Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup imetyksestä

Vierailija
17.11.2011 |

Mitä mieltä olette imettämisestä marketin (esim.prisma,citymarket) käytävällä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamattomasti niin minusta paikalla ei ole väliä.

Vierailija
2/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kauheesti kiinnosta toisten imettämiset. Itsekin imettäisin, jos olis pakko, en kylläkään mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta imettäminen on niin luonnollinen (ja hieno!) asia, että mulle on ihan sama missä kukin imettää.

Vierailija
4/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että kaivelisin rintani esille jossain prisman käytävällä kaiken maailman katsottavaksi. Kun ei muutenkaan ole tapana niitä esitellä.

Vierailija
5/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että kaivelisin rintani esille jossain prisman käytävällä kaiken maailman katsottavaksi. Kun ei muutenkaan ole tapana niitä esitellä.

paikalla, mä en kyllä kaiva rintaani esiin, vaan imetän paidan suojassa. Kun lähden semmoiseen reissuun, jossa saatan joutua imettämään suht julkisesti (esim. ravintolassa), varaan päälle sellaiset vaatteet, joissa on helppo imettää paljastelematta itseään.

Mulla haastetta lisää se, että joudun käyttää rintakumeja, mutta toistaiseksi en ole joutunut paljastamaan rintojani kaikelle maailmalle.

Vierailija
6/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin itse aikoinan siellä missä lapsella sattui olemaan nälkä.

Mieluummin imetät siellä kaupassa kuin huudatat lasta.

Vierailija
7/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suuren osan päivästä imettävä saa viettää jossain "pukukopissa" jos aina menee piiloon imettämään.

Vierailija
8/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt pukukopeissakin, mutta pieni vauva ei odota, jos jonoa on paljon. Eli olen kyllä käytävilläkin imettänyt. Ei häiritse, jos muutkin niin tekevät.

Vierailija
9/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tullut mieleenikään alkaa imettää jossain kaupan käytävällä.

Eiköhän se vauva selviä hengissä sen pariminuuttisen sillä välillä että etsii vessan, pukukopin tms...

Vierailija
10/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen imettänyt ihan joka paikassa, ei kai sitä muuten olisi mihinkään päässyt. Toinen oli vielä aikamoinen rintaraivaritapaus, monta viikkoa meni niin, että suostui syömään vaan, jos kävelin imettäessäni.

Vierailija
11/27 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitohuoneen tai vähintäänkin menin syrjäiseen nurkkaan istumaan.

Vierailija
12/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ihan pienen vauvan/tiheän imun kauden/rintaraivarikauden aikana ole tullut edes mieleen lähteä kaupoille tai muualle pyörimään.

Ihan pakolliset menot on kaikkien kolmen muksun kanssa toki hoidettu, mutta muuten ollaan pysytelty tissien kanssa kotosalla siinä vaiheessa kun se on vaan sitä imemistä eikä ole lähdetty sinne Prisman kassajonoon jos ei ole ollut IHAN pakko.

Aika suuren osan päivästä imettävä saa viettää jossain "pukukopissa" jos aina menee piiloon imettämään.

Vierailija
13/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla tarvetta kytätä :) silloin kun lapsella on nälkä, on parempi saada ruokaa :)

Vierailija
14/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se vauvojen kanssa on.

Ja jos on oikeanlaiset vaatteet päällä, niin ei imettävän äidin rintaa näe kukaan muu kuin sellainen joka kehtaa tuijottaa SUORAAN kohti tissiä.

Jos taas jotakuta häiritsee pelkkä ajatus siitä, että siinä nyt vauva nauttii äidinmaitoa äidin rinnasta, niin ongelma on kokonaan hänen puolellaan.

Vierailija
15/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vauva selviä hengissä sen pariminuuttisen sillä välillä että etsii vessan, pukukopin tms...

Mä en taas viittisi vessassa imettää.

Vierailija
16/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui se missä vaan. Sen voi tehdä huomaamattomasti paidan suojassa eikä pitäis häiritä ketään edes siellä Cittarissa!

Vierailija
17/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä imettää pystyy niin ettei kukaan edes huomaa että imetät (paitsi jos yseessä on tissiä huuteleva kävelevä taapero ;)) itsekin olen joutunut imettämään mitä oudoimmissa paikoissa, ja varmaan mielummin kanssaihmiset antoivat mun imettää kuin olisivat kuunnelleet vauvaa joka huusi itsensä henkihieväriin jossei saanut sitä tissiä just nyt heti. Laitoin ain ajonkun rätin/huivin näkösuojaksi niin ei varmaankaan ketään haitannut.

Vierailija
18/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain siksi, että tulisi niin ikävä omia imetysaikoja, joista jälkimmäisestä on vasta kuukausi kun lopetin... ja on ikävä sitä aikaa... Minusta rinnalla oleva lapsi on maailman onnellisin ja kaunein näky!

Vierailija
19/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne pukukopit ole sitä varten että siellä istutaan imettämässä! Sen imetyksen voi hoitaa vallan hyvin jossain marketin penkillä kun jokainen osaa imettää huomaamattomasti. Ei siihen viereen tarvi kenenkään mennä kyyläämään!

Vierailija
20/27 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi menin aina vessaan, mutta hyi, syökääpä ite yleisissä vessoissa.

Minun mielestä okjos imettää käytävällä´. Ite laitan etes kärryt eteen ni eipä monikaan oo varmaan ees huomannu että vauvalla ruokatauko..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme