Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovaääniset ihmiset! Apuva.

Vierailija
05.09.2023 |

Yksi tuttavani on varsin kovaääninen. Kun hän tulee kylään, niin koko asunto kaikaa hänen puhuessaan. Oikeasti tarvitsisin korvatulpat, mutta eipä tuosta kehtaa sanoakaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuulo heikentynyt? Joillakin ihmisillä on ihan luonnostaan erittäin kantava ääni vaikka kuulossa ei olisi mitään vikaa. 

Vierailija
2/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuttavissasi on se ihminen, pitääkö se ulkoistaa. Älä ota kotiisi? Hän pyytää itse muut kylään. Ei kai ole lemmikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuulo heikentynyt? Joillakin ihmisillä on ihan luonnostaan erittäin kantava ääni vaikka kuulossa ei olisi mitään vikaa. 

Tietääkseni ei kuulossa vikaa, ei ole vanha ihminen. Tää aloitus saattaa kuulostaa typerältä, mutta on ihan oikea ongelma. Mun korvat surisee jonkun aikaa kun hän lähtee!!!

Vierailija
4/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuttavissasi on se ihminen, pitääkö se ulkoistaa. Älä ota kotiisi? Hän pyytää itse muut kylään. Ei kai ole lemmikkejä.

Hän on sitä tyyppiä, joka silloin tällöin kutsuu itsensä kylään...

Vierailija
5/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että ei ole naapurisi kerros-/rivitalossa...

Vierailija
6/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puheäääneni on luonnostaan kova ja puhetyylini nopea. Sosiaalisissa tilanteissa joudun jatkuvasti hillitsemään ja tarkkailemaan puhettani ja itseäni. Todella raskasta. Siksipä viihdynkin nykyään itsekseni. :)

Vierailija
7/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen että ei ole naapurisi kerros-/rivitalossa...

Olen, ihan todella!

Vierailija
8/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kovaääniset ihmiset ovat kyllä varsinkin kerrostalossa rasittavia. Itse en pysty edes telkkaria katsomaan asunnossani, koska naapurin maratonpuheluita puhuva nainen huutaa päälle niin kovaa.

JOO KYLLÄHÄN SE LIISAKIN MEILLÄ KÄVI!!! JOO... JOO... JUST JOO... KYLLÄ!!! NO MITÄS TEILLÄ TÄNÄÄN?! JUU JUU!!! OLEN TÄSSÄ SOITTANUT TÄNÄÄN JO PERTILLE JA MAIJALLE JA SIRKALLE JA TAPSALLE!!!

Tätä se on aamusta iltaan.

Vierailija
9/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kovaääniset ihmiset ovat kyllä varsinkin kerrostalossa rasittavia. Itse en pysty edes telkkaria katsomaan asunnossani, koska naapurin maratonpuheluita puhuva nainen huutaa päälle niin kovaa.

JOO KYLLÄHÄN SE LIISAKIN MEILLÄ KÄVI!!! JOO... JOO... JUST JOO... KYLLÄ!!! NO MITÄS TEILLÄ TÄNÄÄN?! JUU JUU!!! OLEN TÄSSÄ SOITTANUT TÄNÄÄN JO PERTILLE JA MAIJALLE JA SIRKALLE JA TAPSALLE!!!

Tätä se on aamusta iltaan.

Kääk! :-D

Vierailija
10/10 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän