Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Sebastian homo?

Vierailija
04.11.2011 |

Ihmettelen, ettei tästä puhuta missään mitään. Mun mielestä ihan päivänselvä asia! Ei sillä että mä sen suuntautumisesta mitään välittäisin, joka tapauksessa voittajasuosikkini!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta taustalla..? Kannattaisi olla suuntautumisestaan hiljaa ennen kuin on kokeillut kumpaakin sukupuolta.

Kyllä mä ainakin tiesin olevani hetero jo neitsyeenäkin. Mua ei naiset kiinnosta. En oleta olevani piilolesbo tai bi koska en ole kokeillut seksiä naisen kanssa. Lisäksi on toikin aika outoa että kokeilemalla sukupuolinen suuntautuminen selviää. Mitä jos eka kerta heteroseksiä on ihan karmea ja eka kerta homoseksiä hyvä vain siitä syystä että hetero on huono seksissä ja homo hyvä? Eiköhän se seksuuaalinen suutautuminen määräydy sen mukaan kuka kiinnostaa seksuaalisesti alunperinkin.

Vierailija
2/21 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huomaakin olevansa jotain muuta, niin sitten siellä on yleensä jotain kokeiluja takana.

kokemusta taustalla..? Kannattaisi olla suuntautumisestaan hiljaa ennen kuin on kokeillut kumpaakin sukupuolta.

Kyllä mä ainakin tiesin olevani hetero jo neitsyeenäkin. Mua ei naiset kiinnosta. En oleta olevani piilolesbo tai bi koska en ole kokeillut seksiä naisen kanssa. Lisäksi on toikin aika outoa että kokeilemalla sukupuolinen suuntautuminen selviää. Mitä jos eka kerta heteroseksiä on ihan karmea ja eka kerta homoseksiä hyvä vain siitä syystä että hetero on huono seksissä ja homo hyvä? Eiköhän se seksuuaalinen suutautuminen määräydy sen mukaan kuka kiinnostaa seksuaalisesti alunperinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan hetero vaikka moni 90-luvun sketsisarjoja katsonut voisikin kuvitella käytöksen puolesta homoksi.

Tosi lapsellista ja hölmöä pitää tuollaista käytöstä homouden merkkinä.

Homoudelle ei ole mitään tunnusomaisia piirteitä. Sitä ei näe päällepäin. Ymmärtäkääpä tämä.

Sori vaan, mutta kyllä on! Toisaalta harva meistä sijoittuu janan täyshomo - täyshetero kumpaankaan äärilaitaan, joten yhtälailla homomies voi olla miehekäs kuin heteromiehelläkin olla naisellisia piirteitä.

Usein homoilla kyllä on näitä stereotyyppisiä naismaisia piirteitä enemmän tai vähemmän. Samoin monet lesbot ovat aika maskuliinisia olemukseltaan. Omaan ystäväpiiriini kuuluu lukuisia homoja ja lesboja, ja suurimman osan heistä kyllä tunnistaa tarkoituksella tai tahattomasti päällepäin homoseksuaaliksi.

Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että seuraan BB:ia harvakseltaan, mutta siitäkin huolimatta muistan Sebastianin avoimesti kertoneen biseksuaalisuudestaan.

terv. uskis bi-nainen ;-)

Vierailija
4/21 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homo, lukemattomat kerrat olen nähnyt Oulun homobaarissa ja jutellutkin hänen kanssaan.

Vierailija
5/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies vielä ja kaikenlisäks uskis.

Vierailija
6/21 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/21 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän onkin ja iso sellainen

Vierailija
8/21 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nais ihanne tuntuu ainakin olevan iso tissinen blondi.. ei kovin homoa?

Vierailija
9/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoo olevansa bi. Miksipä sitä epäilemään?

Vierailija
10/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan siitä puhuttu ohjelmassa monen monet kerrat että sebastian on bi.

Vierailija
11/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluavansa naisen kanssa naimisiin. ja neitsyt on.

Vierailija
12/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole 24/7 ja katson vain noita koosteita ja luen BB-keskusteluja. Noissa ei ole ainakaan mitään mainittu. AP

Vierailija
13/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näyttänyt mieltymystään miehiä kohtaan.

Enemmän tuntuisi naiset kiehtovan. Ehkä bi korkeintaan muttei homo.

Jos tarkoitat sitä streotyyppistä käytöstä, jota homoilta odotetaan niin se ei ole totta. Moni heteromies käyttyätyy samalla tyylillä. Sukii hiuksiaan ja pitää käsiään sillee fantsusti.

Se ei ole homon merkki. Esim Stefan voisi olla myös yhtä homo, kuin Sebastian. Jos tuolle linjalle lähdetään :)

Vierailija
14/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole 24/7 ja katson vain noita koosteita ja luen BB-keskusteluja. Noissa ei ole ainakaan mitään mainittu. AP

Vierailija
15/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näyttänyt mieltymystään miehiä kohtaan. Enemmän tuntuisi naiset kiehtovan. Ehkä bi korkeintaan muttei homo. Jos tarkoitat sitä streotyyppistä käytöstä, jota homoilta odotetaan niin se ei ole totta. Moni heteromies käyttyätyy samalla tyylillä. Sukii hiuksiaan ja pitää käsiään sillee fantsusti. Se ei ole homon merkki. Esim Stefan voisi olla myös yhtä homo, kuin Sebastian. Jos tuolle linjalle lähdetään :)

Tunnen aika paljon homomiehiä ja aika moni käyttäytyy juuri kuin Sebastian. Esim. naisellista kiljuntaa ja käsien laittamista suun eteen kun hämmentyy jostain... jne AP

Vierailija
16/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näyttänyt mieltymystään miehiä kohtaan. Enemmän tuntuisi naiset kiehtovan. Ehkä bi korkeintaan muttei homo. Jos tarkoitat sitä streotyyppistä käytöstä, jota homoilta odotetaan niin se ei ole totta. Moni heteromies käyttyätyy samalla tyylillä. Sukii hiuksiaan ja pitää käsiään sillee fantsusti. Se ei ole homon merkki. Esim Stefan voisi olla myös yhtä homo, kuin Sebastian. Jos tuolle linjalle lähdetään :)

Tunnen aika paljon homomiehiä ja aika moni käyttäytyy juuri kuin Sebastian. Esim. naisellista kiljuntaa ja käsien laittamista suun eteen kun hämmentyy jostain... jne AP

Jos nimeäisit heidät niin se olisi ehkä todiste, mutta tuota ei voi pitää uskottavana todisteena. Minäkin tunnen monia homoja mutta ovat miehekkäitä ja armeijan käyneitä raavaita miehiä.

Minusta on loukkaavaa ruokkia tuota myyttiä että homot olisivat jotenkin naisellisia vaikka ovat miehiä.

Vierailija
17/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan hetero vaikka moni 90-luvun sketsisarjoja katsonut voisikin kuvitella käytöksen puolesta homoksi.

Tosi lapsellista ja hölmöä pitää tuollaista käytöstä homouden merkkinä.

Homoudelle ei ole mitään tunnusomaisia piirteitä. Sitä ei näe päällepäin. Ymmärtäkääpä tämä.

Vierailija
18/21 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on siitä niissä koosteissa puhuttu. Kerran kävi jonkun kanssa pitkät keskustelut siitä että tuntee olevansa bi, ja tämä toinen (en muista kuka) oli ihmeissään kun sebastian on kuitenkin neitsyt.

Vierailija
19/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on.

Vierailija
20/21 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hinaaja, vaan suoraselkäinen isänmaallinen heteromies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme