Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "varastitte" synnäriltä mukaanne?

Vierailija
18.11.2011 |

Itselle tarttui mukaan sairaalasukkia ja alushousuja muutamin kappalein. Otin myös niitä vauvanpylly pyyhkeitä 3kpl, 1 tuttipulllo ja niitä aikuisten isoja vaippoja :D Veikkaan että jokaiselle on tullut jotain mukaan sieltä, vaikkei lista näis iso olisikaan. kertokaas siis mitä otitte luvattomasti mukaan =)

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamarasvatuubin loput sain luvan kanssa ottaa mukaan.

Vierailija
42/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vaatteita + peiton, isoja ja pieniä vaippoja, tuttipullon, tutin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoit varastamisen lainausmerkkeihin? Pienentääksesi tekosi merkitystä itsellesi?

Varastaminen synnäriltäkin on ihan tavallista ja alhaista varastamista.

Vierailija
44/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vaatteita + peiton, isoja ja pieniä vaippoja, tuttipullon, tutin

Vierailija
45/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi tullut mieleenkään.

Vierailija
46/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin pahasti revennyt, etten saanut normaaleja jalkaan.

Myöhemmin palautin ne sukat. Eli taisikin olla ns luvaton haltuunotto?

Vierailija
47/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin purkin, johon minulle oli puristettu lansinohia, kun kaikkea ei tullut käytettyä sairaalassa. Ajattelin, että olisi muuten mennyt roskiin, niin tuli sitten käyttöön. En tosin kysynyt siihen lupaa, joten tavallaan varastin. :)

Vierailija
48/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdetaan ne lainausmerkit, niin saat hyvän mielen =)

AP

Vierailija
49/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tajua ihmisiä joitten täytyy varastaa jokapaikasta kaikkea.

Vierailija
50/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole varas.

Vierailija
51/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää niitä sairaalassa roskiin. Tottakai niissä oli myös side mutta en usko että sen vieminen ulos sairaalasta oli varkaus. Ihanko tosissaan jotkut varastavat synnäriltä? Miksi???

Vierailija
52/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-aa no täälläpäin ne verkkohousut oli synnärillä kertakäyttösiä eli niitä ei pesty..yhdet jäi jalkaan ku sairaalasta lähdin ja ne pesin kotona. Niissä kun pysyi side hyvin paikoillaan. Muutaman ison siteen otin matkaan, jotta ei kotona tarttennu samana päivänä sideostoksille lähtä.

vauvalla olleet tutit käskivät ottaa matkaan, koska ne olisi muuten heitetty roskiin.

meillä vauva sai nuppu peiton sairaalasta matkaan, siis sellainen sai jokainen äiti valita teholla omalle vauvalleen ja se olikin tarkoitus ottaa lähtiessä matkaan.

Vierailija
53/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varastanut synnäriltä mitään. Pyysin saada ottaa mukaan kertakäyttöisen leikkaussalimyssyn muistoksi, ja sain sen, koska muuten se olisi heitetty roskiin.

Btw, olin sairaalassa päivystysleikkauksessa, johon tuli niin kiire, etten ehtinyt käydä välillä kotona. Ei liity mitenkään synnyttämiseen eikä naistentauteihin, vaan muusta kyse. Leikkauksen jälkeen sänkyyn "sidottuna" pelkkä leikkaussalipaita päällä, ja pyysin saada sairaalan alushousut, koska tarvitsin niitä kuukautisten takia (side pysyy paremmin, kun on housut jalassa). Vaan mikä oli tilanne: tarjolla vain kokoa XS, joihin en mahdu, ja MIESTEN alushousuja. Kiitos vaan kaikille pöksyjen varastajille!

Vierailija
54/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "varastanut", varastanut, enkä edes suunnitellut mitään varastavani. Olisiko pitänyt? Onko suomalainen käytäntö tämä? Jos on, olen kyllä rahoittanut muutamankin näpistyksen.

Vierailija
55/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukana kotiin tultaessa oli kyllä se vauva.

Vierailija
56/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin vain niitä verkkoalkkareita ja isoja vaippoja

Vierailija
57/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet verkkoalkkarit, toiset oli jalassa. Meidän sairaalassa ne on kertakäyttökamaa, joten oikeastaan varastin vaan nuo toiset. Varastin myös pari sidettä, olin menossa vanhemmilleni suoraan sairaalasta, eikä mulla tainnut sairaalakassissa olla kuin 1 side. Mua myöskin vähän jännitti, mahtaako ohuemmat siteet pitää jälkivuodon kurissa.

Purkkiin puristettu Lansinoh oli käsittääkseni mulle henkilökohtaiseksi, joten sitä ei lasketa. Vauvan tutit sairaala käytti uudelleen, joten sekin jäi sairaalaan. Rintakumitkin mulla oli sairaalassa omat, arvatkaas miksi? Koska ne kaikki oli osastolta varastettu.

Vierailija
58/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ja muutkin pöllitte sieltä? En ymmärrä.

Vierailija
59/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin viedä kaverillekkin luettavaksi.

Vierailija
60/98 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkoalushousut ja vauvan suussa ollut tutti tuli ihan luvalla. Pöksyistä en hoksinut mainita eli ne siis kai varastin.

Tarkoituksella en kehtaisi ottaa mitään mitä ei kuulukkaan enkä ymmärrä ihmisiä jotka vievät kaiken mikä mukaan lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä