AV-mammojen sairaudet pinoon! Vai löytyykö joukosta terveitä?
Kommentit (37)
ja sit varsin ikävä hajuste yliherkkyys. Se kyllä todella hallitsee elämää kun kaikista hajusteista tulee armoton päänsärky. :(
migreeni
krooninen nuha
astma
levottomat jalat
lievä kaksisuuntainen mielialahäiriö
unihäiriö
näihin on säännölliset lääkitykset (paitsi migreeniin kohtauslääke)
vaikka enemmän nämä ovat vaivoja kuin sairauksia, tunnen itseni terveeksi ja toimintakykyiseksi!
Eli Colitis Ulcerosa ja IBS (Irritable bowel syndrome).
astma
diabetes
migreeni
kilpirauhasen vajaatoiminta
refluksitauti
reuma
lukuisia allergioita,esim.pähkinät manteli ja kosmetiikan säilöntäaineet
revennyt jänne olkapäässä siitä kärsitty n.8 kuukautta
lievä allergia asetyylisalisyylihapolle.
Onneksi nyt on löydetty oikea lääkitys ja pystyn nukkumaan, mutten tiedä voinko tuosta lääkityksestä ikinä luopua :-(
Siitepöly- ja eläinallergia, ja astma joka oirehtii em. allergioiden yhteydessä sekä kovassa rasituksessa. En laske näitä varsinaisiksi sairauksiksi.
Muuten olen terve kuin pukki, ei edes flunssaa ole ollut vuosiin. *koputtaa puuta*.
n39, kolme lasta
Keliakia, jota en pidä sairautena, sillä ei se vaivaa mitenkään.
"c-hepatiitti"millon tulee 2 vuotta selvänä että pääsee hoitoon?
Olen ollut selvänä jo monta vuotta,mutten ole uskaltanut mennä hoitoon.
-vaikea atopia
-lievä iktyoosi
-alopecia
-astma
-allergioita (siitepöly, eläinpöly, kala)
-mitraaliläpän prolapsi
tulikohan kaikki :D
"c-hepatiitti"millon tulee 2 vuotta selvänä että pääsee hoitoon?
Olen ollut selvänä jo monta vuotta,mutten ole uskaltanut mennä hoitoon.
Miksi ihmeessä et?
-syömishäiriö
-laktoosi-intoleranssi
-tiettyjen ruoka-aineiden allergiat
-koivun siitepölyallergia
-kuivasilmäisyys
-sydämen rytmihäiriö
-lievä ylipaino
-kofeiiniriippuvuus (diagnosoitu, en juo kahvia)
Kivut tekee välillä elämästä helvetillisltä.
Välilevytyrä
Himpun verran ylipainoa löytyy, that's it.
Tähän mennessä on kärsitty mm. migreeniä ja infarktia, mutta onneksi eivät vielä ole pysyviä jälkiä jättäneet ja joten kuten lääkkeillä pärjää. Paitsi silloin, kun iskee migreeni useammaksi päiväksi. Kuulemma vaihdevuodet sitten pelastavat siltäkin.