Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammojen sairaudet pinoon! Vai löytyykö joukosta terveitä?

Vierailija
03.11.2011 |

Heinänuha aloittaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- astma

- eläin-, siitepöly- ja pölyallergia

- refluksitauti

- vaikea masennus

- yleinen ahdistuneisuushäiriö

- synnynnäinen verisuonitukos valtimossa

- hermostollinen särky lonkassa

- keltarauhashormoni-häiriö, johon pitää syödä keltarauhashormonia



Onhan näitä.

Vierailija
2/37 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


"c-hepatiitti"



millon tulee 2 vuotta selvänä että pääsee hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

atooppinen iho, yliherkkyysoireita työpaikan sisäilmasta, tenniskyynärpää.

Vierailija
4/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahin kaikista: jatkuva vauvakuume ;-)

Vierailija
5/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- heinänuha

- eläinallergia ja silti koira...

- ruoka-aine allergioita

- lentopelko, lentelen silti töiden takia

- klaustrofobia, lievä

- peräpukamat

- välilevyjen välissä joku pullistuma. Selkä joskus jäykkä, muut kuin lääkäri eivät tiedä siitä. En puhu tutuille. Aiheuttaa kipuja ehkä joskus.



"sairauksista" huolimatta ainoastaan heinänuha rajoittaa elämistä muutamana päivänä vuodessa. Ei ne ole kuin pieniä vaivoja, mutta jotain jota kategorioidaan. Liikun, ohjaan liikuntaa jne paljon. En ole em. syistä ollenkaan sairaslomilla, jään sairaslomalle lähinnä, kun on jotain lähes keuhkokuumeeseen rinnastettavaa... no tarttuvat taudit pidän kotona, keuhkokuume on ainoa vähän pidempi sairaslomajakso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireeton epileptikko. :)

Vierailija
8/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei pysyvää mallia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään terkkarikäyntiä kymmeniin vuosiin.



Selitys tn. se ettei ole viettänyt lapsuuttaa kaupungissa, ei ole syönyt lapsena markariinia jne

Vierailija
10/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaikea masennus

-migreeni

-selkävaivaa, jonka tutkimukset kesken, tällä hetkellä näyttäisi että kyseessä on selkärankareuma.

-parin onnettomuuden jäljiltä vasemman nilkan liikkuvuus ei ole kovin hyvä.



Ja ikää mulla on hurjat 23v. Välillä kun noita sairauksia luettelee, niin tuntee itsensä ihan vanhukseksi :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tenniskyynärpää, tikku pikkulillissä ja iso rakko keskellä kämmentä =)

Vierailija
12/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahin allergia kiukuttelevat lapset. Ei ne muiden van omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan mitään sairauksia ollut flunssaa lukuun ottamatta! Koputan puuta.... Ja niin, olen syönyt margariinia ja asunut kaupungissa 6- vuotiaaksi asti. Tirsk! : D

Vierailija
14/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten mullakin on se. Vaikka olenkin luullut sen olevan allergia..no jos se sitten on sairaus niin olkoot. Mutta migreeni on myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palleatyrä ja syöpä(takana ainakin toivon mukaan.

Ja ikä 36v.

Vierailija
16/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve, joskus harvoin peräpukamat muistuttavat

Vierailija
17/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä nielutulehdus, mutta ohi menossa. muuten terve kuin pukki, mitä nyt selkää välillä juilii, jos on lapioinut esim. soraa paljon.

ja juu, meitsikin asui kaupungissa 30 vuotta, tupakoi ennen lapsia 10 vuotta ja flooraa on ollut aina leivänpäällä. ;D

Vierailija
18/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti jotain allergiaakin, kun jokainen aamu alkaa aivastellen.

Vierailija
19/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ketjuihin tulee nopeasti satoja viestejä. Eli väittäisin että täällä on skitsofreenikkoja tosi paljon ainakin.



Mulla on vaan kukka-allergia onneksi.

Vierailija
20/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo, toi on ennemminkin vamma, ei sairaus mutta evvk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi