Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teyan lapsi on huostaanotettu!

Vierailija
20.11.2011 |

http://meandmylittleprincess.blogspot.com/

Olin kyllä varma, että näin tulee tapahtumaan.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ap nyt vain sekoittaisi.

Vierailija
82/98 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla äiti 16 v. jonka sossu halus ottaa huostaan, ei vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teya puhuu OMASTA huostaanotostaan..

Ei sen lapsen... T:4

Vierailija
84/98 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lastensuojelussa mukana olevana voin kertoa, että kovin paljoa ei tarvitse tapahtua, kun vauva otetaan huostaan. Tuossa tilanteessa on niin paljon "riskejä" (mm. teiniäidin oma alkoholisti-isä), että vauva otetaan huostaan heti, jos siihen on aihetta. En kiistä etteikö tyttö hoida vauvaa hyvin mutta se ei myöskään tarkoita, että hän olisi kypsä vanhemmaksi. Ja kun suurennuslasin alle päätyy, niin virheisiin tai ylimielisyyteen (kukaan ei muka voi viedä vauvaa... just...) ei tod. ole varaa.

Sanoisin oman kokemukseni perusteella, että tytön tilanne olisi parempi, jos hän olisi vauvan kanssa ensikodissa - olisi jäänyt sinne edes siihen asti, että saa oman asunnon. Hänen omat kotiolonsa eivät nimittäin vaikuta kovin vakailta vauvaa ajatellen.

Vierailija
85/98 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti muutenkin rankkaa elää alkoholisti-isä varjona elämässä, ei siihen kaivata mitään syyttelyä huonosta vanhemmuudesta. Jotkut ei ole kypsiä vanhemmaksi edes nelikymppisinä (tai sitten ne on jo ylikypsiä ;)).

Ikinä ennen en ole blogia lukenut, mutta päällisin puolin ihan järkevää tekstiä jne...

Vierailija
86/98 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroraa, ei ole huostaanotettu, tuossa se nukkuu sängyssään tyytyväisenä, joten

AP; Mitä ihmettä sun päässäs oikein liikkuu :O? Mua todellakin kiinnostaisi saada tietää, koska Aukun huostaanottoon EI ole mitään syytä niin auan kun häntä hoidetaan hyvin eikä hän kärsi mistään. Joten oikeasti, en voi muuta sanoa, kun että hanki oma elämä, jos et niin aijo tehdä OTA ASIOISTA EDES ENSIKSI SELVÄÄ!!!!!

ja kuules kriisimamma, minä olen yhteistyökykyinen sossuni kanssa niin kauan kun se on asillinen eikä väännä turhista asioista (sen se kyllä osaa -.-) ja muutenkin,enskan työtekijöistä mulla ei ole mitään positiivista sanottavaa ja ne voi mun puolesta vajota maan alle, mutta ne ei eivät ole sossuja.

Vierailija
87/98 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://meandmylittleprincess.blogspot.com/

Olin kyllä varma, että näin tulee tapahtumaan.

Sun kaltaisten Taalasmaan Ullien kannattais hankkia se kuuluisa OMA elämä, ei tarttis sit nähdä vaivaa ja OLETTAA kaikenlaista muiden elämästä!!

Vierailija
88/98 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroraa, ei ole huostaanotettu, tuossa se nukkuu sängyssään tyytyväisenä, joten

AP; Mitä ihmettä sun päässäs oikein liikkuu :O? Mua todellakin kiinnostaisi saada tietää, koska Aukun huostaanottoon EI ole mitään syytä niin auan kun häntä hoidetaan hyvin eikä hän kärsi mistään. Joten oikeasti, en voi muuta sanoa, kun että hanki oma elämä, jos et niin aijo tehdä OTA ASIOISTA EDES ENSIKSI SELVÄÄ!!!!!

ja kuules kriisimamma, minä olen yhteistyökykyinen sossuni kanssa niin kauan kun se on asillinen eikä väännä turhista asioista (sen se kyllä osaa -.-) ja muutenkin,enskan työtekijöistä mulla ei ole mitään positiivista sanottavaa ja ne voi mun puolesta vajota maan alle, mutta ne ei eivät ole sossuja.

kun kirjoittelet ongelmistasi blogiin,jos lapsesi on huostaanotto uhan alla?

Vierailija
89/98 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien? Jaa siitä että nskan seinähullut ohjaajat pääsi yli kuukausi sitten vauhtiin ._O? U must be kidding? tiedät taas ihan liikaa kun osaat kertoa tilanteeni nyt :) jos Aukku meinattais huostaanottaa,se oltaisiin tehty jo, anteeksi nyt vain, mutta sinäkin voisit sen oman elämän oikeasti koittaa hommata.

Vierailija
90/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien? Jaa siitä että nskan seinähullut ohjaajat pääsi yli kuukausi sitten vauhtiin ._O? U must be kidding? tiedät taas ihan liikaa kun osaat kertoa tilanteeni nyt :) jos Aukku meinattais huostaanottaa,se oltaisiin tehty jo, anteeksi nyt vain, mutta sinäkin voisit sen oman elämän oikeasti koittaa hommata.

joku kirjoittikin tuolla aika osuvasti, että vauvaa voi hoitaa hyvin muttei se tarkoita, että on kypsä vanhemmaksi. Tyttö todistaa tuon lauseen niin todeksi näillä tämän ketjun kirjoituksillaan - ei kukaan kypsä ihminen kirjoita noin halveksivasti viranomaisista tai muista ihmisistä jotka eivät ole hänelle kivoja. Hyvähän se tietysti on jos on noin varma tilanteesta mutta varoisin kuitenkin mitä kaikkea nettiin lapsesta tai tilanteesta laittaisin...

Vierailija
91/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais laittaa nukkumaan aina silloin kun vauvakin eikä valvoa netissä?? Sä vaan kiihdyt näistä jutuista ja sit et ainakaan saa nukuttua ja sit vauva herää ja kierre alkaa.

Mene nukkumaan!!!!!

Vierailija
92/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikkei lastasi ole jo huostaanotettu,se ei tarkoita että olisitte turvassa.Ihmettelen kuinka kukaan,iästä tai huosta uhasta huolimatta laittaa nettiin mitään epäilyttävää tietoa elämästään.Tulkintavirheitäkin voi tulla viranomaisille,mutta niiden korjaaminen onkin hieman mutkikkaampaa.

Vierailija
93/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoittikin tuolla aika osuvasti, että vauvaa voi hoitaa hyvin muttei se tarkoita, että on kypsä vanhemmaksi. Tyttö todistaa tuon lauseen niin todeksi näillä tämän ketjun kirjoituksillaan - ei kukaan kypsä ihminen kirjoita noin halveksivasti viranomaisista tai muista ihmisistä jotka eivät ole hänelle kivoja. Hyvähän se tietysti on jos on noin varma tilanteesta mutta varoisin kuitenkin mitä kaikkea nettiin lapsesta tai tilanteesta laittaisin...

te tiedätte mun tilanteesta aika vähän. Ja niin kauan kun et itse ole täysin samanlaista elämää elänyt kun minä, niin en paljon kertoilisi minulle millainen olen ja miten mun pitäisi toimia tai käyttäytyä. Kukaan ei ole luonnostaan kypsä äidiksi, siihen kasvetaan.eikä kypsyys liity aina vain ikään. Jos musta ei tykkää, niin mulle se on yksi lysti. mutta jos mä en pidä jostain henkilöstä, teen sen harvinaisen selväksi.

Vierailija
94/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikkei lastasi ole jo huostaanotettu,se ei tarkoita että olisitte turvassa.Ihmettelen kuinka kukaan,iästä tai huosta uhasta huolimatta laittaa nettiin mitään epäilyttävää tietoa elämästään.Tulkintavirheitäkin voi tulla viranomaisille,mutta niiden korjaaminen onkin hieman mutkikkaampaa.

meillä EI ole uhkaa huostaanottoon, vaikka tekisitte mitä ilmotuksia niin niitä ei uskota. Sossuni tietää että me pärjäämme ja että hoidan Auroran moitteettomasti. sillä selvä, unohtakaa jo tuo ''lööppi'' huostaanotosta kun mitään riskiä ei ole nyt.

Vierailija
95/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais laittaa nukkumaan aina silloin kun vauvakin eikä valvoa netissä?? Sä vaan kiihdyt näistä jutuista ja sit et ainakaan saa nukuttua ja sit vauva herää ja kierre alkaa.

Mene nukkumaan!!!!!

Sain Aukun just nukahtaan tähän mun syliin. Enkä ole kiihdyksissä, enemmänkin ihmettelen kuinka olen nyt 6tta kertaa täällä,jälleen turhasta syystä.

Ja olen ihanh pian menossakin nukkumaan :)

Vierailija
96/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärtääpä edes osa täällä jotakin.

Vierailija
97/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todellakin olet töissä lastensuojelussa niin ei kenenkään tarvitse enää ihmetellä tehdäänkö niitä turhia huostaanottoja todella. Sulla ei taida ihan koulutuskaan kunnossa alalle olla, senverran erikoista tekstiä ettei taida kirjoittaja olla ikinä lastensuojelulakia nähnytkään. Vauvan elämän pilaaminen traumatisoivalla huostaanotollako tässä on ratkaisu, eikä oman asunnon hankkiminen nuorelle äidille?

mutta lastensuojelussa mukana olevana voin kertoa, että kovin paljoa ei tarvitse tapahtua, kun vauva otetaan huostaan. Tuossa tilanteessa on niin paljon "riskejä" (mm. teiniäidin oma alkoholisti-isä), että vauva otetaan huostaan heti, jos siihen on aihetta. En kiistä etteikö tyttö hoida vauvaa hyvin mutta se ei myöskään tarkoita, että hän olisi kypsä vanhemmaksi. Ja kun suurennuslasin alle päätyy, niin virheisiin tai ylimielisyyteen (kukaan ei muka voi viedä vauvaa... just...) ei tod. ole varaa.

Sanoisin oman kokemukseni perusteella, että tytön tilanne olisi parempi, jos hän olisi vauvan kanssa ensikodissa - olisi jäänyt sinne edes siihen asti, että saa oman asunnon. Hänen omat kotiolonsa eivät nimittäin vaikuta kovin vakailta vauvaa ajatellen.

Vierailija
98/98 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos todellakin olet töissä lastensuojelussa niin ei kenenkään tarvitse enää ihmetellä tehdäänkö niitä turhia huostaanottoja todella. Sulla ei taida ihan koulutuskaan kunnossa alalle olla, senverran erikoista tekstiä ettei taida kirjoittaja olla ikinä lastensuojelulakia nähnytkään. Vauvan elämän pilaaminen traumatisoivalla huostaanotollako tässä on ratkaisu, eikä oman asunnon hankkiminen nuorelle äidille?

tervetuloa oikeeseen maailmaan.Mua järkyttää kuinka typerän sinisilmäisiä ihmiset ovat viranomaisten kanssa asioidessaan.