Olen löytänyt ihanan miehen, mutta se käyttää pikkuhousuja!
En kestä! Miehellä on ihan kiva ja siisti vaatetyyli, mutta käyttää PIKKUHOUSUJA! Hyi helvetti... Onneksi ei sänkyyn asti menty, olisin revennyt muuten nauramaan =D Mitä mä nyt teen?
Kommentit (101)
Voiko ihminen oikeasti olla noin nuija?
En kestä! Miehellä on ihan kiva ja siisti vaatetyyli, mutta käyttää PIKKUHOUSUJA! Hyi helvetti... Onneksi ei sänkyyn asti menty, olisin revennyt muuten nauramaan =D Mitä mä nyt teen?
Vai onko miehillä myös pikkuhousuja. Mun mies sanoo ainakin, ettei miehillä ole kuin aukollisia ja aukottomia kalsareita.
Mun mies käyttää oikeasti pikkareita eli naisten alushousuja. Jopa mun mielestä tämä keskustelu on ihan pimeä.
Munkin mielestä miesten pikkarit on aika... no, turn-off. Parhaalta näyttävät bokserit, joko kireät tai löysemmät. Uikkareissa sama juttu.
Siis mitkä hitot on miesten pikkarit?
Olisko nää miesten pikkuhousut, siis alushousut http://www.cheap-designer-clothes.net/images/CK%20Men%20Underwear-Low%2…
Ja nämä bokseritko sitten on seksikkäät?
http://www.area254.com/var/ezflow_site/storage/images/media/images/men-…
Aika järkkyä olisi, jos en miehelle kelpaisi tämän seikan vuoksi tai mies alkaisi ostelemaan minulle jotain stringejä :/.
Kuulostaa oudolle. Mun miehellä on vaan alushousuja ja kalsareita.
Onneksi mieskään ei niitä halua. Minusta ne on järkyttävän rumia, suurin osa. Ihan ihonmyöntäiset, mustat vielä menee.
Kasva aikuiseksi ennenkuin aloitat seksisuhteen kenenkään miehen kanssa. Jos naurat tällaiselle asialle, olet yläkoululaisen kehitystasolla ja kannattaisi vielä odottaa hetki.
Mielestäni ne myös ovat pikkuhousuja. Kieliopillisesti saattaa olla parempi sanoa alushousut myös naisten pikkuhousuista. Ja ei meilläkään mies tykkää boksereista, pikkuhousujen päälle kylmällä vedetään tietysti pitkät kalsarit. Myös nainen voi nykyään laittaa jalkaansa pitkät kalsarit.
Onneksi mieskään ei niitä halua. Minusta ne on järkyttävän rumia, suurin osa. Ihan ihonmyöntäiset, mustat vielä menee.
Koska miehille ei "simppojen" hedelmöitys kelpoisuuden puolesta liian ihonmyötäiset kalsarimallit ole eduksi, jos siis aikovat lisääntyä meidän naisten kanssa=D
ja nyt ei enää ole toivottavaakaan:-)
se on asperger ja inhoaa kun vaatteet kutittaa saumoista. Boxerit kuulemma hankaavat sisäreisiä ja ei voi keskittyä mihinkään. Myös kuumat ovat kuulemma.
Siksi mies ostaa itse pikkuhousunsa, mieluusti silkkisiä. Jos pikkuhousuissa on pitsiset reunat hän leikkaa ne saksilla pois.
Näin meillä. Eikä se haittaa menoa. Onneksi mies on löytänyt juttunsa. Pikkuhousuihin ei liity minkäänlaista seksuaalista juttua. Kyse on mukavuudesta ja siitä että mieheni kykenee toimimaan ulkomaailmassa.
Ja luinko mä jonkun käyttävän kaksia alkkareita päällekkäin? Voi hesus
et niiq kannattais vähä kattoo mitä jalkaasa pukee. bozerit alkaa haista heti yhe käyttöpäivä jälkee siks ku ne hiostaa nii pahasti reisii ja farkkuje kaa ne o iha helvettii mut juntitha pitää verkkareit jalas et ei niiku farkkuja jotka o totaalisesti hip ja bueno
bodarina noi tavalliset alushousut antaa varaa liikkua.Bozerist ei oo salille. et jokainen varmaa osaa päätellä mitä mielt oon vaikka mul o kova lukihäiriö.
Seppi
Ja luinko mä jonkun käyttävän kaksia alkkareita päällekkäin? Voi hesus
Kyllä mä käytän talvella (tietysti) kaksia päällekkäin. En viitsi ostaa 20 paria pitkiä jotta ne voisi joka päivän laittaa pyykkiin jalasta. Hesus itelles ;)
kun mies käyttää pikkuhousuja. Munasillaanko sen pitäs kulkea vai? Eikä miesten alushousuja kyllä pikkuhousuiksi kutsuta. Sitten en ihmettele, jos käyttää naisten pikkareita:)