Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph kotona hoitamassa lapsia ja täys kaaos aina.

Vierailija
13.11.2011 |

Leikkivät pihalla ja lelut on ympäri pihaa aina, kun tulen töistä. Pph ei saa sanojensa mukaan lapsia uskomaan. Sanoin, että jos siltä tuntuu, niin otamme sitten lelut pois käytöstä. Joudun piilottamaan vaatteita, kun ottaa aina ulos mennessä puhtaat ulkoiluvaatteet. Meillä on kyllä kuravaatteetkin, mutta pph ei viitsi niitä aina pukea lapsille. Olivat myös ottaneet talvikengät jo käyttöön, vaikka ulkona täys rapakeli ja kengät ovat pilalla. Mutta kun lapset halusi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kuule ihan itse hoitamaan lapsiasi kotiisi, niin voit laittaa kaikki tiptop!

Pph hoitaa pienellä palkallaan kullanmurujasi omassa kotonasi, ettei sinun tarvitse raahata niitä väsyneenä hoitoon. Saisit olla onnellinen.

Tuon kenkäjutun ymmärrän vielä, mutta siitä sinun täytyy puhua hoitajalle. Luulen, että hänen on vaikea laittaa rajoja lapsille, jotka kokevat määräävänsä omassa kodissaan enemmän kuin joku vieras täti. Ihan varmasti vaikeampaa kuin muualla hoidossa.

Lapsesi ovat tässä tilanteessa valitettavasti niskan päällä. Kannattaisi hoidattaa heidät muualla kuin kotona tai sitten hoitaa kotona itse.

Vierailija
2/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pph:n luona on aina ihan jämptin siistiä, meni sinne mihin aikaan vaan. Leluja toki lojuu ympäriinsä kun lapset leikkii, mutta jo iltapäivällä ne on kerätty kaikki siististi pois.

Ehkä se ongelma on se, että hoitaja on teillä kotona eikä vieraassa paikassa, missä lapset ovat vieraskoreita. Nyt ovat niskan päällä, kun koti on heidän reviiriään ja hoitaja on ulkopuolinen kotona. Olisiko kuitenkin parempi asia että hoito tapahtuisi pph:n kotona... mieti, siisti kotikin aina kun tulet töistä.. mulle ainakin se on iso juttu ettei työpäivävän jälkeen ole kuin korkeintaan aamusta jäänyt kahvikuppi lojumassa jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi