Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tällainen kuulemma olen.

Joskus aiemminkin mut on jätetty, yks sanoi saatesanoiksi, että hän syttyy siitä kun nainen on oikukas ja haastava (jota minä en ole),

toinen oikein suuttui, kun olin "laimean mielipiteetön" kun hän kysyi mielipidettäni otetaanko kumpaa viiniä ja minä sanoin että "ihan sama, kumpikin käy" (se oli totuus, minusta oli aivan sama, en tunne viinejä).

Miehet kyllä ihastuvat minuun helposti, olen iloinen ja ystävällinen ja ihan ok näköinen, mutta sitten tulen dumbatuksi kun olen niin tylsä. En haasta riitaa, mielialani ei juuri heittele, olen rauhallinen, elämäni on sujuvaa ja mutkatonta, tykkään työstäni, harrastuksistani, talous ja mielenterveys on kunnossa.

Noh, miestä ei tahdo löytyä, mutta eipä kai kaikkea voi saada...

• ylös 735
  • alas 38

Sivut

Kommentit (692)

Vierailija

Mulla taitaa olla sama ongelma. Ensin saan kehuja kun olen niin järkevä, mutta lopulta se ei olekaan hyvä asia. Monesti miehet selvästi testailee että alanko kimpoilemaan jostain asiasta "niin kuin kaikki naiset". Kun suhtaudun rauhallisesti niin ei kelpaakaan. Eli miehetkin tykkää niistä jännänaisista?

• ylös 786
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla sama ongelma. Ensin saan kehuja kun olen niin järkevä, mutta lopulta se ei olekaan hyvä asia. Monesti miehet selvästi testailee että alanko kimpoilemaan jostain asiasta "niin kuin kaikki naiset". Kun suhtaudun rauhallisesti niin ei kelpaakaan. Eli miehetkin tykkää niistä jännänaisista?

Siltä vähän vaikuttaa...

Ap

• ylös 271
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä on ihan oikea ilmiö. Miehet haukkuvat naisia draamailusta mutta todellisuudessa rakastavat draama queeneja. Itse olen myös aina iloinen, tyytyväinen, sopuisa, sopeutuva, asioita monelta näkökantilta ymmärtävä ja inhoan draamaa. Yksin on saanut olla vaikka ulkonäkö ei pitäisi olla este. Tällä hetkellä on mies mutta tuntuu että hänkin kaipaa sitä kuuluisaa haastetta. En vaan keksi mitään aihetta mistä alkaisin haastaa riitaa joten saa nähdä kauanko tätä kestää

• ylös 592
  • alas 22
Vierailija

Jännät viehättävät miehiä. Eksäni kaipaili koko suhteemme ajan aiempaa naistaan, jolta oli saanut sukupuolitaudin ja turpaan, sekä tullut petetyksi vähän kaikkien kanssa :D

• ylös 595
  • alas 18
Vierailija

Joo, niin totta tuo, että miehet tykkää jännänaisista. Itsellä sama kokemus, miehet ihastuu, mutta eivät tykkää, kun oon niin kiltti ja kunnollinen, liian järkevä. Miehetkikn haluaa säpinää ja sitä jännitystä, että ryyppää ja pettää ja saa vahtia ja kytätä...

• ylös 327
  • alas 23
Vierailija

Olen pitkälti kaltaisesi. Nykyinen miesystäväni epäili, etten välitä hänestä, koska en raivoa, huuda tai oikuttele. Exänsä oli varsin epätasapainoinen draamaqueen, jollaista minusta ei tule ikinä. Tiedän senkin, että ex oli miehen suuri rakkaus, vaikka pettikin miestään monellakin tavalla aikoinaan. Oon kuulemma kyllä jännä sitten kamarin puolella, että jotain jännää löytyy mustakin 😂.

• ylös 301
  • alas 17
Vierailija

Siskoni on aina ollut parisuhteissa teini-ikäisestä lähtien, vaikka on oikutteleva, haastaa riitaa, lokkeilee ja hankala luonteeltaan. Ehkä miehet sitten tykkäävät näistä ns. oman elämänsä haistattelevista Pikku Myy -tyylisistä naisista?

• ylös 427
  • alas 17
Vierailija

Taitaa olla niin, että itse haluat näitä impulsiivisia jänniksiä, mutta et tarjoa räiskyvää riitaa takaisin ja he kyllästyvät. Ota joku fiksu ja rauhallinen mies niin ongelma ratkeaa.

• ylös 137
  • alas 216
Vierailija

Kerran yksi tapailemani mies yhtäkkiä kesken rauhallisen yhteisen ajan vieton alkoi tivata minulta että millainen hän on mielestäni. Sanoin spontaanisti ja iloiseen sävyyn, että ihana. Hän alkoi ivata tuota vastaustani ja tiuskia ja tuhahdella. Itse en ole enää miesten kanssa tekemisissä romanttisessa mielessä enkä kaverimielessäkään.

• ylös 299
  • alas 25
Vierailija

Eihän tuossa ole kuin vain, että luonteet eivät sovi yhteen tai sitten tällaiset miehet kuvittelevat elävänsä vielä jotain teinix-elämää. Ei siinä, tällaisia draaman kaipailijoita on ihan kaikissa sukupuolissa. Se on sinällään sääli, että eiväthän ne persoonan hienovaraiset ja mielenkiintoiset piirteet tule heti tapailussa esille, kun ei olla toisen kanssa vielä niin vapautuneesti. Moni kuvittelee myös olevansa itse paljon "särmikkäämpi" kuin kaikki muut, vaikka oikeasti me olemme kaikki ihan yhtä erilaisia - ja siksi samanlaisia - tavan tallaajia.

• ylös 264
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 Siskoni on aina ollut parisuhteissa teini-ikäisestä lähtien, vaikka on oikutteleva, haastaa riitaa, lokkeilee ja hankala luonteeltaan. Ehkä miehet sitten tykkäävät näistä ns. oman elämänsä haistattelevista Pikku Myy -tyylisistä naisista?

Kyllä. Mun tuttavapiirissä on yksi joka on luonteeltaan sanalla sanoen HANKALA. Epäilen jopa jonkinasteista pershäiriötä. Saa kilareita, on väkivaltainen, on mustasukkainen, pettää itse joka käänteessä, kännää baareissa ja puistoissa vaikka on yli nelikymppinen, kouvolatukka ja ylipainoa, polttaa tupakkaa, korviasärkevä nauru, kaikin tavoin sellainen mitä miehet aina haukkuvat. MUTTA: hänellä on aina mies ja se on aina hän joka ne miehet jättää. Ja ne miehet eivät ole mitään spurguja vaan siistejä ja sivistyneitä, usein häntä nuorempia miehiä. Hän vaan kyllästyy ja ottaa jonosta seuraavan. Ja nämä jätetyt jäävät häntä kaipaamaan ja ruikuttamaan.

Sitten taas on monta kaunista, hoikkaa, sopuisaa naista jotka eivät löydä miestä ikinä. Tää on mulle ikuisesti mysteeri.

• ylös 670
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän tällaisen naisen, ei teinistä alkaen ole ollut varmasti viikkoakaan ilman miestä. Nyt hänellä on lapsia usealle eri miehelle, mutta siltikin löytyy aina heti joku uusi ottaja. Nätti hän kyllä on ja petite, ehkä se on se juttu.

• ylös 248
  • alas 8
Vierailija

Olisinpa enemmän kuin ap. Vientiä on aina riittänyt, mutta se varmaan johtuu enemmän ulkonäöstä kuin hankalasta luonteesta. En ole mikään draamakuningatar, mutta olen vaativa varsinkin itselleni, minulla on vahvat mielipiteet suunnilleen kaikesta ja haluan aina toimia oman mieleni mukaan. Mies on kiltti ja joustava, ja vaikka kuinka yritän itsekin joustaa niin se on tosi vaikeaa :( Mieheni ansaitsisi jonkun kivan ja kiltin naisen, sellaisen kuin ap.

• ylös 117
  • alas 44
Vierailija

Mullakin on kokemusta exästä joka ensin kiitteli miten fiksu ja tasainen luonne olen, myöhemmin sitten olin ikävä ja en näyttänyt tarpeeksi tunteita. Hänen edellinen naisensa ilmeisesti oli tulistuva ja jatkuvasti rynnistämässä ovet paukkuen jonnekin. Kai se hankala nainen on sitten kiihkeä. 😂

• ylös 262
  • alas 10
Vierailija

Tunnistan ilmiön myös. Itse olen aika hiljainen ja vetäytyvä, tasainen ja draamaton nainen. Ihan koulutettu ja sivistynyt, keskustelutaitoinen ja maailmaa nähnyt kuitenkin. Nuorena olin missin mitoissa ja sain paljon kiinnostusta ulkonäköni perusteella, mutta kovin usein pakit sitten, kun mies tutustui luonteeseeni 😄 Mikä ehkä oudointa, ulkomaisia miehiä hiljaisuuteni tuntui viehättävän. Näin aikuisena näen saman ilmiön myös työmarkkinoilla.

• ylös 287
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun tuttavapiirissä on yksi joka on luonteeltaan sanalla sanoen HANKALA. Epäilen jopa jonkinasteista pershäiriötä. Saa kilareita, on väkivaltainen, on mustasukkainen, pettää itse joka käänteessä, kännää baareissa ja puistoissa vaikka on yli nelikymppinen, kouvolatukka ja ylipainoa, polttaa tupakkaa, korviasärkevä nauru, kaikin tavoin sellainen mitä miehet aina haukkuvat. MUTTA: hänellä on aina mies ja se on aina hän joka ne miehet jättää. Ja ne miehet eivät ole mitään spurguja vaan siistejä ja sivistyneitä, usein häntä nuorempia miehiä. Hän vaan kyllästyy ja ottaa jonosta seuraavan. Ja nämä jätetyt jäävät häntä kaipaamaan ja ruikuttamaan.

Sitten taas on monta kaunista, hoikkaa, sopuisaa naista jotka eivät löydä miestä ikinä. Tää on mulle ikuisesti mysteeri.

Vai tapailisiko tämä nainen niitä miehiä, jotka eivät ole kelvanneet näille kauneille, hoikille ja sopuisille naisille. Itse tapailen nykyisin vain ylipainoisia naisia, oli räväkkä tai ei, kun hoikat ovat niin kuivakoita ja todella nirsoja seurastaan, mitä vanhempia, sen krantumpia. Näillä hoikilla on kyllä varaa valita, mutta valikoima ei kelpaa.

• ylös 47
  • alas 114
Vierailija

Heitä ei kiinnosta tavallinen arki tavallisen naisen kanssa vaan elävät jossain haavemailmoissaan.

• ylös 179
  • alas 7
Vierailija

Olin nuorena aika hysteerinen ja kauhea, mikä johtui mielestäni huonojen kotiolojen aiheuttamasta jatkuvasta stressistä. Muutamat suhteeni olivat tulisia ja ikimuistoisia. Onneksi lopulta rauhotuin rauhallisen miehen kanssa.

Nyt olen jo vanha, tylsä ja leppoisa. Parempi näin kuin se nuoruuden raivoisa kiihko. Hyvä sekin, etteivät miehet osoita enää kiinnostusta ja ole sekoittamassa päätäni.

• ylös 250
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin, että itse haluat näitä impulsiivisia jänniksiä, mutta et tarjoa räiskyvää riitaa takaisin ja he kyllästyvät. Ota joku fiksu ja rauhallinen mies niin ongelma ratkeaa.

Kyllä se yleensä on niin että juuri niitä rauhallisia ja särmättömiä miehiä tuo eniten häiritsee.

• ylös 120
  • alas 11
Vierailija

Tjaa, mun muija on lauhkea kun lammas ja mä rakastan sitä, mä oon tarpeeks jännä molempien puolesta.

• ylös 156
  • alas 6

Sivut