Espanjalainen mies...
Olen nyt rakastunut espanjalaiseen mieheen... Eikä todellakaan pitäisi.
Kyseessä ei siis todellakaan ole mikään turistikohteen tapaus.
Haluaisin saada vain rehellisiä ajatuksia: Minkälaista on elää espanjalaisen kanssa? Kulttuurieroja? Plussia/miinuksia?
Vaikea muotoilla kysymystä... Olen vain niin ihastunut ja niin täpinöissä ja tämä on hyvä palsta kysyä pikagalluppia;-)
Kommentit (45)
Ehkä espanjassa ne naiset määräilevät. Mutta se johtuu siitä, että espanjalaiset oikeasti arvostavat vain espanjalaisia. 10 vuoden kokemuksella sanon, että meillä ainakin mies yrittää leikkiä perheenpäätä, ei tee missään asiassa kompromisseja eikä suostu keskustelemaan mistään vaan päättää kaikesta itse ja lisäksi kritisoi kovasti muita. Ja vain espanja maailman tärkein ja kaikki muut espanja kieliset maat. Liikaa isänmaallisuutta ja uskontoa.
Espanjassa käydessä niin siellä ei olla kovinkaan vieraanvaraisia ja eikä heitä kiinnosta muut kulttuurit. Ja muistakaa kun menette espanjaan, älkää ihmetelkö kulttuurieroja mutta olkaa valmiita siihen, että espanjalaiset kritisoivat pohjoismaita.
Espanjalainen mies on ihanteellinen, jos pitää machoista, huono hermoisista ja gigoloista.
Edelleen olen sitä mieltä, että suomipojat ovat parempia. Vaikka suomalaiset ovat ujompia eivätkä ole tummia ja tulisia mutta heihin voi luottaa 100 kertaa enemmän.
Suurin osa suomessa asuvista espanjalaisista ovat ns. lomaromansseina tuotuja. Tosi rakkautta 1-2 vkon etelänmatkalla ?
Adoptoidaan kaikki espanjan, kreikan ja italian miehet. Pitää heitä muutenkin auttaa koska ovat konkursissa.
Ainoa plussa puoli espanjalaisessa miehessä on se, että hän ei kysele perään mihin olen menossa koska ei muutenkaan välitä minusta.
Kaikki muu on sit melkeinpä miinusta.