Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaisitko BMI:si omaani? Mulla 18,54.

Vierailija
13.11.2011 |

Enkä sano tätä kehuakseni. Olen todella väsynyt siihen, että minua pidetään anorektikkona, mulla ei ole rintoja jne jne. Painoani saa kommentoida vapaasti vaikka kaupan kassa, jos huvittaa. Olen vapaata riistaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma bmi on 21, ja se on juuri sopoiva. Olen naisen mallinen, kurvikas mutta normaalipainoisen ja terveen näköinen.



Vierailija
2/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mullakaan mitään syömishäiriöitä ole ollut koskaan. Mutta ei mun painoa kukaan ulkopuolinen kommentoi, ainoastaan jotkut lääkärit.

Ja ottaisin oikein mielelläni ainakin 10 kg lisää. Koko ajan saa palella ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lihoisin ainakin 5 kiloa ensimmäisen kahden viikon aikana. T. Bmi 25

Vierailija
4/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumanaamanen laiha ei sytytä ketään.

Vierailija
5/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kommentoivan painoani negatiiviseen sävyyn. En edes ole erityisen laihan näköinen ja rinnatkin olivat oivat, ennen kuin imetys ne vei.

Vierailija
6/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v ja koko aikuisiän BMI vaihteli 16-18 välillä ja nyt vihdoin ja viimein tämän vuoden aikana olen saanut sen nousemaan 20,42. Ja toivon että saisin sen nousemaan 22-23.

Minua myös luultiin anorektikoksi, jopa lääkäri kerran kysyi onko sulla anoreksia. No ei ole ei, mua vaan on paiskattu sellaisilla geeneillä että lihominen on tuskan ja työn takana. Ja toi on niin totta ap, ihan tuntemattomat ihmisetkin kommentoivat painoa, eivät taatusti sitä tee läskeille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI oli 18, mutta silloin voin paljon huonommin. Huimasi jatkuvasti ja istuessa peppu puutui, kun lonkkaluut painoivat :) en siksi voinut istua kovalla alustalla! Nyt olen pyöreämpi ja hyvinvoiva.

Vierailija
8/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vähän pienemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on 17,7.



Ei minua kukaan ole koskaan anorektikoksi nimitellyt, ne käyttää sanoja: pieni, hento tai siro. Olisin silti mieluummin normaalikokoinen ja löytäisin vaatteeni aikuisten osastoilta tavallisista kaupoista.

Vierailija
10/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vaihdosta ei niin kauheasti olisi hyötyä.



Mutta ei mun painoa kommentoida, enkä näytä laihalta.

Hoikka olen, aika kapean mallinen, ei siis suuria hartioita tms.

Rinnatkin oli, kuten jollain aikaisemmalla vastaajalla ihan ok, mutta 4 lapsen imetys on vienyt ne kokonaan...



Mulla on jopa ylimääräitä löllöä vatsassa.



Onpa outoa, jos sua nimitellään. Mikähän siihen vaikuttaa, että sä sitten näytät liian laihalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI:ni on 21,45 ja se on juuri passeli. Löytyy rintaa ja lanteita mutta ei läskiä.

Vierailija
12/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus 17 tasan. Söin karkkia,kakkua, kaikkea mitä eteen kannettiin. En siis ollut ongelmainen, muuten vaan kasa luuta ja nahkaa...kyllähän silloinkin päiviteltiin laihuutta ja äit koitti syöttää silavaa..mutta ei 90-luvun alussa vielä anorektikko-kortteja heiluteltu..

Nyt BMI hiukka liikaa 26, mutta en silti halua vaihtaa takaisin toiseen reunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma BMI 24,5. Mieluusti olisin vielä vähän hoikempi (ylimääräisiä löysiä pois) mutta en alle 22:n. Noin suunnilleen.



Mutta me ollaan mitä ollaan, aika turhaa on tosissaan miettiä jotain ihannelukua itselleen, jos se tarkoittaa että uskoo ettei voi olla onnellinen ja elää täyttä elämää ellei tavoita sitä. Aina on elämässä jotain joka ei ole ihan just kohdallaan, ja se kuuluu tähän menoon. Hyvää elämää on mahdollista silti elää.

Vierailija
14/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihanne olisi 22. Paljon on siihenkin matkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa. Mulla 22 mutta AA-kuppi joten voitte kuvitella miten naurettavalta näytän. Keväällä mulla oli vielä sama kuin sulla mutta en enää hallitse syömisiäni joten ylöspäin se kipuaa koko aika.



Outoa muuten, ei toi 18,5 mun mielestä nyt niin alhainen ole. Mulla on ollut pienimmillään 17 eikä kukaan koskaan ole sanonut liian laihaksi tms. Ehkä sä vaan liikut läskien kanssa?

Vierailija
16/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin tosi kamalalta noin laihana. Pyrinkin näyttämään terveeltä ja hedelmälliseltä. :)



Tuollaisella bmi llä olisin tuskin tullut edes raskaaksi ja lapseni on parasta mitä on, joten en todellakaan vaihtaisi. On laihuudesta huomauttelu silti varmasti rasittavaa. :(

Vierailija
17/17 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24,3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi