkossa?
Näen heidät 3-4 -vuotiaina vilkkaina vesseleinä. Talon näen myös, mutta vuodesta en ole kyllä varma. Ei se ole ihan vielä 2012... ehkä vuosi siitä? Se on siniharmaa, kaksikerroksinen puutalo, jossa on valkoiset ikkunanpuitteet. Näen sinun kohdallasi todella paljon perheen lämpöä. Teillä on vahva rakkaus ja lapsilla hyvä koti.
Nuori rakkautesi on paljon vahvempi kuin sinä. Hän selviää kyllä, kyse on lähinnä siitä miten itse pääset yki. Se on hekumaa ja huumaa, joka menee ohi, ei edes tarkoitettu pitkäksi suhteeksi. Jatka suhdetta hänen kanssaan, saat siitä paljon nautotia ja mies ei unohda sinua koskaan. Eroatte aikanan hymyillen. Työ: lähde siihen suuntaan, joka pelottaa eniten. Nyt on sen aika, tulet saamaan loistavia kokemuksia ja kehittymään haluamaasi suuntaan. Ehdottomasti, nyt on suuren hypyn ja riskinoton paikka! Sama pätee myös muuhun elämään, olet erittäin vahvoilla isojen päätösten kanssa.
Suuria linjoja ollaan toden totta vetämässä.
etkö näe minulle mitään?
Numero 27
en voi uskoa puhuvani samasta miehestä. Tuo kuvailemani mies häilyy tässä silti hyvin vahvasti ja lisäksi tunne, että sinä olet onneton. Tahtoisin antaa jotakin auttavaa, mutten tiedä mihin tarttua.
No, ainakaan se ei ole uusi mies, en näe sellaista. Jos katson pitkään, näen sinun tulevan kesäsi. Se näyttää mukavalta perhepiirissä. Ei mitään suuria mullistuksia, ehkä juhlia suvun kesken. Tämä on oikeasti sinulle vaikea puolivuotinen, mutta selviät kyllä. Olet sydämenviisas nainen.
kokopäiväistä työtä? Voiko hänen työnantajaansa luottaa ollenkaan?
Mille uralle tai mihin ammattiin päädyn aikanaan opintojeni jälkeen?
Rakastaako eksäni minua vielä, kannattko minun vielä näin vuodenkin jälkeen yrittää saada suhdetta lämpenemään?
Selviääkö ikinä, onko minulla jokin sairaus mistä kaikki hermostovaivat johtuvat?
Anteeksi ahneuteni.. :) kiitos etukäteen
asun vuoden päästä, siis millä paikkakunnalla?
exäsi ei ole riittävän kypsä ymmärtämään yhtään mistä olis kyse. Hän jatkaa menojaan ilman että olisi vielä viisastunut.
Löydät rakkauden ihan varmasti. Hä on täysin erilainen kuin tuo ex, suorastaan kaiken vastakohta. Katso miehiä hyvn lähellä sinua. Hän on se huomaamattomin. tavallisin, kiltein, vaatimattomin mies, josta tulee Isä lapsille.
Mutta ennen kuin olet itse valmis rakkauteen, sinun pitää käydä läpi aika kipeitä itsetutkiskelun kohtia. Olet vielä kipeä läheisyyden tarpeesta. Pidä hyvä yhteys isääsi ja miespuolisiin sukulaisiisi, tavitset tasapainoa heidän kauttaan.
Paraneeko rahatilanne milloin?
Tapahtuuko minun elämässä mitää muutosta? miten miehen kanssa menee tulevaisuudessa?
Anteeksi alatyyli, mutta hänen täytyy hankkiutua ihan eri paikkaan ja mielummin eri alallekin töihin. He eivät tule koskaan pärjäämään ja kyse on amamttitaidosta kilvoittelusta yhtä paljon kuin vastakkaisen sukupuolen valloittamisestakin. He ovat jollain tapaa niin samanlaisia, etteivät mahdu samaan kaupunkiin.
Lappeenrannassa
No voi morjens, mitä mä siellä teen! En tod halua Lappeenrantaan!
kun äiti (minä) on ajoittain niin kovin...epävakaa. Näetkö avioeroa meille? Minä juoksen vieraissa, mies kestää. Mutta kuinka kauan.
Teillä on vakaa tilanne, en näe suurta muutosta hyvään enkä huonoon. Sama tilanne pysyy ainakin ensi vuoden.
näkisitkö minulle mitään työkuvioista ja niiden kehittymisestä? entä taloudellisesta tilanteestani lähitulevaisuudessa? kiinnostaisi myös tietää, tulenko saamaan enää koskaan lapsia?
kiitos.
Nuori rakkautesi on paljon vahvempi kuin sinä. Hän selviää kyllä, kyse on lähinnä siitä miten itse pääset yki. Se on hekumaa ja huumaa, joka menee ohi, ei edes tarkoitettu pitkäksi suhteeksi. Jatka suhdetta hänen kanssaan, saat siitä paljon nautotia ja mies ei unohda sinua koskaan. Eroatte aikanan hymyillen.
Työ: lähde siihen suuntaan, joka pelottaa eniten. Nyt on sen aika, tulet saamaan loistavia kokemuksia ja kehittymään haluamaasi suuntaan. Ehdottomasti, nyt on suuren hypyn ja riskinoton paikka! Sama pätee myös muuhun elämään, olet erittäin vahvoilla isojen päätösten kanssa.