Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammojen sairaudet pinoon! Vai löytyykö joukosta terveitä?

Vierailija
03.11.2011 |

Heinänuha aloittaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä on kärsitty mm. migreeniä ja infarktia, mutta onneksi eivät vielä ole pysyviä jälkiä jättäneet ja joten kuten lääkkeillä pärjää. Paitsi silloin, kun iskee migreeni useammaksi päiväksi. Kuulemma vaihdevuodet sitten pelastavat siltäkin.

Vierailija
22/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit varsin ikävä hajuste yliherkkyys. Se kyllä todella hallitsee elämää kun kaikista hajusteista tulee armoton päänsärky. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreeni

krooninen nuha

astma

levottomat jalat

lievä kaksisuuntainen mielialahäiriö

unihäiriö



näihin on säännölliset lääkitykset (paitsi migreeniin kohtauslääke)



vaikka enemmän nämä ovat vaivoja kuin sairauksia, tunnen itseni terveeksi ja toimintakykyiseksi!

Vierailija
24/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Colitis Ulcerosa ja IBS (Irritable bowel syndrome).

Vierailija
25/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljalleen toipumassa.

Vierailija
26/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

astma

diabetes

migreeni

kilpirauhasen vajaatoiminta

refluksitauti

reuma

lukuisia allergioita,esim.pähkinät manteli ja kosmetiikan säilöntäaineet

revennyt jänne olkapäässä siitä kärsitty n.8 kuukautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievä allergia asetyylisalisyylihapolle.

Vierailija
28/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt on löydetty oikea lääkitys ja pystyn nukkumaan, mutten tiedä voinko tuosta lääkityksestä ikinä luopua :-(



Siitepöly- ja eläinallergia, ja astma joka oirehtii em. allergioiden yhteydessä sekä kovassa rasituksessa. En laske näitä varsinaisiksi sairauksiksi.



Muuten olen terve kuin pukki, ei edes flunssaa ole ollut vuosiin. *koputtaa puuta*.



n39, kolme lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia, jota en pidä sairautena, sillä ei se vaivaa mitenkään.

Vierailija
30/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


"c-hepatiitti"

millon tulee 2 vuotta selvänä että pääsee hoitoon?


Olen ollut selvänä jo monta vuotta,mutten ole uskaltanut mennä hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaikea atopia

-lievä iktyoosi

-alopecia

-astma

-allergioita (siitepöly, eläinpöly, kala)

-mitraaliläpän prolapsi



tulikohan kaikki :D

Vierailija
32/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


"c-hepatiitti"

millon tulee 2 vuotta selvänä että pääsee hoitoon?


Olen ollut selvänä jo monta vuotta,mutten ole uskaltanut mennä hoitoon.

Miksi ihmeessä et?

Vierailija
34/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-syömishäiriö

-laktoosi-intoleranssi

-tiettyjen ruoka-aineiden allergiat

-koivun siitepölyallergia

-kuivasilmäisyys

-sydämen rytmihäiriö

-lievä ylipaino

-kofeiiniriippuvuus (diagnosoitu, en juo kahvia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut tekee välillä elämästä helvetillisltä.



Välilevytyrä

Vierailija
36/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. läppävikainen

Vierailija
37/37 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun verran ylipainoa löytyy, that's it.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi