Näkijä paikalla. Pyydä selvennystä ongelmaasi. Vastaan, jos saan näyn.
Kommentit (148)
ei vielä tämän vuoden puolella. Jos siis haaveilet toisesta ja jos tuo tulevan joulun mies on se onnen tuoja, sinun kannattaa olla häneen yhteydessä vasta tammikuun lopussa. Mieluummin maaliskuun alussa.
Paitsi että tilanne muuttui hiukan tai aika paljonkin jokin aika sitten. Näetkö mitään enempää? Tämä olisi tärkeää.
17.
Näen heidät 3-4 -vuotiaina vilkkaina vesseleinä. Talon näen myös, mutta vuodesta en ole kyllä varma. Ei se ole ihan vielä 2012... ehkä vuosi siitä? Se on siniharmaa, kaksikerroksinen puutalo, jossa on valkoiset ikkunanpuitteet. Näen sinun kohdallasi todella paljon perheen lämpöä. Teillä on vahva rakkaus ja lapsilla hyvä koti.
mietin tosissani heittäytyäkö nyt etäsuhteeseen, kannattaako tätä jatkaa ollenkaan vai lopettaa alkuunsa?
Paraneeko rahatilanne milloin?
Tapahtuuko minun elämässä mitää muutosta? miten miehen kanssa menee tulevaisuudessa?
nykyisen aviomieheni kanssa yhdessä? Miten perheemme voi kun menen monen kotiäitivuoden jälkeen töihin?
Olen luovalla alalla. Eräänlainen taiteilija.
Minun pitää keskittyä sinuun, olet haastava
Tuntuu, että et pääse helposti eroon ongelmastasi, se vie paljon aikaa ja energiaa. Mutta luottaisin sinun omaan toiveikkuutesi. Et parane ehkä ikinä kokonaan, mutta opit elämään sillä mitä sait. Olet sellainen vahva ihminen, johon aina nojataan mutta jota itseään ei kuunnella oikeasti koskaan. Opit selviämään sen kanssa ehkä taiteen kautta.
Paistaako minun risukasaani vielä joskus aurinko?
Mitä pitäisi tehdä elämäni suhteen?
Osaatko sanoa jotain?
Kipuilette aikanne, mutta yhteinen tahto löytyy vuoden sisällä. MIehen täytyy saada vielä hiukan lisää aikaa, sinä oivallat aiemmin missä on ongelma. Ole kärsivällinen. Lapsen isä ei välttämätä tule koskaan ymmärtämään isyyden arvoa, mutta kannattele isän ja lapsen suhdetta kaikin tavoin vielä seuraavat 3 vuotta. Asetu itse sen ukpuolelle, ajattele vain Miestä miehenä ja lasta Lapsena.
Tuleeko muutto yhteen tämän nykyien kanssa jos niin koska? Tuleeko meille lapsia, yhteistä kotia tai mahdollisesti mennäänkö naimisiin.
Minä en tiedä. Saisit etäsuhteesta paljon kohotusta ja iloa, mutta se ei johda mihinkään kestävään. Mitä haet?? Se etäsuhde ei ota sinua ihan niin vakavasti kuin sinä hänet. Onko hän sellainen kuin olen näkevinäni? Hoikka, n. 30-35 -vuotia mies, joka ei oel avioliitossa? Lyhyt tukka, tuhkanvaalea pikemmin kuin tumma?
tuleeko suhteeni nykyisen puolisoni kanssa kestämään vaikeat ajat? Mitä tulevaisuudella on minulle tarjottavana parisuhteen, koulutuksen ja kodin suhteen?
Nämä tahtoisin tietää :)
Minulla on kaksi huolta. Toinen koskee rakastajaani. Hän on minua nuorempi enkä tiedä mitä tästä voi tulla, satutanko häntä vain, vai voisimmeko ehkä joskus jopa elää yhdessä? Toinen koskee työtäni. Olen uuden kynnyksellä, toivon ja pelkään.
Haluaisin eritoten tuohon työhön näkymää; siitä on kiinni niin paljon...
nykyisen mieheni kanssa? Jatkuuko elamani silla radalla, milla se nyt on?
Näetkö kasvaako perheemme enää? Entä säilyykö liittomme?
Onko Jussi minulle se oikea? Montako lasta saamme?
nyt on suvantovaihe, kukaan ei ymmärrä ihan mitä ajat takaa. Et tee parastasi, tahdot olla enemmän kuin mihin kykenet. Luovuutesi tiellä on suorittamisen pakko. Inspiraatio ei tule takaisin enää koskaan sellaisena kuin se oli ensimmäisellä kerralla.
Sinun pitää tehdä työtä, alista taiteesi kellolle. Tee neljä tuntia päivässä työtä, vaikka tulos ei miellytäkään.
En näe, että saat erityistä oivallusta sytymään vielä kahteen vuoteen, mutta löydät itse ilon uudelleen telemisen myötä. Nousu alkaa huhtikuusta.
Hän suhtautuu tähän vakavammin kuin minä, matka ei ole hänelle ongelma. Hoikka hän on, mutta yli neljänkymmenen ja pitkätukkainen. Itse mietin kestäisinkö jatkuvaa ikävää, en ole antanut tunteille valtaa vaikka hänessä kaiken potentiaalin näen.
13
Minä en tiedä. Saisit etäsuhteesta paljon kohotusta ja iloa, mutta se ei johda mihinkään kestävään. Mitä haet?? Se etäsuhde ei ota sinua ihan niin vakavasti kuin sinä hänet. Onko hän sellainen kuin olen näkevinäni? Hoikka, n. 30-35 -vuotia mies, joka ei oel avioliitossa? Lyhyt tukka, tuhkanvaalea pikemmin kuin tumma?
Jos, niin miten? Jäämmekö paljon tappiolle? Tämä syö kaikki rahat ja on pilannut monta vuotta elämästä.
Kiitos! Keskimmäisellä on edistystä tapahtunut, mielenkiinnolla odotetaan mitä elämä tuo tullessaan! Esikoisella vaihteeksi pakko-oireena kiljahtelu. Olen käskenyt ulos mennä kiljumaan. ;) Muuten aika vapaasti kotona. Hienoa, jos helpottaa!
Olisi mahtavaa olla "oikeisssa töissä".