Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies osti uuden puolisonsa kanssa mun unelmataloni.

Vierailija
25.10.2011 |

Erosimme vuosi sitten yli 10-vuoden avioliiton jälkeen, koko sen ajan ja ennen sitäkin puhuin että haluaisin omakotitalon, mies aina siihen vastasi miten omakotitalossa on työtä ja rahanmenoa jne. jne. Hän halusi asua kerrostalossa vaikka yhdessä rahamme olisivat siihen omakotitaloonkin riittäneet. No vuosi sitten meille tuli tosi riitaisa ero ja mies alkoi nopeasti seurustella uuden, nykyisen vaimonsa kanssa. Kävimme silloin vielä yhdessä ollessamme aina lenkillä tietyllä okt-alueella ja aina huokaili yhden tietyn talon perään. Se oli kerran myynnissäkin mutta en saanut millään miehen päätä kääntymään. Nyt mies sitten oli ostanut tämän samaisen talon vaimonsa kanssa. Ärsytti mutta toisaalta saan olla onnellinen että ero on takana ja jos olisimme aikanamme tuon talon ostaneet niin eron myötä olisin siitä joutunut luopumaan kuitenkin koska en olisi sitä saanut yksin maksettua. Mutta silti mur.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä

Vierailija
2/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitukset siitä, että joku sukulainen antaa vauvalle saman nimen kuin palstalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisi tämä uusi vaimo,jos tietäisi että olit haaveillut tuosta talosta..

ymmärrän ärtyneisyytesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi