Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat kohta kolmatta viikoa...

Vierailija
13.10.2011 |

Kukaan osaisi avittaa?



Oon neitsyt eli raskauden mahista ei ole ollu.



Mut tosiaan menkat kestäny jo n. 14 vrk, alan olla jo laskuistakin pihalla (mulla on niin epäsännölliset menkat yleensä et alotuspäivää ei aina tiiä tarkallee).



Mistä voisi olla kyse?

Miten vuodon saa loppumaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuollainen vuotaminen voi johtaa anemiaan!

Vierailija
2/2 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tied uskallanko vielä lekurille kun mulla se nnormi menkkojen kestoaika on 6-8vrk...



Eikö ole mitään kotikonstia?



Jotenkin ahdistaa että pitäs lekurille mennä...

Ja pitäisikö tän vaivan kanssa mennä normilekurilel vai gynekologille?



T. vähän epävarma ap :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi